• WINNAAR:

    Hingucker

    Gefeliciteerd !!



    & en voor alle anderen die mee hebben gedaan, BEDANKT! voor de moeite die jullie hebben gedaan. ik weet dat het af en toe wat stroef liep, maar zowel bij mij, als bij andere deelnemers is er wat vertraging opgelopen, door verschillende redenen.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2010 - 18:59 ]

    Repent schreef:
    En we zijn door, woehoew. -danst- :9~ Maar, waar staan de punten? -aangezien vanboven staat dat er punten voor krijgen-. ;3


    WE ZIJN DOOR, LALALA.
    En ik wil ook mijn punten,
    ik ben een nieuwschierig kreng, ik weet het c:

    Repent schreef:
    En we zijn door, woehoew. -danst- :9~ Maar, waar staan de punten? -aangezien vanboven staat dat er punten voor krijgen-. ;3


    Ik laat elke ronde twee mensen afvallen. aangezien deze twee (afvallers) niets hadden ingeleverd heb ik die zo wie zo af laten vallen. Het zou extra werk zijn om jullie allemaal een punt te geven.
    dus de volgende ronden als iedereen iets ingeleverd heeft gaan we pas punten geven. dus jullie staan nu nog allemaal gelijk.

    bedankt voor het begrip, en ik hoop dat je het een beetje snapt.

    Sorry, maar ik snap de opdracht niet helemaal.
    Is het de bedoeling dat we het in hun point of view schrijven, of in die van ons ?

    [ bericht aangepast op 22 aug 2010 - 15:22 ]

    Captivity schreef:
    (...)

    Ik laat elke ronde twee mensen afvallen. aangezien deze twee (afvallers) niets hadden ingeleverd heb ik die zo wie zo af laten vallen. Het zou extra werk zijn om jullie allemaal een punt te geven.
    dus de volgende ronden als iedereen iets ingeleverd heeft gaan we pas punten geven. dus jullie staan nu nog allemaal gelijk.

    bedankt voor het begrip, en ik hoop dat je het een beetje snapt.


    Ja, oke- geen probleem ;d


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    twinfucks schreef:
    Sorry, maar ik snap de opdracht niet helemaal.
    Is het de bedoeling dat we het in hun point of vieuw schrijven, of in die van ons ?


    Ja, inderdaad- snapt ik ook niet echt ;x


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    twinfucks schreef:
    Sorry, maar ik snap de opdracht niet helemaal.
    Is het de bedoeling dat we het in hun point of view schrijven, of in die van ons ?


    in hun point of view :)

    Captivity schreef:
    (...)

    in hun point of view :)


    Dus, als ik het goed begrijp, moeten we gewoon hun leven zegmaar beschrijven en dan gewoon die woorden er in vermengen? ;3


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Repent schreef:
    (...)

    Dus, als ik het goed begrijp, moeten we gewoon hun leven zegmaar beschrijven en dan gewoon die woorden er in vermengen? ;3


    jup :)

    Captivity schreef:
    (...)

    jup :)


    Oke, dankje voor de uitleg. ;d x


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Captivity schreef:
    (...)

    jup :)


    en dan gewoon een dag verzinnen, of ze hebben vrij of een concert of een interview? 8D

    ja, ik ben niet zo slim c:

    twinfucks schreef:
    (...)

    en dan gewoon een dag verzinnen, of ze hebben vrij of een concert of een interview? 8D

    ja, ik ben niet zo slim c:


    Niet zo slim? -kuch- Hahaha, sorry liefje ;d


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Als het niet te veel moeite is, zou je dan de volgende keer willen laten weten wanneer de uitkomst er is? Want ik zal dat zeker en vast vergeten en ik zou niet willen dat ik niet meer in de wedstrijd zit, gewoon omdat ik dit topic vergeten ben :x


    Never run out of reasons to smile...

    'over je favo bandlid', moet je dan beschrijven hoe je hem vindt, of mag je een verhaaltje schrijven waarin hij meespeelt?
    Of heb ik 'schriftelijke vrijheid' daarin? ;p


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2010 - 16:05 ]


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Hingucker schreef:
    'over je favo bandlid', moet je dan beschrijven hoe je hem vindt, of mag je een verhaaltje schrijven waarin hij meespeelt?
    Of heb ik 'schriftelijke vrijheid' daarin? ;p


    Het is simpel, je schrijf gewoon een verhaal. uit de ogen van je favo bandlid. als de woorden die boven in het topic staan vermeld, er maar in komen.