• Oke,ik heb dus een 'probleem en ik hoop dat iemand me kan helpen. Nou ik en me vriend zijn uit elkaar maar zijn nu goeie vrienden en wouden in de vakantie zelf ook wel weer afspreken maar dat was er niet van gekomen. Nou ik spreek hem dus nog vaak via msn en daar hebben we weer van die gesprekken zoals 'vroeger' Nou eerlijk gezegt ben ik nog niet over hem en ik krijg ook vaak het gevoel dat hij dat ook heeft. Maar soms doet hij ook opeens raar enzo en dan denk ik echt van wtf 0o Maar goed wat mijn vraag is, wat moet ik nou doen ?!


    Reactie's graag =]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    ik weet wa je mee maakt hoor , echt

    en ik heb het hem ook achtr een halfjaar pas gzegd en daar had ik echt spijt van
    want
    het was ook gedaan tussen ons , maar wij bleven praten op msn , en door terug te prate kreeg ik alsmaar meer gevoelens , en wij deden keilief tegen elkaar , en ik zei dan altij tegen hem ILU enzo ,
    en achtr een halfjaar
    heb ik hem gezegt dat ik nog gevoelns heb voor hem en dat ik opnieuw wil beginnen
    maar die had al iemand anders en dan zei die tegen mij
    ik had ook nog altijd gevoelens voor u maar durfde het niet te zeggen,, en nu heb ik al iemand andrs ,, enzo pff had ik et maar vroegr gzegd ! =(

    Snapje ? x3


    Ja maar bij ons is het heel ingewikkeld, we kennen elkaar van internet en hij woont zelfs in Duitsland !


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    :O En hoe heet hij dan trouwens?

    En Raquel en Annelies mogen niet huilen want dan ga ik (Renee) ook huilen (huil)


    The perfect man is gay...

    Vriendjes zijn homo's.

    Ik had dus met iemand en het moest doet geheim blijven dat wij iets hadden. Toen had ik het aan 1 iemand verteld. Zij had het weer aan diegene met wie had gevraagd of het echt waar was. Maakt hij het uit. =S Ik vond het toen ook jammer, en was ook nog wel verliefd op hem. Maar dat gaat wel over...Nu vind ik hem lelijk. En stom. En kuttig. xD

    x

    Raquel; kijk ik begrijp je want ik maak net hetzelfde door geloof me! Ik ben ook nogaltijd gevoelens voor m'n ex die in Frankrijk woont. We hebben ook nog conctact enzoo maar het is toch moeilijk. Ik begrijp je dus als je wil praten, zeg dat dan meteen tegen mij okay?

    Oh meiden ik vind dit zo lief dat ik alleen meer moet huilen !! Het doet gewoon pijn dit. IK HAAT LIEFDE ! ik vind dit echt niet leuk. Ik wil nu niet zielig over komen maar ik zit hier echt heel vaak mee. Maar ik vind steeds de oplossing niet..KUT LIEFDE !!


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Raquel geloof me! Ik haat liefde net zo hard als jij! LIefde is kut en doet alleen maar mensen pijn! Maar écht ik ben er voor je (H)(flower)

    (...)

    Ja maar bij ons is het heel ingewikkeld, we kennen elkaar van internet en hij woont zelfs in Duitsland !


    ö das wel wa ver xD
    kvind echt kut voor u !


    Gilles (ll)

    Oh meiden ik vind dit zo lief dat ik alleen meer moet huilen !! Het doet gewoon pijn dit. IK HAAT LIEFDE ! ik vind dit echt niet leuk. Ik wil nu niet zielig over komen maar ik zit hier echt heel vaak mee. Maar ik vind steeds de oplossing niet..KUT LIEFDE !!

    Meid ik begrijp je ook ik heb nog steeds gevoels voor mijn ex uit Belgie! Maar het is al vet lang uit en ik praat niet meer met hem! Hij is echt een klootzak nu want het ging uit omdat hij playde met iedereen en ondertussen maar lief doen tegen mij! Je hebt gelijk! FUCK LOVE!


    The perfect man is gay...

    Dankje. Ik hoopte dat iemand een oplossing had maar deze steun is ook goed. Maar goed,dat helpt mij ook niet met me probleem. SHIT ZOOI !!


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    stap naar hem toe lieve schatt !!
    of praat goed met hem over msn!!


    Love uuuu <3

    Maar dit is echt een hele stomme reden uit gegaan. We waren allebei saggo en toen had hij het uit boos heid uit gemaakt. We hebben toen weken niet met elkaar gepraat en toen begon hij weer nou hoe het tussen ons zou ziteen en toen zei hij dat hij het makkelijker vond om gewoon vrienden te blijven...


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Dankje. Ik hoopte dat iemand een oplossing had maar deze steun is ook goed. Maar goed,dat helpt mij ook niet met me probleem. SHIT ZOOI !!

    Lieverd ik wou dat ik een oplossing voor je had!<3
    Maar praat met hem erover op MSN!<3


    The perfect man is gay...

    Maar dit is echt een hele stomme reden uit gegaan. We waren allebei saggo en toen had hij het uit boos heid uit gemaakt. We hebben toen weken niet met elkaar gepraat en toen begon hij weer nou hoe het tussen ons zou ziteen en toen zei hij dat hij het makkelijker vond om gewoon vrienden te blijven...

    Kan je beter wezen dan grootste vijanden met je ex. Real i mean. Dat ben ik namelijk! Schat ik ben er voor je!

    xxx Renee/Billneukerx3/RwarrKittyx3


    The perfect man is gay...

    Ooh man ik vind jullie zo lief,maar ik KAN gewoon niet met hem daar over praten.. Dat zou hij niet begrijpen denk ik. En me hele pc is nat

    Waarom moeten mensen verliefd worden ?! Het doet alleen pijn. Ik was zo blij met hem en nu hou ik van me maar hij doet mij pijn.. Ik kan dit niet


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Maar mensen ik ga nu..

    Bedankt iedereen die hier gereageerd heeft <333

    Hou van jullie <3


    People who are meant to be together always find each other in the end.