• Oke,ik heb dus een 'probleem en ik hoop dat iemand me kan helpen. Nou ik en me vriend zijn uit elkaar maar zijn nu goeie vrienden en wouden in de vakantie zelf ook wel weer afspreken maar dat was er niet van gekomen. Nou ik spreek hem dus nog vaak via msn en daar hebben we weer van die gesprekken zoals 'vroeger' Nou eerlijk gezegt ben ik nog niet over hem en ik krijg ook vaak het gevoel dat hij dat ook heeft. Maar soms doet hij ook opeens raar enzo en dan denk ik echt van wtf 0o Maar goed wat mijn vraag is, wat moet ik nou doen ?!


    Reactie's graag =]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ooh man ik vind jullie zo lief,maar ik KAN gewoon niet met hem daar over praten.. Dat zou hij niet begrijpen denk ik. En me hele pc is nat

    Waarom moeten mensen verliefd worden ?! Het doet alleen pijn. Ik was zo blij met hem en nu hou ik van me maar hij doet mij pijn.. Ik kan dit niet

    Schaat Annelies & Ik zijn er altijd voor je!<3 You know!
    En Byee(K)<333
    Graaggedaan!

    xxx


    The perfect man is gay...

    Lieford (huil) Niet treuren écht niet! Zoals Renee zegt, ik en Renee zijn er altyd voor jou!

    Ik hou echt vanje en in zo'n korte tijd ben je meer gaan betekenen dan gewoon een normale vriendin.

    Nou Bye(H)

    Lieford (huil) Niet treuren écht niet! Zoals Renee zegt, ik en Renee zijn er altyd voor jou!

    Ik hou echt vanje en in zo'n korte tijd ben je meer gaan betekenen dan gewoon een normale vriendin.

    Nou Bye(H)

    AMEN!(H)

    Joe haf all raaight!


    The perfect man is gay...

    Raquel lieff.. :[

    Als hij met jou al iets heeft gehad dan heeft hij ngo wel gevoel voor je denk ik !! ik bedoel een gevoel voor iemand gaat niet snel over believe me
    had ik ook !! weet je nog met stephen ... okee we waren misschien jong maar ik had echt gevoelens voor hem .. en die gingen ook niet zo snel over!!

    I love you !! Because... I JUST FACKING LOVE YOU!!