• dat heb ik dus. Is echt irritant.

    Heeft iemand hier ook weleens last van?


    Ivar Oosterloo.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Dat moet je alleen doen als je handen nog kouder zijn dan de koude kraan (winter,sneeuw) dan is de koude kraan voor je gevoel warm, en worden je handen dezelfde temperatuur als het kraanwater.

    Nee hoor,ik doe dat ook in de zomer met mijn voeten(die zijn wel vaak koud maar dat komt omdat ik nooit sokken draag). Dan is het water niet kouder dan mijn voeten.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Nee hoor,ik doe dat ook in de zomer met mijn voeten(die zijn wel vaak koud maar dat komt omdat ik nooit sokken draag). Dan is het water niet kouder dan mijn voeten.


    Hmm, oke. -Spookvoeten jongeh-


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Dat moet je alleen doen als je handen nog kouder zijn dan de koude kraan (winter,sneeuw) dan is de koude kraan voor je gevoel warm, en worden je handen dezelfde temperatuur als het kraanwater.


    Maar kijk bij mij gaat dat dus niet. Want onze kraan is altijd echt onwijs koud. veel kouder dan dat mijn handen zijn:'D


    Ivar Oosterloo.

    Dat heb ik ook altijd & dan vooral in de winter, echt irritant!


    Never run out of reasons to smile...

    Nu niet. In de winter wel.

    trek je handschoenen aan :Y)


    My heart is yours and so am I

    Heb ik al:'D


    Ivar Oosterloo.

    omg xD

    dan heb je pech xD


    My heart is yours and so am I

    eigenlijk nooit
    maar ik heb (bijna) altijd koude voeten (zoals nu)
    heb nu ook pantoffels aan, in augustus o.O

    Ik heb of koude handen, of zweethandjes haha :'D Nooit normaal.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mijn handen zijn juist altijd heel erg warm. :'D


    blame the bully.

    Mijn handen zijn altijd koud. En mijn voeten trouwens ook. Als er dan heel veel wind is (of het gewoon niet zo heel warm is) en ik loop op teenslippers, dan voel ik dat nooit bij mijn voeten en handen. Dat is heel grappig, want voor de rest is het wel koud:Y)


    To live would be an awfully big adventure