• Hmm, ja mensen ik voel me buitengesloten! Charissa heeft al 2 waarschuwingen, juulie 3 en ik maar eentje!!!! Ikke het daar zo niet mee eens zijn!(huil)


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Voelt zich nog meer buitengesloten.. Jou ga ik niet meer helpen met die brief jij gaat het maar lekker zelf in het duits vertalen!! (puh)


    Oke oke ik jouw helpen voor waarschuwing krijgen goed dn??!! jij moe tmij helpen wnt ik geen duits kunnen..x3333


    *He's the one.

    (...)
    :O dan moet je spammen :W
    ik kreeg een waarschuwing omdat ik haar kutwijf noemde(krul)

    Vet jij, ik heb ook wel iets gezegd, maar niet tegen haar.x'D Ah nee nou gedraag ik me best zielig.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Nee weten!


    we gaan Tom overheersen eerst en dan zo de wereld xD


    *He's the one.

    (...)
    Nee weten!


    wy neemt tom's lichaampje over x3 en dan laten we hem allemaal dingetjes doen..

    1e idee was om heel amerika op te blazen x3 < < tog x3


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    Oke oke ik jouw helpen voor waarschuwing krijgen goed dn??!! jij moe tmij helpen wnt ik geen duits kunnen..x3333

    Eerst op je knieen.!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)

    we gaan Tom overheersen eerst en dan zo de wereld xD


    WIJ EGT GOED!! x3


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    Vet jij, ik heb ook wel iets gezegd, maar niet tegen haar.x'D Ah nee nou gedraag ik me best zielig.


    Dat Kutwijf gedoe was lollig ik herinner me het n,og ik poste mijn waarshuwing en vnonder ston groetjes de mods en toen zei patries der moet staan groetjes kutwijf toen kreeg ze een waarschuwing xD


    *He's the one.

    Amerika is cool die moet niet dood.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)

    Dat Kutwijf gedoe was lollig ik herinner me het n,og ik poste mijn waarshuwing en vnonder ston groetjes de mods en toen zei patries der moet staan groetjes kutwijf toen kreeg ze een waarschuwing xD

    jaa xD


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    (...)
    Eerst op je knieen.!


    Ik al doen *zit op blote knieetjes**
    jij mij nu wel helpen??


    *He's the one.

    (...)

    Dat Kutwijf gedoe was lollig ik herinner me het n,og ik poste mijn waarshuwing en vnonder ston groetjes de mods en toen zei patries der moet staan groetjes kutwijf toen kreeg ze een waarschuwing xD


    Omg.. x3

    das gewoon stoer x3
    haha x3


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    Dat Kutwijf gedoe was lollig ik herinner me het n,og ik poste mijn waarshuwing en vnonder ston groetjes de mods en toen zei patries der moet staan groetjes kutwijf toen kreeg ze een waarschuwing xD

    He verdomme waarom moest ik nou weer bbq en.!xD


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)

    WIJ EGT GOED!! x3


    Idd wij zijn GOED.x33 en Geniaal,!! ow nee dt zijn ik en Ivy al wij zijn gewn De beste.x333


    *He's the one.

    (...)

    Ik al doen *zit op blote knieetjes**
    jij mij nu wel helpen??


    Hmm, ik weet niet,.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    weetje x3
    ik moe so weg xl


    We can only learn to love by loving.