• Stukje van een artikel uit een betrouwbaar Duits blad (dus geen EXPRESS of BILD)

    Het eerste Engelstalige album van Tokio Hotel lag vanaf eind lente in Amerika in de schappen en wist plekje nummer 39 binnen de billboard charts te halen. Daarna was het stil, geeft Briegmann toe: "Je moet meer moeite doen en meer tijd nemen als je in Amerika wilt doorbreken, dat wisten we al vanaf het begin."

    De stijgende online sales sinds de MTV Awards zijn Briegmann niet ongemerkt gebleven en ze hoopt dat het album voor de tweede keer de charts inschiet. Tot nu toe heeft Tokio Hotel in Amerika 105.000 cd's verkocht en Briegmann hoopt dat het er uiteindelijk 500.000 zullen worden. Om de Jungs het gesprek van de dag te laten blijven, is Universal van plan om Tokio Hotel aan het eind van november weer naar de States te sturen voor een extra tournee. Briegmann zegt dat andere continenten als Azië vanwege Amerika moeten wachten.

    .......
    I don't think so !

    Woow:O Die heeft het hoog


    Music is the new sex

    Kutjes voor hun ;S
    Vind het echt like ow. Dan willen ze doorbreken en lukt het niet goed..
    Bijna iedereen is tegen Amerika, why? Ok, ik vind het ook minder dat ze daar zitten, maar ze zitten meer in Europa dan in Amerika.
    En hmpf ik heb geen zin meer om verder te ratelen ^^ hier is al zoveel over gebrabbeld in topics dat ik het beu ben ^^ blue]a[/blue


    -

    Kan kloppen en ik vind het een slimme zet.

    En nu komen al die domme Europese fans en die gaan hier janken en zeggen: Ze laten ons in de steek. Yeah sure ¬¬

    Kan kloppen en ik vind het een slimme zet.
    En nu komen al die domme Europese fans en die gaan hier janken en zeggen: Ze laten ons in de steek. Yeah sure ¬¬

    Ik weet niet of het wel zo'n slimme zet is. Hun populariteit in Europa daalt met de minuut.
    Ach, over een jaar of twee is dat hele bandje toch uit elkaar gevallen of zijn ze in de vergetelheid verdwenen.

    Ik vind het wel goed voor ze dat ze nu ook populair zyn in Amerika, maar ik vind dat ze ook wel weer een tydje in Europa mogen blijven !

    (...)
    Ik weet niet of het wel zo'n slimme zet is. Hun populariteit in Europa daalt met de minuut.
    Ach, over een jaar of twee is dat hele bandje toch uit elkaar gevallen of zijn ze in de vergetelheid verdwenen.


    ben ik met je eens dude

    (...)
    Ik weet niet of het wel zo'n slimme zet is. Hun populariteit in Europa daalt met de minuut.
    Ach, over een jaar of twee is dat hele bandje toch uit elkaar gevallen of zijn ze in de vergetelheid verdwenen.

    daar heb je wel een punt .


    -

    Oemg. You must be kidding me. ch komopt, de groentjes zijn allang doorgebroken in Amerika moet ze daarom daar nog tot eind november blijven o,O En ons dan? en Azië dan? Wij moeten maar aan de kant voor het oh zo grote Amerika. Pfff... ToHo begint streken te krijgen en dat staat me hélémaal niet aan >,<

    En i agreed volledig met wat OBSESSED zegt. Ik begin er sterk aan te twijfelen of het wel zo is dat Toho hun fans hier nu eigenlijk in de steek laat of niet. Dit kan dom klinken maar zo denk ik erover

    Ja ik las het ook net van Kyra =/ GVD die is toch niet normaal meer! Die gasten hebben geen eeuwige energie.. dit gaat niet goed >.<

    @LOLLIPOPx: Dit is allemaal geregeld door Universal. TH heeft zelf gezegd dat ze het lieft gewoon weer naar DE gaan!


    BAM!

    Achjah, ze stemmen dan toch toe om te gaan naar Amerika is he niet. Het gaat inderdaat té ver. Universal is Th te veel aan het uitputten. C'mon, die jongens kan je niet besturen met afstandsbediening ofzo, die hebben ook een leven hoor ^^

    En i agreed volledig met wat OBSESSED zegt. Ik begin er sterk aan te twijfelen of het wel zo is dat Toho hun fans hier nu eigenlijk in de steek laat of niet. Dit kan dom klinken maar zo denk ik erover

    Op alle twee je reacties,je hebt gelijk.


    Music is the new sex

    Dat komt door de baas van de platenfirmdinges in DL, zoiets stond op het duitse forum...
    ik vind het echt oneerlijk, ik weet dat TH graag wil doorbreken daar, maar daar blijf je meestal toch niet lang aan de top, dus nu 'laten ze de europese fans in de steek' door de hele tijd in de VS te zitten en ons nog langer te laten wachten op het album, en over een jaar zijn ze in de VS alweer 'uit'. Ikzelf luister de laatste tijd ook steeds minder TH, ik heb de liedjes al zovaak gehoord, als het album nu nog langer duurt...


    If you want me to listen, whisper...

    Ja ik las het ook net van Kyra =/ GVD die is toch niet normaal meer! Die gasten hebben geen eeuwige energie.. dit gaat niet goed >.<

    @LOLLIPOPx: Dit is allemaal geregeld door Universal. TH heeft zelf gezegd dat ze het lieft gewoon weer naar DE gaan!


    Inderdaad.


    -

    (...)
    Ik weet niet of het wel zo'n slimme zet is. Hun populariteit in Europa daalt met de minuut.
    Ach, over een jaar of twee is dat hele bandje toch uit elkaar gevallen of zijn ze in de vergetelheid verdwenen.
    Sorry hoor, maar bijv. ik noem maar wat Kelly Clarkson komt uit Amerika en daar zeiken wij niet over van: "Oooh waarom komt ze niet elke maand? Het is niet eerlijk!"