• Omdat ik vind dat Divergent een geweldige film is met geweldige muziek, heb ik er een soort montage van gemaakt.

    Zelf de muziek gemixt en er beelden onder gezet.
    Voor de fans is het een mooi plaatje geworden, denk ik. :)

    Voor mensen die de film nog niet gezien hebben moet ik mededelen dat het filmpje vol spoilers staat!


    (Niet beschikbaar op apparaten als iPad en mobiele telefoon, stomme youtube licentie.)



    Just enjoy, it's free.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2014 - 14:09 ]


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Het is prachtig!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik twijfel of ik wil kijken. Ik heb het boek gelezen, maar de film nog niet gezien. Kan ik het filmpje zien zonder al te grote spoilers van de film te krijgen? (Ookal weet ik wat er gaat gebeuren?)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    ExpectoPatronum schreef:
    Ik twijfel of ik wil kijken. Ik heb het boek gelezen, maar de film nog niet gezien. Kan ik het filmpje zien zonder al te grote spoilers van de film te krijgen? (Ookal weet ik wat er gaat gebeuren?)

    Het filmpje is 13 minuten lang en staat vol met beelden uit de film. Als je het verhaal kent zul je waarschijnlijk de beelden wel kunnen plaatsen bij een stuk uit het boek, dus zul je ook weten hoe het er in de film uit ziet.


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Owlsome schreef:
    (...)
    Het filmpje is 13 minuten lang en staat vol met beelden uit de film. Als je het verhaal kent zul je waarschijnlijk de beelden wel kunnen plaatsen bij een stuk uit het boek, dus zul je ook weten hoe het er in de film uit ziet.


    Hmm oke, ik ga denk ik vanavond even kijken(:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    ExpectoPatronum schreef:
    (...)

    Hmm oke, ik ga denk ik vanavond even kijken(:

    Ik denk overigens niet dat de film er minder van wordt. :')


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Hoe kom je aan die goede kwaliteit beelden? D:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Asami schreef:
    Hoe kom je aan die goede kwaliteit beelden? D:

    Ik heb connecties in Hollywood...

    Nah, gewoon een goede torrent vinden.


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Damn, ik kan maar geen goede torrent vinden, maar misschien heb ik er nu eindelijk één. Ik had steeds van die torrents waarbij mensen hun tv hadden gefilmd met Spaanse sub :')


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Asami schreef:
    Damn, ik kan maar geen goede torrent vinden, maar misschien heb ik er nu eindelijk één. Ik had steeds van die torrents waarbij mensen hun tv hadden gefilmd met Spaanse sub :')

    Ik kan je die van mij wel pm'en?


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Oeh, als je die nog hebt graag!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.