• Hi!
    Ik lees tegenwoordig best veel Engelse boeken. Nou heb ik de hele Twilight saga en Vampire diaries gelezen.
    Nu wil ik wel iets nuttigs lezen, dus iets voor school. Weet iemand welke boeken ik voor school gebruiken kan? Het liefst in de categorie fantasy en vooral boeken met mythische wezens.
    Alvast bedankt!


    To live would be an awfully big adventure

    Misschien 'the immortals'?
    Ik heb deel en gelezen en die is echt goed :X


    because i knew you, i have been changed for good

    13 Reasons Why.
    Het gaat over een meisje, Hannah, die zelfmoord heeft gepleegd. Nu heeft ze 13 bandjes ingesproken en die naar de persoon op het eerste bandje gestuurd. Krijg je het bandje, dan ben je een van de redenen dat ze zelfmoord heeft gepleegd. De bandjes zijn voor allemaal verschillende personen, maar het is toch één samenhangend verhaal. Het is echt een prachtig book.<3


    everything, in time

    ik doe zelf tweetalig en heb afgelopen jaar (4 vwo) Eclipse gebruikt voor een opstel!:D
    Ik weet niet of dat mag van je leraar maar het is op zich een goed niveau. Als je een ander boek wilt kun je misschien ook nog The Host ook van Stephenie Meyer lezen.


    The time you enjoy wasting is not wasted time.

    Harry Potter? Narnia?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Harry Potter FTW!_O_


    *insert philosophical cringe expression here*

    The Little White Horse.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Macbeth?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Paintbrush schreef:
    Lord of the rings? Al zou ik het je niet aanraden, wat een stom saai boek was dat.

    Het is geen saai boek, gewoon lang en moeilijk. En dan wordt het nogal snel saai.. Volgens mij -ik heb het nog niet gedaan, dus ik weet het niet- is Lord of the Rings in het Engels makkelijker dan in het Nederlands. Dan is het 'echter'..
    OT; the Da Vinci Code, misschien? Hij valt buiten je categorie, maar hij is echt mooi. Of Angels and Demons? -de boeken van Dan BRown, laten we het zo zeggen-


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Heel erg bedankt allemaal! -late reactie-

    Dan Brown wil ik inderdaad heel graag gaan lezen. De boeken van de Twilight saga zal ik moeten navragen. Soms mag dat wel en soms mag dat niet. Ik wil het voor mijn examen gebruiken, dus ik ben eigenlijk bang van niet...
    Mag Harry Potter dan? Ik dacht eigenlijk van niet:X

    Ik zal alle boeken eens gaan opzoeken;)


    To live would be an awfully big adventure

    Desolate schreef:
    13 Reasons Why.
    Het gaat over een meisje, Hannah, die zelfmoord heeft gepleegd. Nu heeft ze 13 bandjes ingesproken en die naar de persoon op het eerste bandje gestuurd. Krijg je het bandje, dan ben je een van de redenen dat ze zelfmoord heeft gepleegd. De bandjes zijn voor allemaal verschillende personen, maar het is toch één samenhangend verhaal. Het is echt een prachtig book.<3

    Oeh, dat lijkt me wel een gaaf boek!


    To live would be an awfully big adventure

    kim harrison...en dan de serie van rachel morgan...die begint bij het boek "dead witch walking"...gaat over vampiers, demonen, heksen, weers en zulke dingen...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ugh, niet Darren Shan. Dat boek is echt dodelijk saai. :']
    The Lovely Bones, Harry Potter series?


    http://ciinderella-.tumblr.com/