• Zo'n ding,

    Ik heb er een! En volgens mij werkt het echt! Want ik heb van die testjes gedaan en ik werd er echt leniger door :'p En ik hoop dat het mijn hoofdpijn ook een beetje verminderd(ik heb migraine) Bij heel veel mensen was dat wel het geval!
    Eerst geloofde ik er niet in, maar nadat ik die testjes had gehad, wilde ik er ook een hebben. ;'p

    Wie heeft er nog meer zo'n bandje?


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Het is toch logisch dat het tussen je oren zit of ligt dat nou aan mij? Het zou dan dus zowieso moeten werken. Als je er geen hebt, zit het ook niet tussen je oren dus heeft het zoieso geen werking. Heb je er wel een, wel dus. (okee dat is heel erg ver nagedacht) Ik wil er ook een!!:Y)


    The grass is not always greener on the other side

    Ik heb er ook een! Een witte ^^
    En dat bandje helpt echt wel! Het lukt toch bij mijn ouders als ze golfen, papa zijn handicap is ondertussen zelfs al met 2 gezakt ^^
    En hopelijk gaat het bij mij ook helpen voor mijn ballet maar dat ga ik pas merken in september ^^
    Oh en voor degenen die het nog steeds niet geloven, een vriendin van me heeft een probleem met lopen en evenwicht houden. Bij haar hebben zo ook die testjes gedaan en het werkte effectief ook bij haar.


    But love's a malady without cure

    Die verkopen ze in de winkel waar ik werk ;3


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ascendancy schreef:
    Ik geloof niet in dat soort dingen. Het zit allemaal tussen mensen hun oren. Maar als jij het idee hebt dat het werkt, en je helpt. Dan vind ik dat heel fijn voor je (:


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    mijn broer gaat er een nemen:Y)

    maar als het echt werkt wil ik het ook wel hoor ;o


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ik geloof er eerlijk gezegd niet in. Dat is net zoiets als Flexiumgel en Relfexspray. Of zoiets. Maar kom.. Ik hoop voor jou dat het werkt :]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Welke testjes moeten ze doen dan? -is nu toch wel heel nieuwschierig-(nerd)


    dream, dare, fly!

    IntoTheWild schreef:
    Welke testjes moeten ze doen dan? -is nu toch wel heel nieuwschierig-(nerd)


    Nou bijvoorbeeld dat je gaat staan met je armen wijdt, en je voeten tegen elkaar. Zonder bandje word je makkelijker omgeduwd. :')
    En voor de mensen die denken dat het tussen je oren zit: Dat is niet zo, dat is bewezen. :') Want er zit een soort magneet in het bandje, waardoor je dus meer balans krijgt ofzo. Vaag verhaal, maar ik geloof er nu wel in.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Assassin schreef:
    Ik wil er ook wel een, kheb ook migraine. Zou misschien wel handig zijn dan.


    Ja, klopt. Ik heb gehoord dat het bij een collega van m'n moeder echt werkt, voor de hoofdpijn. :') Dus ik dacht: hmm, ook eens proberen.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Hunter schreef:
    (...)

    Nou bijvoorbeeld dat je gaat staan met je armen wijdt, en je voeten tegen elkaar. Zonder bandje word je makkelijker omgeduwd. :')
    En voor de mensen die denken dat het tussen je oren zit: Dat is niet zo, dat is bewezen. :') Want er zit een soort magneet in het bandje, waardoor je dus meer balans krijgt ofzo. Vaag verhaal, maar ik geloof er nu wel in.



    Ja er zitten 2 magneetjes in he?
    aan de ene kant en aan de andere kant van het armbandje.(nerd)


    Smiling but close to tears.

    mijn broer heeft sinds eergisteren ook zo'n bandje, Ö

    Breezy schreef:
    (...)


    Ja er zitten 2 magneetjes in he?
    aan de ene kant en aan de andere kant van het armbandje.(nerd)


    Ja ;'p


    You were much more muchier, you've lost your muchness.