• Pukkelpop heeft dit jaar nu al 2 doden. 1 crewlid die een hartaanval of zoiets kreeg en nu dit:

    Charles Haddon, de zanger van de Britse band 'Ou Est Le Swimming Pool', heeft vandaag na zijn doortocht op Pukkelpop beslist om uit het leven te stappen.

    De familie van de overleden artiest is intussen op de hoogte gebracht, zo maakten organisator Chokri Mahassine en de Hasseltse procureur des Konings Marc Rubens vanavond bekend. De organisatie vraagt de nodige discretie in deze zaak.

    De electropop band uit Londen stond vannamiddag op het programma in de Dance Hall. De zanger zou van een mast gesprongen zijn op de artiestenparking. De wanhoopsdaad zou ook het gevolg zijn van een eerder incident tijdens het festival, maar dat kon niet bevestigd worden. (belga/ep)


    Bron: HLN

    Ik vind het wel erg eigenlijk.
    Maar waarschijnlijk hebben de festivalgangers er niet veel last van?
    Misschien dat er eens een minuutje stilte wordt georganiseerd.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik ken hem niet, maar alsnog r.i.p.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Oke. Dit vind ik wel erg eigenlijk.


    Some people make the world special just by being in it

    LALALALALA schreef:
    Ik ken hem niet, maar alsnog r.i.p.

    Ik ken hem ook niet, maar toch vind ik het erg dat het net mee op Pukkelpop gebeurd.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dit is erg.
    Een festival hoort vol vreugde en feest te zijn. Als er zo iets gebeurt is dat echt erg.


    We'll never be as young as we are tonight

    Lekker.


    Get back motherfuckerz'

    Wow :|


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    wow best schokkend. Wat erg voor die man en zijn naasten.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    wow best schokkend. Wat erg voor die man en zijn naasten.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    ken hem niet maar tog gecondoleerd


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    iloveBRITT schreef:
    Oke. Dit vind ik wel erg eigenlijk.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    oke dit is best wel erg.


    Bieberfeverrr <33333!

    Toen ik hoorde dat het een zanger vanop Pukkelpop was, was ik bang dat het Brian Molko ging zijn.
    Maar alsnog vind ik het erg.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    lijkt me eng als je net naar zijn optreden bent geweest te horen dat hij zelfmoord heeft gepleegd ö ik ken hem ook niet :X


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Mijn moeder zei het net tegen mij. 'k Vraag me af waarom ... En dat is al de tweede die sterft op Pukkelpop. Donderdag is de vader van één van de artiesten ook afgevoerd maar gestorven.
    Aslnog; rip & ook al zien ze dit niet, ik wens de nabestaanden veel sterkte.

    Oh en mijn mama zo: "Iemand van een Engels bandje." Ik moest meteen aan You me At Six denken ;o