• Cassidy Scarlett Brendy Noway heeft altijd gezeurd over geldtekort. Zei als enig kind en haar moeder hadden het nooit breed gehad. Daar in tegen was er altijd veel liefde en geluk en had Cassidy eigenlijk niks te klagen. Ze had vrienden, zag er mooi uit, haalde goede cijfers. En toch kon ze alleen maar zeuren.
    Tot haar leven veranderden en ze plots alle geld van de wereld had.
    Haar moeder kwam om bij een auto-ongeluk waardoor ze bij haar onbekende vader moest gaan wonen die bakken met geld had waar ze altijd zo om gezeurd had.
    Maar pas toen zag ze in dat het leven niet om geld draaide maar om vriendschap en geluk wat ze alleen bij haar moeder had, kreeg ze een hekel aan geld.


    Rollen;
    2x Oude vriendinen
    1x oude vriend; Brendon Desmond Lockhart
    3x nieuwe vrienden; Arielle Helena Medes
    1x beste nieuwe vriendin; Jeliza Rose Fanning
    1x pestkop
    1x buurmeisje; Esme Lolita Gomez
    1x stiefbroer; Alex Ryan Smith
    1x stiefzusje; Pixie Juliette Smith
    info;
    Hele naam;
    Leeftijd;
    Breed Karakter-in verhaalvorm-;
    Foto+uiterlijk;
    extra;

    Edit; moeten er beroemdheden in of niet? zoja wie. zelf had ik gedacht aan Seven of BrokenCyde. maar ik weet niet of mensen die kennen., ;x

    Arielle Helena Medes

    [ bericht aangepast op 31 aug 2010 - 19:08 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ow ik was er vergeten bij te zetten welke rol ik wil;Beste nieuwe vriendin

    Hele naam; Jeliza Rose Fanning
    Leeftijd; 18
    Breed Karakter-in verhaalvorm-; Jeliza Rose is een hyper kind. Ze is bijna altijd vrolijk en durft eerlijk te zeggen wat zij ervan vind. Ze is zachtaardig en heeft altijd goede bedoelingen bij iemand. Ze kan heel goed leiden en neemt taken vaak serieuzer dan ze zijn.
    Foto+uiterlijk; Jeliza Rose heeft bruin haar en groen-blauwe ogen. Haar lieveling's kleur (Blauw) draagt ze bijna altijd.
    extra; Het liefst zou Jeliza Rose beroemd willen zijn maar eigenlijk is ze wel heel blij met haar leven. Haar ouders verdienen film maar zijn tegelijkertijd ook veel thuis waardoor ze zich prettig voelt.

    ow en doe maar geen beroemd heden dat is nogal saai. en fanfics vind ik altijd een beetje hetzelfde

    [ bericht aangepast op 20 aug 2010 - 10:43 ]

    De rol als een van de vriendinnen.

    Leeftijd; Arielle 'Helena' Medes
    Breed Karakter-in verhaalvorm-; Arielle is een nuchtere type. Verlegen, meestal praat ze niet veel. Ze komt op voor haar vriendinnen. Ze is heel artistiek.
    Foto+uiterlijk; Arielle. Ze heeft donkerblonde golven/haar. Kastanje bruine ogen. Lang en slank
    extra; Arielle doet in haar vrije tijd, fotografie. En meestal is ze te vinden in de tuin of ergens in het bos. Ze is heel erg uit op mode en volgt de nieuwste trends. Ze wilt liefst later een modeontwerpster worden.


    When words fails, music speaks

    de rol van stiefbroer ^^

    Hele naam; Alex Ryan Smith
    Leeftijd; 17?
    Breed Karakter-in verhaalvorm-; Alex is een stille zwijgzame jongen die het liefst alleen is met een goed boek of tekenspullen.Hij is niet echt het type met veel vrienden, maar de vrienden die hij heeft zijn zeer belangrijk voor hem. Verder observeerd hij mensen vooraleer hij met ze gaan praten, veel mensen voelen zich daar ongemakkelijk door en lopen van hem weg. Verder is hij nog dol op zijn hondje :)
    Foto+uiterlijk; Alex
    extra; Zijn hondje noemt: Tobias (Tobias
    Zijn beste vriend noemt: Jack (geen foto van xd)


    <3

    OUDE VRIEND

    Hele naam; Brendon Desmond Lockhart
    Leeftijd; 18
    Breed Karakter-in verhaalvorm-; Brendon is een jongen die bijna altijd vrolijk is en mensen vaak snel in die vrolijkheid meetrekt. Hij voelt zich snel gekwets, maar zegt dat dan meteen eerlijk. Hij houdt van schilderen en dansen, al kan hij dat laatste niet al te goed. Hij staat zelf niet graag in het middelpunt van de belangstelling maar vind het heerlijk om zijn vrienden in de spotlight te zetten.
    Foto+uiterlijk;
    Brendon heeft bruin haar waar hij altijd met gel op losgaat. Elke dag ziet zijn haar er weer anders uit. Meestal draagt hij kapotte baggy jeans en daaroverheen een shirt met een veelzeggende tekst.
    extra; Brendon is verslaafd aan pepermunt. Als hij niet genoeg eet kan hij zich nergens meer op concentreren.
    ajb:Y)


    Felix

    Stiefzusje :3

    Hele naam; Pixie Juliette Smith denkikomdatdestiefbroerdieachternaamheeft x3
    Leeftijd; 14
    Breed Karakter-in verhaalvorm-; Pixie is een altijd vrolijk meisje, die niet zonder zoetigheid kan. Ze kan niet tegen stiltes en tegen saaie gesprekken. Pixie's mond staat bijna nooit stil, en om haar stil te krijgen moet je haar een Engels boek van William Shakespeare geven. Het kan haar niets schelen als er over haar wordt geroddeld, want ze ziet haar leven door een grote, vrolijke roze bril. Jongens vindt ze niet echt interessant, maar ze heeft het wel snel door als ze verliefd is. Dat laat ze ook wel merken, door stuntelig gedrag. Niet omdat ze zo onhandig is, ze voelt zich soms gewoon stom in het bijzijn van iemand die ze leuk vindt. Ze is redelijk slim, maar dat geloven de meeste mensen niet, omdat mensen dat niet verwachten door haar vrolijkheid.
    Foto+uiterlijk;Pixie. Ze is niet al te groot, heeft een lichte huid en bruine ogen. Haar roodbruine haren krullen best erg, maar daar is ze blij mee. Haar in een jurkje zien is best moeilijk, omdat ze daar niet van houdt.
    extra; Pixie wordt misselijk van energydrank. De reden daarvoor is onduidelijk, maar dat is niet aan haar gedrag en zo te zien. Ze blijft toch hyper :3

    [ bericht aangepast op 26 aug 2010 - 22:33 ]


    because i knew you, i have been changed for good

    Pestkop & Buurmeisje


    Hele naam; Esme Lolita Gomez
    Leeftijd; 16
    Breed Karakter; Esme is ook enig kind van steenrijke ouders en woon naast Cassidy. In het begin krijgt ze de taak van haar moeder om voor haar te zorgen, maar al gauw ontdekt ze dat ze Cassidy eigenlijk niet aardig vindt en dat Cassidy helemaal niet in haar wereldje past, en ze doet er alles aan om haar te laten verdwijnen. Esme is nogal dom en denkt dat plastische chirurgie voor álles de oplossing is en ze houdt heel erg van haar chihuahua King Patty. Ze is de populairste op school en is een groot voorstander van Prada, Gucci, Chanel en D&G. Haar ouders komen oorspronkelijk uit Zuid-Amerika. Haar moeder is een spaanse tolk en haar vader eigenaar van het computerbedrijf Pee-Cee-Gomez.
    Foto+uiterlijk; Esme heeft zwart haar en een bruine huid die nog bruiner word als ze in de vakanties naar de Bahama's gaat. Ze houdt van alles wat roze en paars is en veracht de kleur donkergroen. Ze draagt alleen merkkleding en kan niet zonder parfum en deo.
    extra; Allergisch voor katten.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2010 - 16:12 ]


    Not all those who wander are lost.

    Ik had al een rol gemaakt (Brendon), maar mag ik nog even vragen of je me kan melden als het verhaal begint?? (A)
    ty.


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    Ik had al een rol gemaakt (Brendon), maar mag ik nog even vragen of je me kan melden als het verhaal begint?? (A)
    ty.

    jha ik meld het je ;]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''