• nu op de Lowlands camping zit en erheen gaat, of er gewoon heen gaat. (':
    Hahaha het is nu zo dood in mijn woonplaats alleen maar omdat Lowlands één dorp verder is en er gaan zoveel mensen, echt niet leuk meer. Want ik wil ook.

    En ik heb geen idee of hier al een topic over was.
    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Haha de line-up was zo geweldig dit jaar! Ik had echt zo graag gewild haha. Maar ik vind alle soort festivals wel leuk.

    Ik houd van hardstyle & hardcore feesten, hou je daar ook van? xd


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    NYC schreef:
    (...)
    Daar wou ik ook heen haha, maar waarom gaat het niet door dan?

    Een vriend van me, zijn vader kon aan tickets geraken-gratis-. dus ik wachtte daarop, blijkt dat hij er niet is aangeraakt, en nu blijf ik dus thuis ;p


    Life begins at the end of your comfort zone

    RememberXme schreef:
    Ik wil er ook heen ...*hugs* Im with ya I hate them tooxD


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Ga anders er vlakbij zitten en kijk of je wat kunt horen. (nerd)
    Haha, maar ik snap je helemaal. Ik wilde er zo graag heen, of naar Pukkelpop. ;o

    RememberXme schreef:
    Ik wil er ook heen ...*hugs* Im with ya I hate them tooxD


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Ik haat letterlijk met je mee, want já de line up was zooo amazing. Maar een kennis van mij haar vader werkt daar. ;x Misschien kan hij eeen handtekening regelen voor mij, en anders heb ik nog 1 alternatief. iemand van mijn msn, die ik wel een beetje ken, gaat daar ook heem :9~ Maar toch, ik had zo graag ook gewild (huil)


    SLOAN.

    Liebje schreef:
    (...)
    Een vriend van me, zijn vader kon aan tickets geraken-gratis-. dus ik wachtte daarop, blijkt dat hij er niet is aangeraakt, en nu blijf ik dus thuis ;p

    Aaaah dat is lullig! Echt jammer, ik leef met je mee!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Cuidador schreef:
    Ik haat letterlijk met je mee, want já de line up was zooo amazing. Maar een kennis van mij haar vader werkt daar. ;x Misschien kan hij eeen handtekening regelen voor mij, en anders heb ik nog 1 alternatief. iemand van mijn msn, die ik wel een beetje ken, gaat daar ook heem :9~ Maar toch, ik had zo graag ook gewild (huil)

    Zullen we naar de hekken gaan en iedereen gaan haten daar? En zou ie dan ook een handtekening voor mij kunnen regelen? hahaha. Ik ga later ook op Lowlands werken en ja er gaan 3 mensen die ik goed ken heen en pfoe ik wou ook :'(


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Mijn ouders klagen ieder jaar (ook mijn opa en oma) dat het zo'n lawaai is. Ik snap niet dat mijn vriendin nooit zeurt want die woont er gewoon bijna achter.

    Ik doe ook met je mee (cat) Ik baal echt man D:


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    iGoogle schreef:
    Mijn ouders klagen ieder jaar (ook mijn opa en oma) dat het zo'n lawaai is. Ik snap niet dat mijn vriendin nooit zeurt want die woont er gewoon bijna achter.

    Waar woon jij dan? En als je binnen de geluidscirkel woont heb je gratis kaarten en het lawaai lijkt me eerlijk gezegt super lekker meegenieten vanuit je achtertuin! :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hephaestion schreef:
    Ik doe ook met je mee (cat) Ik baal echt man D:

    We kunnen met z'n allen wel een haatclubje oprichten. (cat)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Waarom ga jij niet dan :o

    Ik wil ook naar Lowlands, ik woon dan wel in België maar ik hielt van die line-up. (cat)


    We'll never be as young as we are tonight

    NYC schreef:
    (...)
    Waar woon jij dan? En als je binnen de geluidscirkel woont heb je gratis kaarten en het lawaai lijkt me eerlijk gezegt super lekker meegenieten vanuit je achtertuin! :'D

    Haha dichtbij aan de kan van Nunspeet enzo. maar dan wat verder weg.
    Laten we het houden op 20 minuten fietsen naar Walibi

    [ bericht aangepast op 20 aug 2010 - 12:13 ]