• Het verhaal

    Emily wordt naar een strenge privéschool, Newton High, gestuurd nadat haar ouders haar betrapten met een paar dronken vrienden. Alles aan de school lijkt het leven uit elke tiener te zuigen: uniforms, school op zaterdag en maar één keer per maand mogen ze het plaatselijke dorpje in. Emily zit er enorm tegen op, totdat ze daar zit. De leerlingen blijken zich niets aan te trekken van de strenge regels: feestjes, seks en drugs komt er niemand tekort. Maar dan beginnen de problemen, natuurlijk...


    De rollen


    - 1x toekomstige beste vriendin: xMILES
    - 1x superbitch: Duivelskus
    - 2x kamergenootjes: Merte & Confused
    - 4x jongens: Merte, xMILES
    - verzin maar iets (': !


    Invullen


    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Karakter: (uitgebreid, alsjeblieft, of ik doe niet eens de moeite om het te lezen)
    Uiterlijk: (liefst foto)
    Extra:
    Hottie die erin moet figureren als een dude: (En ja, ik bedoel een celeb.)


    Like always, kies ik alleen maar de beste. Thank you!

    [ bericht aangepast op 23 aug 2010 - 21:25 ]


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    ah jammer, ik heb de rol niet maar meldt me wel hoor want ik ga lezen :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Aaaight (Y: Ik heb een rol! Thank joeee! (:

    Harley schreef:
    Er zijn al een aantal rollen bekend ^^ .

    Oh, jammer ik heb de rol niet; mag ik dan iemand spelen die een vriendin van haar wordt? En in een andere kamer slaap, of zo?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Rol: Superbitch.
    Name + Surname: Vicky Ellis.
    Age: 18.
    Character: Je kan niet makkelijk door Vicky heen kijken, ze lijkt heel lief maar dat is ze niet. Ze is heel direct en erg gemeen, dus als ze je niet aanstaat; heeft ze kans dat ze er wat over zegt tegen je.
    Vicky is goed in harde opmerkingen maken, want dat doet ze graag. Ze maakt die opmerkingen alleen, zonder dat ze het beseft; ze komen er gewoon uitrollen.
    Ze weet wat ze wilt, en wat ze niet wilt. Als je iets bij Vicky probeert te flikken, flikt ze het dubbel zo erg bij je terug - en dat wil je echt niet!
    Verder wilt ze altijd haar zin hebben, en als iemand 'nee' tegen haar zegt; zal ze net zolang doorzeuren totdat ze wel haar zin geven.
    Ze heeft rijke ouders, en dus krijgt ze altijd wel dingen van haar ouders toegestuurd. De meest nieuwste dingen, of mooiste sieraden. Het is een erg verwende populaire bitch, en dus een echt meisjes-meisje. En ook al is ze dat, ze is wel een sporttype, dus ze zal niet klagen als ze moet sporten. Maar winkelen is ook voor haar iets als sporten, want dat doet ze supergraag!
    En als ze een leuke jongen ziet, stapt ze er meteen op af om zich voor te stellen. Ze accepteerd geen 'nee'.
    Ze mag dan niet onzeker lijken, maar ook Vicky heeft haar onzekere momenten! En ze schaamt zich kapot, als iemand daar achter zou komen - dat is dan ook het enigste moment, dat ze zich voor iets schaamt. Want verder schaamt ze zich nergens voor.
    Uiterlijk: Vicky heeft donkerbruin haar, en draagt meestal d'r haar los of in een staartje. Ook heeft ze een porselein-achtig gezichtje, maar laat je niet verleiden: want achter dat gezichtje zit een keiharde bitch. Ze heeft een schuine pony, en heeft áltijd een ketting om in vorm van een hartje. Ze heeft een perfect figuur, en is ongeveer: 1.70 meter. Vicky kleurt haar nagels meestal met een vrolijk-achtige kleur, zoals roze & als ze dat niet doet, doet ze meestal nepnagels op. Vicky is een type dat erg vaak rokjes of jurkjes draagt, want ze pronkt met haar benen. Ze is er erg trots op. Vicky zet ook de nieuwste trend voort, ze volgt de mode niet - de mode volgt háár.
    Extra: Vicky heeft van vroeg af aan, al piano leren spelen. En ze zát op paardrijden, nu heeft ze niks meer met paarden maar meer met katten en honden. Vicky rookt.
    Hottie: Alex Pettyfer & Chad Michael Murray & Channing Tatum.

    Bedankt voor de rol! Ik verveel me, en omdat ik jongens altijd heel leuk vindt om te doen vul ik zo nog even een jongen in ^^


    Love is overrated

    Rol: One of the boys
    Volledige naam: Daniel James Dylano Johansson
    Leeftijd: 17
    Karakter: (uitgebreid, alsjeblieft, of ik doe niet eens de moeite om het te lezen)
    Daniel ookwel Dan of D.J. genoemd is anders dan de andere jongens op Newton High. Hij is zelfverzekerd en dat straalt hij ook uit, he doesn't give a fuck. D.J. is stil, en zegt niet meer dan nodig is.. Dit geeft hem iets mysterieus en als je hem weer eens tijdens de les uit het raam ziet staren zou je vanzelf willen weten waar hij aan denkt. Ookal is hij niet populair iedereen laat hem met rust in tegenstelling tot de andere die wel het slachtoffer zijn van pesterijen, misschien komt het omdat Duncan, basketbalster en eerste klas pestkop, nog steeds niet goed kan lopen? Hij staat bekend als een agressieve leerling op school maar hij doet eerlijk gezegd geen vlieg kwaad als je hem maar met rust laat anders flipt hij compleet en heb je 8 man nodig om hem te bedwingen. Toch is het een aardige gozer, die zich graag ontfermt over nieuwelingen als deze gepest worden, natuurlijk alleen als hij ze een dagje heeft bestudeerd en tot de conclusie is gekomen dat hij diegene wel mag. D.J. is in academisch opzicht niet slim en hij gaat altijd maar net over, maar wanneer je hem leert kennen zou je dat niet zeggen. Hij denkt veel na over dingen, maar is gewoon een slechte leerder. D.J. kan ijskoud overkomen omdat mensen die hij niet mag hem niet intresseren, hij is keihard tegen mensen en voor zichzelf, en hij kan mensen figuurlijk (en letterlijk) mensen de grond in trappen met wel geplaatste en gemene opmerkingen.
    Uiterlijk: (liefst foto) Dan
    Dan heeft zwart haar wat altijd in een model zit alsof hij net is opgestaan (wat meestal gewoon zo is.) Hij heeft mooi gevormde maar nog wel rossige zwarte wenkbrouwen en licht groene ogen. Zijn huid is licht getint, hij is ongeveer 1.85 en hij heeft een normaal postuur maar hij is wel afgetraind en heeft een uitstekende conditie. Hij draagt meestal witte shirtjes en tank tops met baggyjeans eronder en k-swiss sneakers.
    Extra: D.J. is door een rechter naar Newton High gestuurd, hij stond terecht nadat hij een klasgenoot van hem het ziekenhuis had ingeslagen omdat hij een vriendin van D.J. had uitgescholden voor hoer. Het was of naar Newton High waar ze vaker dealen met onhandelbare kinderen of de jeugdgevangenis. Dan heeft op zijn nieuwe school nog nooit wat met een meisje gehad dus de roddel gaat dat hij homo is, dat is hij niet, hij haat alleen alle meisjes daar op een paar uitzonderingen na.
    Hottie: andere post! andere zou ik echt niet weten, Tom Felton maybe?

    [ bericht aangepast op 23 aug 2010 - 21:22 ]


    Love is overrated

    Volledige naam: Chase Liam O'Connor
    Leeftijd: 17
    Karakter: Chase is lid en praktisch leider van het rijke populaire groepje op Newton High. Hij is sportief, en is een ster in basketballen, honkballen, en voetbal. Omdat Chase geen "zakgeld" meer krijgt als hij geen tienen haalt is hij de enige van het groepje dat eigenlijk ook echt studeert. Chase is een relaxt persoon en hij is makkelijk om mee te praten, hij houd het gesprek altijd intressant en bij hem vallen nooit rare stiltes. Hij heeft een natuurlijke charme over zich heen en is voor meisjes een gentleman, soms word dit als slijmen gezien maar bij hem niet, bij Chase is het altijd heel gewoon. Chase zijn ouders willen graag dat hij advocaat word, maar wat maar weinig mensen weten is dat hij heel goed is met mechanica en het liefst oude auto's wilt restaureren en auto's costumizen. Chase is een extrovert persoon en houd daarom van feestjes en uitgaan, hij heeft een goed gevoel voor humor en hij is meestal degene die het feestje echt leuk maakt met drinkspelletjes etc. Chase is slordig, en ruimt nooit wat op omdat hij het dan niet meer kan terug vinden. Hij is vaak te laat in klas en hij moet daardoor vaak nablijven, maar dat maakt hem niet zo veel uit, er zijn vaak intressante personen te vinden in detention. Als hij een slechte dag hebt gehad kan hij heel chagerijnig zijn en dan wil je hem echt niet in de weg zitten, hij kan aardig kwaad worden. Chase heeft een goede instinct en luisterd meer naar zijn gevoel dan zijn verstand, dit pakt meestal goed uit maar heeft hem ook een aantal keer in de problemen gebracht.
    Uiterlijk: (liefst foto) Chase
    Chase heeft bruin haar met licht bruin ogen gemixt met wat groen. Hij is 1.78 en is normaal gepostuurd tot atletisch gepostuurd. Hij is altijd goed gekleed zelfs als hij werkt aan zijn auto's.
    Extra: Chase is naar Newton High gestuurd nadat hij betrapt werd met een joint in zijn kamer met een paar vrienden, eerder waren er incidenten met drank en drugs en Chase ouders die aardig tolerant zijn hadden er na een tijdje genoeg van en stuurden hem naar de school.

    Je hoeft me de rol niet te geven hoor.. ik doe dit voor de lol, so only if you like it en het bij je verhaal past
    anders maakt het niks uit =D

    [ bericht aangepast op 25 aug 2010 - 10:40 ]


    Love is overrated

    Yeuy, ik heb de rollen! Arigatou! ^^


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Rol: Verzonnen rol/ de nerd
    Volledige naam: Rebecca Linley
    Leeftijd: 17
    Karakter: Rebecca is een nuchtere type houdt liever zich bezig met boeken, muziek en kunst. Ze is vaak onzeker over zichzelf waardoor ze stil is. Ze is slim en helpt graag mensen.
    Uiterlijk: Rebecca
    Extra: Laat zich vaak doen waardoor ze in de problemen komt.

    Hottie die erin moet figureren als een dude: Ian Somerhalder?


    When words fails, music speaks