• een oproep aan de spammerds mogen doen? ^^ Aangezien het off-topic helemaal dood is, wou ik vragen of jullie daar[als je zin hebt in off-topics] naartoe komen? ^^ Ik ben daar namelijk heel veel alleen enzo, en dan voel ik me alone. o__________o

    Mag dit topic blijven staan? ;a Dan hebben jullie misschien wel geen last meer van andere spamtopics in het stamcafé.

    (...)
    Omdat De Engerds toestemming hadden gevraagd aan Bomm. En we geen 10 topics maakten die niet eens halfvol waren maar zo'n 43 vól hadden gepraat.
    Dat kunnen wij ook hoor. U_U

    Dat is hem,xD


    *He's the one.

    (...)Echtos? :'o

    Joooooh,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)Dat kunnen wij ook hoor. U_U


    Idd dat si waar.x33 maar ze verwijderen ze steds


    *He's the one.

    Bomm zei op 16 aug 2008 - 19:57:

    Maar Bomm.

    Dan heb ik nóg een vraagje, sorry dat ik irritant ben *kijkt schuldig* Maar waarom zijn De Engerds niet verboden bij Topic 1, maar pas bij Topic 44??




    Je bent niet irritant

    Nou, die hadden dus aan mij gevraagt of ze mochten blijven. Omdat ze beloofde het bij dat enkele topic te houden mocht dat van mij toen.

    Alleen een andere mod had laatst een aanvaring daarover en toen hebben ze besloten dat we die 'clubs' moeten verbieden.

    Vragen zijn nooit irritant hoor, beter zo dan wanneer er allerlei misverstanden komen.

    damianhoofd.x'D Maar nu ga ik mij aankleden!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    dat damianhoofd ding snap ik niet o.O


    *He's the one.

    dat damianhoofd ding snap ik niet o.O

    Ach jij snapt mij zowiezo niet.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Ach jij snapt mij zowiezo niet.


    en dankj.x3


    *He's the one.

    Alstu,_O_


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    .