• Het kan zijn dat er al een topic van is maar ik weet het niet meer dus.

    TH fans vinden het stom en zo dat er TH haters zijn, en die hebben geen leven en alles (TH haters he) dat zeggen ze dan (niet allemaal hoor).
    Maar nu komt JB er, en dan zijn de meetste TH fans daar haters van, weet je dat is eigenlijk wel grappig zene, ze vinden dat TH haters geen leven hebben en zo, maar zij doen toch het zelfde met JB.
    Miss iets anders, maar als TH haters zeggen: Oh die TH muziek is barslecht of zo. Dan worden TH fans kwaad en ze zeggen, dat is niet waar en zo (niet allemaal, want sommige trekken er zich niks van aan).
    Maar jullie zeggen toch het zelfde over JB?? Toch raar ze mogen het niet over TH zeggen maar wel over JB. En dan de gene die zeggen op het einde sorry voor de JB fans maar dat vind ik, oke dat is je eigen menning uiten, maar dat TH haters dat dan niet mogen doen is wel raar he

    Maar kom dat vind ik, het is gewoon grappig, niks tegen TH fans, de meeste daarvan zijn kei cool.
    En niet alle TH fans zijn zo he, gewoon sommige.
    En euh, dat is mijn menning he


    Live life limitless.

    whoa ja, dat's best wel waar..
    Ik bied dushierbij ook mn veronstschuldigingen aan.
    niet dat ik JB nu nwel leuk vind fzo..
    maar je hebt gelijk man,,xD


    i need you like a heart needs a beat.

    whoa ja, dat's best wel waar..
    Ik bied dushierbij ook mn veronstschuldigingen aan.
    niet dat ik JB nu nwel leuk vind fzo..
    maar je hebt gelijk man,,xD


    Maar je moet JB niet leuk vinden, maar het is gewoon sommige TH fans vindn het laf dat TH haters zo iets zeggen, maar ze doen het zelf over JB
    Thnx


    Live life limitless.

    geen amen.

    weetje, ik vind dat iedereen zijn eigen mening mag hebben.
    en ik vind het wel stom ofzo, want sommige TH haters gaan echt te ver..
    maar ik word echt niet boos als iemand zoiets over th zegt daar krijg je alleen maar ruzie van.

    ik haat JB en ik vind ze kut JAA.
    maar ik mag mijn mening zeggen,
    en ik vind dat th haters dat ook mogen.
    :D


    AAP

    Je hebt gelijk. En mij boeit het ook niet wat er over TH wordt gezegt. Iedereen heeft wel commentaar op een band ofzoiets. Je kan moeilijk om alles wat ze over hun zeggen kwaad worden.

    geen amen.

    weetje, ik vind dat iedereen zijn eigen mening mag hebben.
    en ik vind het wel stom ofzo, want sommige TH haters gaan echt te ver..
    maar ik word echt niet boos als iemand zoiets over th zegt daar krijg je alleen maar ruzie van.

    ik haat JB en ik vind ze kut JAA.
    maar ik mag mijn mening zeggen,
    en ik vind dat th haters dat ook mogen.
    :D


    Nee maar het is niet erg dat je ze kut vind hoor, maar jij zegt zo iets niet over TH haters die gewoon zeggen; ik vind ze barslecht. En jij zegt er ook niet van dat ze laf zijn en zo, jij vind het hun menning, maar ik bedoel de TH fans die direct er tegen zeggen dat ze laf zijn en zo, maar zelf zeggen ze dat ook over JB, en ze vinden het raar of zo dat mensen dat over TH kunnen zeggen


    Live life limitless.

    Je hebt gelijk. En mij boeit het ook niet wat er over TH wordt gezegt. Iedereen heeft wel commentaar op een band ofzoiets. Je kan moeilijk om alles wat ze over hun zeggen kwaad worden.


    Inderdaad


    Live life limitless.

    (...)

    Nee maar het is niet erg dat je ze kut vind hoor, maar jij zegt zo iets niet over TH haters die gewoon zeggen; ik vind ze barslecht. En jij zegt er ook niet van dat ze laf zijn en zo, jij vind het hun menning, maar ik bedoel de TH fans die direct er tegen zeggen dat ze laf zijn en zo, maar zelf zeggen ze dat ook over JB, en ze vinden het raar of zo dat mensen dat over TH kunnen zeggen


    Dankje. :D
    vind ik ook! _O_


    AAP

    (...)

    Dankje. :D
    vind ik ook! _O_


    Voor wat dankje??


    Live life limitless.

    weetiknit.
    ik zeg altijd dankje. x'D


    AAP

    weetiknit.
    ik zeg altijd dankje. x'D


    Ah oke


    Live life limitless.

    da si laura; ik heb ook nixs tegen th-fans en ook nics tegen de haters (t loopt hier thuis vol van)

    en th-fans zeggen dingen over JB, maar als iemand anders dat zegt over th dan breekt de hel los

    grappig xD


    everything you imagined, and more...

    da si laura; ik heb ook nixs tegen th-fans en ook nics tegen de haters (t loopt hier thuis vol van)

    en th-fans zeggen dingen over JB, maar als iemand anders dat zegt over th dan breekt de hel los

    grappig xD


    Inderdaad, in mijn familie zijn ook de meetste haters, ik ben geen fan dus t valt mee he, maar ik ben geen hater dus jha


    Live life limitless.

    En niemand zegt nog iets:(:(:(


    Live life limitless.

    (...)

    Inderdaad, in mijn familie zijn ook de meetste haters, ik ben geen fan dus t valt mee he, maar ik ben geen hater dus jha

    Bij mij ook. Behalve dan mijn ouders en mijn broer. Maar de rest dacht eerst dat Bill een vrouw was etc.

    (...)
    Bij mij ook. Behalve dan mijn ouders en mijn broer. Maar de rest dacht eerst dat Bill een vrouw was etc.


    Dat dacht ik in het begin ook, maar toen stond er vier jongens en ik heu, en toen ik beter keek zag ik dat het een jonge was. Maar bij mij is het iedereen he


    Live life limitless.