• Ja hoor, school is weer begonnen en niet bepaald gezellig in mijn geval. O;

    1e dag was gisteren, zo'n ontmoetinsdag. Krijg je rooster enzo, naja...
    Ik kwam die klas in, meteen een paar van die kinderen zo;; Omg een ieeeeeeemo in de klas! etc.

    En vndaag hadden we gym. Voetbal.
    Zei zo'n klasgenoot zo; Ja ga jij maar op ut doel staan, niemand wil met zo'n vieze stinkende iemooo in ut veld staan enzeu. En na gym de hele tijd door de kleedgamer gillen dat ik stink & mezelf snijdt enzo. Die hele klas gelooft dat nu dus. -.-'

    Weet iemand iets om te doen?
    Ik zit wss 4 jaar met die klas opgescheept. En we mogen niet meer van klas wisselen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    uhmm mentor:O??


    Nvt

    Veel plezier zou ik zeggen.

    Maar uhmm ik heb nog geen school ^^

    OMG. Doe jij niks terug :|


    ok

    die mensen zijn gewoon zeilig en jaloers je moet voor je zelf leren op te komen.

    OMG. Doe jij niks terug :|


    Tuluk wel, maar het is 1 tegen 27. Niet echt gemakkelijk. ._.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Kan je er niet met je ouders over praten. Misschien kunnen zij er wat aan doen.
    En trouwens, de school zou jou toch niet in een klas laten zitten als je alleen maar zulke dingen te horen krijgt?

    Ga naar je mentor of mentrix. Vertel wat er aan de hand is en wat ze allemaal doen. Als jouw mentor of mentrix er niets aan doet, ga dan naar de coördinator/afdelingsleider (of hoe je het ook mag noemen bij jou op school)en leg het hem/haar uit. In een soort van ernstig geval mag je overgeplaats worden =o Van je af bijten helpt ook nog wel eens, maar 27 tegen 1 >_< ...

    Misschien een lullig advies, maar verder weet ik ook niets anders:Y)

    Geen paniek .. dat heb ik elk jaar al meegemaakt. Gewoon negeren (:
    Of vertel het tegen u mentor fsoo


    Spirits move me, every time I'm near you.

    Sommige mensne kunnen dat moeilijk negeren die zijn emotioneel minder gebouwd

    Sommige mensne kunnen dat moeilijk negeren die zijn emotioneel minder gebouwd

    Inderdaad, maar is er op die hele school helemaal niemand emo ? En je oude vriendinnen van je basisschool, zitten daarvan geen een op je nieuwe school, in de andere klas ofzo. In zo'n geval kun je altijd naar de mentor gaan en vragen of je overgezet kan worden. Misschien zelfs naar een andere school.


    ok

    (...)
    Inderdaad, maar is er op die hele school helemaal niemand emo ? En je oude vriendinnen van je basisschool, zitten daarvan geen een op je nieuwe school, in de andere klas ofzo. In zo'n geval kun je altijd naar de mentor gaan en vragen of je overgezet kan worden. Misschien zelfs naar een andere school.

    Ik neem aan dat je nu in de brugklas zit? Dan kun je nog van school veranderen. Als je eenmaal hoger zit, gaat dat heel moeilijk..


    ok

    das écht zo k*t!
    Die mensjes zijn écht zo vaag bezig!
    Gelukkig schelden ze mij niet uit =]


    Love is in the air'<3

    OMG GEESZ WAT ERG!
    Weetje, als ze dat doen dan kom je maar naar mij dan ram ik ze in elkaar!!


    AAP

    (...)
    Ik neem aan dat je nu in de brugklas zit? Dan kun je nog van school veranderen. Als je eenmaal hoger zit, gaat dat heel moeilijk..


    Ik zit in 2e p;


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ik ook.
    ik ben zoooo hard tegen pesten,
    man wat erg..!! :O
    Ken ik iemand? :O


    AAP