• wat vinden jullie ervan dat miley van een meisje dat brave kleren droeg nu opeens veranderd is naar (sorry voor de gene die ik nu beledig)sletterige stijl heeft??
    ik ben fan van miley cyrus al sinds het begin van hannah montana in amerika maar haar stijl nu bevalt me voor geen meterXD
    let me know,,


    loyalty takes yaers to build, only seconds to destroy

    Maakt mij niets uit. Laat haar lekker het sletje uithangen en fans verliezen.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Kleine meisjes worden groot. :')
    Alleen is zij nogal ontspoord. Maar ook al vind ik haar persoonlijk verschrikkelijk, 'Can't be tamed' vind ik best leuk.


    Don't cry because it's over. Smile because it happened.

    in Hannah Montana was ze heel anders dan ze echt is eigenlijk. Daar is ze veel kinderlijker en in het echt veel minder. en omdat ze nu gestopt is met hannah Montana en dus ook die kleintjes niet meer achter haar aan heeft kan ze nu gewoon zichzelf zijn Wat een beetje sletterig is ja..

    Hmm... Ik weet niet goed wat ik ervan denk. Ik bedoel, ze wordt ouder dus gaat ze zich ook volwassener gedragen, maar zoals Hysterical zegt; ze is nogal ontspoord.

    Ach, als zij het sletje wilt uithangen doet ze dat maar.
    Ke$ha doet het, Lady Gaga doet 't, Katy Perry doet 't. En er zijn vast nog een hoop anderen die het doen, en die ik niet ken.

    Ik ben het met Desperation en Hysterical eens: ze is ontspoord.
    En als ze niet vroegtijdig dood gaat doordat ze dronken onder een vrachtwagen loop, zal het wel goedkomen als ze 60 is, en rimpelig en uitgezakt is...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Het boeit me niet zoveel wat ze doet :'D

    Ik heb haar nooit echt gemogen. Ik snap wel dat ze van Hannah Montana af wil, maar moet ze daarom halfnaakt rondhuppelen? Er zijn andere manieren om te tonen dat je volwassen bent ... of juist helemaal niet.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Hysterical schreef:
    Kleine meisjes worden groot. :')
    Alleen is zij nogal ontspoord. Maar ook al vind ik haar persoonlijk verschrikkelijk, 'Can't be tamed' vind ik best leuk.


    Life is all about having a good time.

    Ik haat ze al heeeeeel lang.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik vind haar sowieso niet leuk.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik vind haar niet echt leuk, maar meisjes worden groot. En waarom zou ze nog verder gaan met Hannah Montana, straks is ze 30 en nog steeds zulke muziek en een pruik op zetten kan ook niet echt he ;p


    Maybe part of loving is learning to let go...

    Nou.. Laten we het er zo ophouden.
    Ik ben nooit fan geweest, dus ik had alleen nog meer tegen haar toen ze begon te veranderen in een enorme slet.
    Haar muziek wordt wel steeds beter,
    Dus aan die kant zou ik haar bijna kunnen mogen.
    Maar hell should freeze over before I could ever like her.


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    Ze groeit op, laat haar.


    Hope goes lost but never dies.

    Wat ze ook doet, ik blijf haar geweldig vinden. Ze heeft nu gewoon de tijd van haar leven. Ze is aan het experimenteren op stijl- en muziekgebied, daar is toch niks mis mee? Zij is ook gewoon een tiener.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Sorry hoor, maar dit vind ik niet echt sletterig.
    dit, dit, dit, dit, dit, dit en dit ook niet ;d.

    Ik vind haar een leuke styl hebben.
    + ze heeft leuke liedjes.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2010 - 19:27 ]


    I'd rather go naked than wear fur.