• Ik krijg dus elke keer een mail op Gmail als er een nieuw hoofdstuk is enzo. Maar ik heb nu al een paar reacties op mijn storie en had net ook een nieuw gastenboek bericht alleen dat meld die nu ineens niet meer? Hebben meer mensen hier last van die geen mail's meer krijgen van Q?


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    nee? ten minste, niet dat ik weet...


    Destroy what destroys you.

    Ik kreeg mijn e-mails op Gmail gisteren pas een half uur later binnen. En eergisteren deed Gmail het helemaal niet bij mij. ;_;


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Ik heb ook gmail en soms stuurt hij inderdaad geen mails, maar bij mij is dat alleen nog maar gebeurt als ik op quizlet zelf zit.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ik heb alle mailfuncties op Q uitgeschakeld, dus daar heb ik geen last van. Maar mijn Gmail werkt gewoon prima?


    Hope goes lost but never dies.

    moet eens kijken bij instellingen. Mss heb je ze daar niet aangevinkt


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Ik heb dat ook eens gehad...
    Ik heb ook een Gmail account en een hele dag kreeg ik geen mails. De volgende dag merkte ik dat ik op iets had verkeerd had geklikt. Je moet eens bij spam kijken dat is bij nog 6

    En als het dat niet is dan weet ik het niet...

    [ bericht aangepast op 20 aug 2010 - 19:06 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times. If one only remember to turn on the light. ~Albus Dumbledore

    ForeverMusic schreef:
    Ik heb dat ook eens gehad...
    Ik heb ook een Gmail account en een hele dag kreeg ik geen mails. De volgende dag merkte ik dat ik op iets had verkeerd had geklikt. Je moet eens bij spam kijken dat is bij nog 6

    En als het dat niet is dan weet ik het niet...

    Ik zie het inderdaad bij spam staan! Dankje (:


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Ik heb soms ook eens problemen gehad met Q. Toen zeiden ze me dat ik moest overstappen naar Gmail en toen lukte het wel. :]


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    ik krijg ze via hotmail, en ik heb nergens last van...??


    The grass is not always greener on the other side

    SweetThing schreef:
    ik krijg ze via hotmail, en ik heb nergens last van...??