• wat vinden jullie ervan dat miley van een meisje dat brave kleren droeg nu opeens veranderd is naar (sorry voor de gene die ik nu beledig)sletterige stijl heeft??
    ik ben fan van miley cyrus al sinds het begin van hannah montana in amerika maar haar stijl nu bevalt me voor geen meterXD
    let me know,,


    loyalty takes yaers to build, only seconds to destroy

    Verwacht iedereen dan van haar dat ze voor altijd Hannah Montana blijft spelen? Kom op zeg, ze is al 17. Ik begrijp heel goed dat ze niet meer alleen een idool wil zijn voor kleine kinderen, als ze zoveel meer kan bereiken.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    amorevampiro schreef:
    Maakt mij niets uit. Laat haar lekker het sletje uithangen en fans verliezen.


    Pop ate my heart.

    nou ja , ze kan niet eeuwig een hannah montana imago hebben ..


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Average schreef:
    in Hannah Montana was ze heel anders dan ze echt is eigenlijk. Daar is ze veel kinderlijker en in het echt veel minder. en omdat ze nu gestopt is met hannah Montana en dus ook die kleintjes niet meer achter haar aan heeft kan ze nu gewoon zichzelf zijn Wat een beetje sletterig is ja..


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    nou ja, ze moet op een of andere manier toch dat hele disney wereldje uit, en blijbaakr doet zij dit zo (:
    ben toch nooit een fan van haar geweest.


    Everything is worse without music.

    Psychic schreef:
    Wat ze ook doet, ik blijf haar geweldig vinden. Ze heeft nu gewoon de tijd van haar leven. Ze is aan het experimenteren op stijl- en muziekgebied, daar is toch niks mis mee? Zij is ook gewoon een tiener.


    hoi, jij bent leuk.

    Hysterical schreef:
    Kleine meisjes worden groot. :')
    Alleen is zij nogal ontspoord. Maar ook al vind ik haar persoonlijk verschrikkelijk, 'Can't be tamed' vind ik best leuk.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    ik ben nooit fan van haar geweest, dus het maakt me niet zoveel uit
    maar soms denk ik: is dit de Miley Cyrus die we kennen ??
    (ja oke, ik weet dat ze niet voor eeuwig Hannah Montana kan blijven)
    ze zegt dat ze Christelijk is, maar ze gedraagd zich niet zo, vind ik :X

    [ bericht aangepast op 21 aug 2010 - 11:55 ]

    amorevampiro schreef:
    Maakt mij niets uit. Laat haar lekker het sletje uithangen en fans verliezen.


    Bieberfeverrr <33333!

    hm, ze valt wel mee.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Miley is en blijt erg mooi en ze laat dat nu gewoon meer zien dan vroeger. Ze is geen kind meer!


    >*< \\***Firefly***// >*<

    D'r attitude is vreselijk.
    Maar ik blijf een Disneycore fan. : D


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    ik mogt haar zowiezo al niet.


    You can't fly unless you let yourself fall.