• ...maar nu mag ik Justin Bieber helemaal niet meer door dit artikel:

    De 5-jarige Emily greep haar kans toen ze Justin op de fiets spotte en rende op hem af om een handtekening te vragen. 'Nee, het is mijn vrije dag', was Justins korte antwoord. 'I know, maar ze is nog maar 5 en zo gek op jou', reageerde Emily's moeder Ashley toen. Jammer genoeg antwoordde Justin toen : 'Nou en, ik ben ook ooit 5 geweest.'

    'Emily is nog steeds fan van hem, maar hij was zo onbeschoft tegen haar', aldus de boze moeder.


    Bron.


    Tragically schreef:
    Ik weet dat het 'gossip' is maar ik post het alleen maar. Je ziet zelf maar of je het geloofd of niet :')

    [ bericht aangepast op 21 aug 2010 - 10:58 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik wil hem een klap geven. (cat)


    If we had not a soul, music would have created it.

    Het is een beetje naar zijn bol gestegen?(cat)


    everything, in time

    Wtf? Ik wist wel dat er iets mis was met hem(cat).

    De roem is hem naar de kop gestegen zoals bij de meeste tienersterretjes wel gebeurd.

    Cloudburst schreef:
    Ik wil hem een klap geven. (cat)

    Ik ga met je mee.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Het is een 'gossip' dus ik geloof het niet tot het word toegegeven door hem zelf.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Cloudburst schreef:
    Ik wil hem een klap geven. (cat)


    Precies!
    Die gast word natuurlijk altijd gestalkt door media, en mensen die vragen om een handteking.
    Maar op je "vrije dag" kun je toch wel 30 seconden kwijt om een handtekening te geven aan een 5-jarig meisje(cat)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    NYC schreef:
    Het is een 'gossip' dus ik geloof het niet tot het word toegegeven door hem zelf.

    Wie zou er nu zoiets over zichzelf toegeven?


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ik heb hem nog nooit graag gemogen....


    Life is all about having a good time.

    Desolate schreef:
    Het is een beetje naar zijn bol gestegen?(cat)


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Mag ik een flesje naar zijn hoofd gooien?(cat)
    alsnog hou ik van hem hoor haha.


    Smiling but close to tears.

    Die heeft het een beetje te hoog in zijn bol? Of dat flesje kwam te hard aan, ghehe. Kom op zeg, een 5 jarig meisje. Ik mag hem nu indd nog minder, haha. (:

    [ bericht aangepast op 20 aug 2010 - 19:11 ]

    NYC schreef:
    Het is een 'gossip' dus ik geloof het niet tot het word toegegeven door hem zelf.


    Hope goes lost but never dies.

    Dat kost ook zoveel tijd hè, een handtekening zetten. Echt een uitputtende klus. Wie heeft dat nou weer over voor zijn fans?
    -sarcasme-


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Average schreef:
    De roem is hem naar de kop gestegen zoals bij de meeste tienersterretjes wel gebeurd.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?