• Pukkelpop heeft dit jaar nu al 2 doden. 1 crewlid die een hartaanval of zoiets kreeg en nu dit:

    Charles Haddon, de zanger van de Britse band 'Ou Est Le Swimming Pool', heeft vandaag na zijn doortocht op Pukkelpop beslist om uit het leven te stappen.

    De familie van de overleden artiest is intussen op de hoogte gebracht, zo maakten organisator Chokri Mahassine en de Hasseltse procureur des Konings Marc Rubens vanavond bekend. De organisatie vraagt de nodige discretie in deze zaak.

    De electropop band uit Londen stond vannamiddag op het programma in de Dance Hall. De zanger zou van een mast gesprongen zijn op de artiestenparking. De wanhoopsdaad zou ook het gevolg zijn van een eerder incident tijdens het festival, maar dat kon niet bevestigd worden. (belga/ep)


    Bron: HLN

    Ik vind het wel erg eigenlijk.
    Maar waarschijnlijk hebben de festivalgangers er niet veel last van?
    Misschien dat er eens een minuutje stilte wordt georganiseerd.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dat is echt erg..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    K zag het op het nieuws...
    werd helemaal stil.
    R.I.P.


    No Weird, No Fun!

    Een vriend meldde me dat de zaterdag dat en wij waren eigenlijk nog van plan om naar hun te gaan. Maar dat hebben we uiteindelijk dan toch niet gedaan. Maar het was best schokkend om het de volgende dag dan te horen. ö

    Op het exacte moment dat dat gebeurde, stond ik serieus op paar meter van de ingang van die artiestenparking... |:

    Echt erg. ):