• hihahoi!
    ik vroeg me dus af; of Q sneller zou zijn zonder die volle gastenboeken.. dus; is dat zo?
    anders kan de mensheid hier op quizlet de lieve berichtjes bewaren ofzo; en andere verwijderen? zelf doe ik het dan uiteraard ook b]A[/b
    dus mensen die hier verstand van hebben; zeg t maar^^


    it's cool to know nothing.

    Uh... ik heb er tot nu toe geen problemen mee. Maar mijn G is ook niet zo erg vol x']

    Uh... ik heb er tot nu toe geen problemen mee. Maar mijn G is ook niet zo erg vol x']


    maar sommige (ik geloof ik ook wel) wel; en dus als het miss beetje veel weg is; dat het sneller wordt? 8)


    it's cool to know nothing.

    volgens mij nie wnt mijn Gb is leeg op 2 berigten na en mijn Q is fcking sloooom


    We can only learn to love by loving.

    volgens mij nie wnt mijn Gb is leeg op 2 berigten na en mijn Q is fcking sloooom

    ja maar dan als héél veel het zouden doen^^
    of een max aantal berichten ofzo? weet ik veel XD maar Q doet sloom bij terwijl dr niet zo heel veel online zijn ofzo..


    it's cool to know nothing.

    Het ligt volgensmij gewoon aan je internet verbinding, want nu is mijn verbinding goed en is Q snel. Maar als hij minder goed is is Q wat slomer

    Het ligt volgensmij gewoon aan je internet verbinding, want nu is mijn verbinding goed en is Q snel. Maar als hij minder goed is is Q wat slomer


    oh. maar mijne is goed; want andere sites is die wel snel!^^


    it's cool to know nothing.

    Ik heb er zowiezo maar 1 berigt in staan, en die is van mezelf, dat ik alle berigtjes verwijder :P
    Vind ik mooier staan, dan dat er 300 berigtjes staan van, het nieuwe deel is er.
    Maar of Q er sneller van word weet ik niet


    Dunno ><

    iemand al antwoord gevonden?^^


    it's cool to know nothing.

    Maar.. je moet die dingen tog 1 voor 1 verwijderen. en dat duurt zo lang. kun je niet alles in 1 x verwijderen ofzo?


    The economy is suffering, let it DIE!

    Nee, Quizlet is niet sneller als de GB's leeg zijn ><


    Bored.

    Maar.. je moet die dingen tog 1 voor 1 verwijderen. en dat duurt zo lang. kun je niet alles in 1 x verwijderen ofzo?

    Bij 'Instellingen' helemaal onderaan kun je dat doen.


    Bored.

    (...)
    Bij 'Instellingen' helemaal onderaan kun je dat doen.

    THANKS!
    Waarom wist ik dat niet? x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Nee, Quizlet is niet sneller als de GB's leeg zijn ><


    ohkut.
    nou thanks voor je antwoord dan maar. 8)


    it's cool to know nothing.

    die shoutbow moet eraf door die dinge die erelke keer worde opgezet op quizlet gaat het quizlet trager

    die shoutbow moet eraf door die dinge die erelke keer worde opgezet op quizlet gaat het quizlet trager

    De shoutbox heeft niks met de traagheid van quizlet te maken.:'D
    x


    ok