• ok, eerst had ik een topic over zwart Geverfd haar, maar omdat redelijk veel mensen zeiden dat je dan uitgroei hebt, en dat redelijk lastig is, en idd niet zo mooi..

    heb ik besloten om toch maar voor kleurshampoo te gaan (A)

    MAARR, ze zeggen dat je haar daar groen van uitslaat, eenmaal het eruit begint te gaan :S (door te wassen he)

    klopt dat? ö heeft iemand dat al voor gehad??

    x.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Kheb mn haar helemaal zwart geverft alleen dat vervaagt heel snel (huil)
    Duss ik gaa het gwn weer lkkr blond verfe wnt nu hb ik boven blond uitgroei en er komt bruin tussendoor .. Jaa khad het eerst bruin geverft en toen zwart :P(A)


    Crack a bottle

    jij bedoelt een spoeling.
    jaa daar kan je haar groen mee uitslaan ik heb dat zelf ook gehad en sinds dien doet mama het verven


    damn! :S what the hell moet ik dan doen om zwart haar te hebben, zonder dat ik een uitgroei heb die me zo'n 500€ per jaar kost om het bij te werken, en zonder dat mn haar er groen van uitslaat??

    help me, iemand xD

    (...)

    omdat ik Elina ben, en wij samen een serie maken remember xD

    maar ik wil het niet VERVEN, maar KLEUREN e.
    want of het nu bruin is of zwart, dan heb ik zowiezo uitgroei..

    dus ik wil gewoon zwarte kleurshampoo gebruiken, en als het na een maand fzo begint te vervagen, gewoon opnieuw met kleurshampoo doen..

    maar mijn vraag is dus of het dan groen gaat uitslaan :o

    MAar waarom wil je het neit verven. Je krijgt uitgroei maar dat kan je toh weer bijwerken?

    Bij mij viel het niet groen uit hoor :')
    Toen het erin zat was het blauw, zag er stoer uit.


    I recycle my thoughts.

    (...)
    MAar waarom wil je het neit verven. Je krijgt uitgroei maar dat kan je toh weer bijwerken?


    ja, maar dat kost zo veel.. :$ *zucht* mss moet ik het er toch maar op wagen, maar dan hangt al mn geld dat ik jaren heb gespaard allemaal aan mn haar..

    (en dan houd ik niet genoeg meer over voor mn appartementje in Magdeburg xD)

    Bij mij viel het niet groen uit hoor :')
    Toen het erin zat was het blauw, zag er stoer uit.


    was het blauw omdat je egt zwartzwart hebt gebruikt? of werd het agteraf blauw? :o

    (...)

    :o maar heb je product van de kapper gebruikt, of vanuit het kruidvat fzo?


    Srry voor late reactie!

    T was indd van de drogist vandaan, wel een goed merk maar neit van de kapper.
    Volgens mij was tie van Guhl..xD Of Schwarzkopf fzo.


    i need you like a heart needs a beat.

    Jaa mar als je kleurspoeling gebruikt ,,dat moet je geloofik eerder bijwerken dan egt verf.. en is dat niet duurder dan egt verf??


    Crack a bottle

    (...)

    ja, maar dat kost zo veel.. :$ *zucht* mss moet ik het er toch maar op wagen, maar dan hangt al mn geld dat ik jaren heb gespaard allemaal aan mn haar..

    (en dan houd ik niet genoeg meer over voor mn appartementje in Magdeburg xD)

    Dat valt wel mee hoor, althans bij ons. Maar dan blijft het wel langer zitten, en kan je daarna thuis gewoon de uitgroei bijwerken.

    En en ..[ja kom ik weer aan :P]]
    Jij segt vn geen echte verf kost teveel met bijwerken vn uitgroei ensoo ,,maar spoeling vervaagt ik vind dat vervaagde lelijker dan uitgroei en is duurder,,en moet je weer eerder bijwerken ,,duss ik vind egt verf handiger dan denk ik.. en hoef je niet bang te sijn dat het groen uitslaat :P en anders moet je ff naar een kapper info vragen fso (A)


    Crack a bottle

    ik krijg zwarte highlights ;)

    deze week nog ofzow


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    (...)

    was het blauw omdat je egt zwartzwart hebt gebruikt? of werd het agteraf blauw? :o

    Ik had zo'n best dure van L'oreal. Toen ik het erin had "gemasseert" was het blauw. Maar een half uur later het eruit spoelen, was het gewoon pikzwart hoor :')


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Ik had zo'n best dure van L'oreal. Toen ik het erin had "gemasseert" was het blauw. Maar een half uur later het eruit spoelen, was het gewoon pikzwart hoor :')


    aah, zo :D
    en dat waskleurshampoo he?
    en wat is uw natuurlke haarkleur?

    (wat een interview zeg xD)

    ik heb ut zwart xD

    dinsdag weer op nieuwe verven
    en woesdag komt der roze by xD


    Vampire Heart.

    ik heb ut zwart xD

    dinsdag weer op nieuwe verven
    en woesdag komt der roze by xD


    net als ik wil! ö bij mij moet er ook nog roze bij, maar dat zwart is nu het belangrijkste xD

    dus jij verft het? en heb je dan geen last van uitgroei? en wat was je natuurlke kleur?