• Fourth Horses stelde enkele maanden geleden hun stal open voor een experiment, wat na enkele voorbereidingen uitgevoerd werd. Ongeveer tien kinderen met problemen, zowel thuis als op school, werden uitgekozen om een maand lang te verblijven op stal. Ze zouden verblijven in slaapzalen van vijf personen die zich bevonden in het appartementencomplex waar enkele van de vaste ruiters en stalhulpen ook verbleven en zo zouden ze een maand lang meedraaien op één van de grootste springstallen van Canada.
          Dit gaat echter niet zonder problemen. Ze moeten leren hoe ze moeten rijden, springen, om kunnen gaan met de stress die het met zich mee brengt maar er vooral lol in hebben. Per drie kinderen die deelnemen is er een stalhulp of trainer die ze alles uit zal leggen, lessen zal geven en de tijd zal nemen om de kinderen te helpen. Het is de bedoeling dat ze voor even afstand kunnen nemen van hun problemen en zich kunnen storten op iets geheel anders, in dit geval het werk met de verschillende soorten paarden van Fourth Horses.

    Regels van Stal.
    - De aspiranten, oftewel leerlingen vanuit het experiment, zullen geen paarden pakken, rijden of buiten zetten zonder toestemming van leidinggevende of stalmedewerkers.
    - Geen alcohol en drugs op het terrein. Binnen de stallen en weides is het verboden zakjes of rommel achter te laten om problemen te voorkomen.
    - Er word niet geschreeuwd of gerend in de stallen, we willen niet dat de paarden van slag raken.
    - Hang al het tuig netjes op, ondanks dat de namen erop staan betekend het niet dat je het overal neer mag leggen.
    - Paarden krijgen geen eten of snoepjes zolang de trainer of leidinggevende geen toestemming heeft gegeven.
    - Je hebt een eigen paard waar je voorlopig de leiding over neemt.

    Regels RPG.
    - Minimaal 200 woorden.
    - Houd het gezellig.
    - Jongens en meisjes gelijk houden zal geweldig zijn.
    - Blijf actief, desnoods kan ik héél goed stalken.
    - Normale regels van Quizlet.
    - Als je geserveerd, is het handig als je er even bij zegt in welke groep je je personage wilt of als je een trainer hebt die een groep aspiranten begeleid, welke groep deze begeleid (:
    - Er is één groep van vier.

    Rollen.
          Eigenaar / Eigenaresse. [Man en vrouw.]
                -
                -

          Zonen en dochters eigenaren. [Max 2.]
                - Gereserveerd Zephyr.
                - Gereserveerd Isimat

          Trainers, hoefsmeden, dierenartsen etc. (Oftewel, stalmedewerkers.) [Max. 5]
                -
                -

          De aspiranten. [Max. tien.]
                -
                -


    Groepen begeleiding.
          GROEP OO1 -- Onder leiding van Gereserveerd Zephyr
                -
                -
                -
                -

          GROEP OO2 -- Onder leiding van ?
                -
                -
                -

          GROEP OO3 -- Onder leiding van ?
                -
                -
                -

    Invullen.
                Naam
                Leeftijd (Aspiranten tussen de 15 - 18 a.u.b!)
                Geslacht
                Rol (Aspirant, stalhulp, eigenaar, etc.)
                Probleem & reden van deelnamr (Enkel aspiranten.)
                Innerlijk
                Uiterlijk
                Paard (Foto, naam, geslacht en leeftijd is genoeg!)
                Extra

    Hier komen uiteindelijk nog paarden, de stal zelf etc.

                -- PAARDEN.
    Eldorado, Hengst -- vier Jaar. - Eigendom van [Gereserveerd Zephyr]
    Lykos, Merrie, zeven jaar. -- Eigendom van [Gereserveerd Zephyr]

    [ bericht aangepast op 28 jan 2015 - 15:53 ]


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Mag ik een dochter van de eigenaar?


    - God only knows

    Isimat schreef:
    Mag ik een dochter van de eigenaar?


    Sure. Ze heeft wel een broer, maar het blijft wel op twee.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.



    Naam: Lynn Jasmine Jones
    Leeftijd: Lynn is 18 jaar oud
    Geslacht :Vrouwelijk
    Rol (Aspirant, stalhulp, eigenaar, etc.): Dochter van de eigenaren
    Innerlijk Lynn is een leuk en spontaan meisje. Ze houdt ervan om in de spotlights te staan en ze houdt van aandacht. Door haar spontaniteit heeft ze geen moeite met het maken van vrienden, alhoewel mensen haar daardoor weleens irritant en opdringerig kunnen vinden. Lynn is een koppig meisje. Zodra ze een mening of een idee in haar hoofd heeft zal je veel moeten doen om het eruit te praten. Ze houdt erg vast aan haar principes en haar eigen ideeën. Hierdoor is ze soms wat moeilijk om mee samen te werken. Lynn is een echte doorzetter,als ze een doel voor ogen heeft gaat ze hier 100% voor en geeft ze niet op voordat ze het bereikt heeft. Door haar koppigheid kan Lynn soms wat bot en vinnig uit de hoek komen waardoor mensen haar weleens bestempelen als chagrijnig. Echter is ze dit niet maar dit is nu eenmaal haar manier van haar mening uiten. Lynn is een familiaal type. Ze geeft erg veel om haar familie en zal voor hen door het vuur gaan. Ze houdt ervan om gezellig met haar familie wat te gaan doen. Lynn is vrij snel jaloers, zodra iets van haar is geeft ze dat niet af en kan ze al boos worden als iemand er zelfs maar naar kijkt.
    Uiterlijk
    FC: Madison Beer
    Paard (Foto, naam, geslacht en leeftijd is genoeg!)
    Lynn's paard heet Challenger. Het is een hengst van 4 jaar oud. Ze heeft Challenger zelf zadelmak gemaakt en bouwt nu langzaam op met het rijden.
    Klik!
    Extra -

    [ bericht aangepast op 28 jan 2015 - 20:32 ]


    - God only knows

    Mag ik een meisje? Ik heb alleen niet heel veel verstand van paarden, is dat erg?


    -

    Mangata schreef:
    Mag ik een meisje? Ik heb alleen niet heel veel verstand van paarden, is dat erg?


    Ik zal je erbij zetten, helemaal geen probleem c:


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Shizzle Sha, ik wou dochter van de eigenaren :')
    Hmm, naja..foe dan maar een trainster. Of een aspirant. Twijfels..


    take me back to the basics and the simple life

    Mag ik een meisje? Net als Jente heb ik niet echt verstand van paarden :c


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ik zal jullie erbij zetten. Welke groepen voor de aspiranten? c:


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Zephyr schreef:
    Ik zal jullie erbij zetten. Welke groepen voor de aspiranten? c:


    Doe maar groep OO1


    -

    Zephyr schreef:
    Ik zal jullie erbij zetten. Welke groepen voor de aspiranten? c:


    Uhm, maakt niet zoveel uit eigenlijk. Zet me maar ergens neer. Al wil ik niet zo alleen in een groep zitten.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Naam
    Julianne "Julie/Jules" Grace Moretz

    Leeftijd
    17 jaar. Ze is geboren op een rozige aprilmorgen.

    Geslacht
    Vrouwelijk

    Rol
    Aspirant

    Probleem & reden van deelname
    Julie komt uit een rijke familie. Altijd kreeg ze alles wat haar hartje begeerde, toch was het voor haar niet genoeg. Ze kreeg de verkeerde vriendjes en was regelmatig te vinden op foute feestjes. Altijd kwam ze dronken thuis, waarna ze de volgende dag niet te genieten was. Ook haar schoolresultaten leden eronder. Haar ouders vonden het genoeg en stuurden haar hierheen. Ze moest wat meer verantwoordelijkheidsgevoel krijgen en weer haar normale zelf worden, zonder altijd te feesten en alcohol te drinken. Ook haar moeder heeft hier echter veel tijd doorgebracht. Zij is dan ook helemaal dol op paarden, iets wat Julie niet bepaald heeft geërfd.

    Innerlijk
    Julie is niet echt een veel nadenkend meisje. Ze doet en zegt zonder van te voren even nagedacht te hebben en meestal doet ze ook gewoon alles wat ze wil. Of het mag of niet, dat maakt haar niet zoveel uit. Als ze het leuk vind en ze er zin in heeft, doet ze het gewoon.
    Ook is Julie niet bang om haar mening te laten horen. Overal heeft ze wel een mening over en die laat ze dan ook wel dikwijls horen. Dit kan mensen enorm irriteren, maar dat maakt haar niet zoveel uit. "Vrijheid van meningsuiting", zegt ze dan," is toegestaan."
    Ook zelfvertrouwen is iets wat Julie genoeg heeft. Ze doet en zegt wat ze wil, zelfs als het nogal ongepast is. Onzeker zijn is iets wat ze niet kent; zelfs niet bij jongens.
    Julie houdt niet van roddelen en smiespelen. Ze is kort door te bocht en zal het je gewoon laten weten als ze je niet mag. Zo kunnen de dingen die ze zegt soms erg lomp en gemeen klinken, maar dat bedoelt ze echt niet altijd zo. Vaak eigenlijk wel, maar soms kunnen haar opmerkingen er te snel uitkomen en dan erg lomp en/ of gemeen klinken, terwijl ze het dus niet zo bedoelt.
    Julie is soms best verwend. Door haar rijke ouders is ze altijd omgeven door luxe en dat is haar hele leven zo geweest. Ze kan zich best snel vies voelen, maar toch zal ze nooit echt zeuren over dat iets slecht is. Ze kan er wel een opmerking over maken, maar doorzeuren is niets voor haar.
    Toch is Julie wel echt een vriendenpersoon. Ze houdt heel erg van haar vrienden en ze zal in haar eentje nooit kunnen overleven. Dan zal ze zich enorm gaan vervelen en dat is iets wat ze heel erg haat. Dus zelfs als ze een persoon niet echt mag, zal ze liever bij die persoon in de buurt zijn, dan dat ze in haar eentje is.
    Jules haat ongemakkelijke stille momenten, daarom zal ze heel erg gaan ratelen over allerlei onderwerpen. Zelfs als hetgene waar ze over praat helemaal nergens over gaat, zal ze gewoon door blijven ratelen. Het zal en mag en moet gewoon niet stil vallen.
    Julie is aardig sportief. Ze houdt van sporten en energie verbranden en doet het niet alleen voor een mooi figuur. Haar favoriete sport is vooral dansen. Haar energie verbranden op de muziek is echt iets wat ze geweldig vindt.
    Ook is ze niet bang voor het gebruik van alcohol en sigaretten. Als het de sfeer mooier en beter maakt, doet ze het graag.
    Toch is Jules stiekem best een slim meisje. Als ze er haar best voor doet, kan ze goede cijfers halen en erg pienter zijn. Het is echter zo dat ze dit niet doet. Ze heeft er gewoon niet zo'n zin in en ze leeft toch maar één keer?
    Stiekem houdt ze eigenlijk best wel van lezen. Wanneer ze alleen is, vermoordt ze de stilte door de stemmen van de personages in haar boeken te laten spreken. Dan leest ze echter niet alleen simpele dunne boekjes, maar ook dikke veelbeladen en moeilijke boeken. Ze kan zich hierin dan ook helemaal verliezen en meelezen met de personages.


    [ bericht aangepast op 28 jan 2015 - 21:00 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Vanaf hoe oud zijn de trainsters en trainers?


    take me back to the basics and the simple life

    Mag ik een stalknecht met een eigen pony? Iemand die dus ervoor zorgt dat alles soepeltjes loopt en de paarden niets te kort komen.


    Bowties were never Cooler

    Goya schreef:
    Vanaf hoe oud zijn de trainsters en trainers?


    Ik heb ze het liefst rond de 25.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Bain schreef:
    Mag ik een stalknecht met een eigen pony? Iemand die dus ervoor zorgt dat alles soepeltjes loopt en de paarden niets te kort komen.


    Liever geen eigen paard, maar leiding qua stalhulpen is helemaal prima (:


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.