• Ik weet dat het jullie waarschijnlijk niet zo veel kan schelen, maar ik ga dus over 10 dagen naar het 1ste middelbaar, woohoo. Ik zit dus echt vol stress, en weet dus helemaal niet wat me te wachten staat, ghaha xd.

    Maar eh, hoe was het bij jullie? Eerste middelbaar?


    People change like the seasons - J. Cole

    Ik en een vriendin kwamen zowat 20 minuten te vroeg aan x'D
    Maar de eerstejaartjes moesten meteen naar de turnzaal. Dus hebben we daar gezeten en naar de directrice en directeur moeten luisteren. x]
    Goh, nu ga ik al naar het 6e, ben ik weeral de oudste. (nerd)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Goh das lang geleden xD
    Het was klote voor mij, ik was totaal niet mezelf mijn leven was een hell dus vandaar ...maar succes xD


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Veel leuker dan de lagere school.


    Only losers can act the way you do

    Het was gewoon.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik naar het 2e. D:
    Me no wanna.

    1e middelbaar is in het begin eng maar je went er eigenlijk snel aan. Je ontmoet ook veel fijnere mensen, vind ik. Ik heb meer vrienden gemaakt dan ik dacht. Het vervelende is wel dat je op en af moet lopen met een zware boekentas. Maar je kunt een kluis gebruiken. Over de lessen.. Gewoon alles goed bijhouden en het lukt.


    All this dampness is damp.

    Bashuan schreef:
    Eerst heel erg wennen, maar na een paar weken echt leuk. Ik was ook zwaar gestrest, maar uiteindelijk viel het ontzettend mee. Ik voelde me ontzettend volwassen xd.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik ging samen met een vriendin van de lagere school en we wisten op voorhand al dat we bij elkaar in de klas gingen zitten. Ik vond het wel leuk, iedereen was aardig enzo. We waren een hechte klasgroep.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Complete schreef:
    Ik weet dat het jullie waarschijnlijk niet zo veel kan schelen, maar ik ga dus over 10 dagen naar het 1ste middelbaar, woohoo. Ik zit dus echt vol stress, en weet dus helemaal niet wat me te wachten staat, ghaha xd.

    Maar eh, hoe was het bij jullie? Eerste middelbaar?


    Ik was heel verlegen aan het begin, en wist niet juist hoe ik vrienden zou maken, maar geloof mij, dat komt allemaal vanzelf, na een weekje ben je het helemaal gewoon!
    :)

    Het 2de was beter, maar het 1se was wel goed. Ik kende redelijk veel mensen nog van vroeger, en maakte ook al gauw nieuwe vrienden. Natuurlijk leer je in het middelbaar het leven van de roddels kennen --'
    Veel succes alvast =D


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ik wil je niet nog zenuwachtiger maken, maar bij mij ging het heel anders dan ik verwachtte :(

    Nu ga ik naar de havo, heb mijn vmbo-diploma gehaald vorig jaar. Ik weet dus ook niet echt wat me te wachten staat, ik ken gelukkig wel de school en het systeem al.

    Ik begin volgende week maandag (30 augustus dus) in de 4e, examenjaar. Godzijdank.
    De eerste was echt een fiasco bij mij, wat een rotjaar was dat.
    Maar succes :'D

    [ bericht aangepast op 22 aug 2010 - 12:46 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ogod, de 1e klas.
    Ik had van de basisschool een groepje vriendinnen die naar dezelfde school gingen. Maar die vriendschap was stukgelopen. Nu heb ik veel betere en lievere vriendinnen. Die vind je heel snel.
    Maar ehm, het viel best mee.
    En geloof me, het is veeel leuker dan de basisschool, haha.
    Je moet maar zo denken, het is nieuw voor iedereen.
    Iedereen vind het spannend, en is onzeker etc.
    Je moet gewoon spontaan, leuk en aardig overkomen, dan komen er het snelst mensen op je af!


    I'd rather go naked than wear fur.

    Dit jaar ga ik trouwens naar de 4e (:
    Examens, haha.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Wel normaal.. had wel moeite met leren enzo maar dat is logisch. Gewoon zorgen dat je niet hw gaat uitstellen ofzo. En uit de buurt blijven van bitches. Haha


    I recycle my thoughts.

    Soldier schreef:
    Ik naar het 2e. D:
    Me no wanna.

    1e middelbaar is in het begin eng maar je went er eigenlijk snel aan. Je ontmoet ook veel fijnere mensen, vind ik. Ik heb meer vrienden gemaakt dan ik dacht. Het vervelende is wel dat je op en af moet lopen met een zware boekentas. Maar je kunt een kluis gebruiken. Over de lessen.. Gewoon alles goed bijhouden en het lukt.

    Ach, wij hadden ons eigen klaslokaal waar je al je boeken mocht droppen. Alleen voor biologie, geschieden, aardrijkskunde en WW moesten we naar een andere klas, dus die boekentas zuilen valt nog wel mee. Dat word 20 x erger in het 4de :X
    Ik had ook men eigen klaslokaal, maar dan moet je voor Biologie, Fysica, Geschiedenis, Aardrijksunde, MO, Informatica, Gedragswetenschappen, Chemie en wss nog een paar die ik vergeten ben naar een ander lokaal.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!