• Ik weet dat het jullie waarschijnlijk niet zo veel kan schelen, maar ik ga dus over 10 dagen naar het 1ste middelbaar, woohoo. Ik zit dus echt vol stress, en weet dus helemaal niet wat me te wachten staat, ghaha xd.

    Maar eh, hoe was het bij jullie? Eerste middelbaar?


    People change like the seasons - J. Cole

    Mijn lagere school hing vast aan een middelbare school.
    Dus eigenlijk bleven al mijn vriendinnen, en de meeste leerkrachten van het middelbaar had ik ook wel al gezien, dus het was niet zo bijzonder.


    effort never betrays you

    Q schreef:
    Ik dacht op voorhand dat ik geen vrienden zou hebben, aangezien ik nogal moeilijk sociaal contact enzo leg. ;s Maar, daar was dus echt niks van waar (: En trouwens; volgens mij dacht de helft van de school zo, dusja :'D


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Het eerste middelbaar was niet bepaalt het beste jaar van mijn loopbaan in de middelbare school. Maar het is zoveel leuker dan in de basis school. ;D
    Ik ga nu naar het 5de middelbaar. _O_


    We'll never be as young as we are tonight

    Ghahah. Ik weet die eerste dan nog goed. Ik kende niemand van die school, kwam ik daar aan en stond ik daar heel zielig alleen. Kwam er een meisje naar me toe. "Hoi", "Hoi" "Je zit in mijn klas denk ik" "Kan" -stilte van 5 minuten- "Ik ga even naar die jongen, die ken ik" en weg was ze :'D Maar achteraf werd ze wel mijn beste vriendin. Maar ondertussen is ze dat al niet meer, ghaha.


    Some people make the world special just by being in it

    Fancy schreef:
    Het eerste middelbaar was niet bepaalt het beste jaar van mijn loopbaan in de middelbare school. Maar het is zoveel leuker dan in de basis school. ;D
    Ik ga nu naar het 5de middelbaar. _O_

    Britt, ik herinner ook nog toen ik jou voor het eerst zag. Jij stond altijd bij Glenn en Brent :'D


    Some people make the world special just by being in it

    Fancy schreef:
    Het eerste middelbaar was niet bepaalt het beste jaar van mijn loopbaan in de middelbare school. Maar het is zoveel leuker dan in de basis school. ;D
    Ik ga nu naar het 5de middelbaar. _O_

    Ik ook _O_


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ik kende maar 1 meisje uit mijn klas, en daar kon ik het nou niet bepaald goed mee vinden. Ik heb altijd al veel met jongens omgegaan en heb nu een superleuke vriendengroep van 7 jongens en 1 meisje, ik dus. De brugklas viel enorm mee, iedereen was aardig voor elkaar. Ik ga nu naar de derde :D

    Ik was erg zenuwachtig ookal kende ik er al een paar uit m'n nieuwe klas. Ik zat dus alleen maar toen kwam er een meisje naast me zitten en we zijn nog steeds vrienden :]

    iloveBRITT schreef:
    (...)
    Britt, ik herinner ook nog toen ik jou voor het eerst zag. Jij stond altijd bij Glenn en Brent :'D

    Ik. Haat. Brent.
    Altijd al gedaan eigenlijk. :'D


    We'll never be as young as we are tonight

    Wow, dat is al zo'n 6 jaar geleden :')
    Het is wel spannend en de eerste dagen redelijk tof. Maar dat 'tof zijn' gaat snel weg. Nuja, niet als je vriendinnen hebt...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    ik ga over 14 dagen


    "Ignite, my love. Ignite."

    Goh dat is lang geleden =P Bij mij was het een ramp! Ik zat in het lager van dezefde school en wij hadden voorrang op de rest van de leerlingen en mochten kiezen bij wie we wilden zitten in klas. Iedereen van het lager zat samen in een klas (toch zij die latijn volgden) en wie zat er weer niet in die klas ... ik juist --' en ik volgde toen ook latijn ! Ma bon het 2e jaar was dan weer beter ^^


    But love's a malady without cure

    Bij mij was het chill.. Ik had mijn oudere broer en zus op school. Dus die keken wel een beetje voor me uit, waardoor ik dus heerlijk niet gekloot werd (:


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    Ik vond het echt leuk, haha ;d Ik kwam daar met men vriendinnen, en meteen gingen we bij groepjes staan enzo, 't gaat allemaal zo snel daar ;D Maar je zal het zeker wel leuk vinden, vooral niet verlegen zijn <3


    Life begins at the end of your comfort zone

    Afterlife schreef:
    Mijn schoolleven is niet erg succesvol -om het maar zo te noemen- geweest dus mijn eerste jaar was gewoon ronduit fucked up.


    =