• ik las dus zo op twitter dat iemand MIJN van der wiel story naarr hem had getwittert!!
    ik schaam me dood en ik weet niet wie het gedaan heb,

    ik voel me nu zo vernedert en beschaamd. het schrijven is gewoon een uitlaatklep en ik durf het niet meer gewoon omdat iemand dat doet!

    ik heb geen idee wie dat gedaan heeft en waarom diegene mij zo vernedert en verdriet gedaan heeft :S

    ik ben nou zo in de war...ik weet niet meer wat ik moet doen...


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Hij leest het vast toch niet. Ik zit zelf niet op twitter, maar ik weet wel dat beroemde mensen hun (hoe noem je dat?) Tweets, ja Tweets, echt niet gaan lezen. Ze krijgen er 1000 per dag sowieso.


    *insert philosophical cringe expression here*

    hij heeft het wel gelezen want hij vroeg nog vet verbaast wie het verzonnen had enzo


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    ik vind het nogal raar dat iemand dat naar hem gaat sturen

    [ bericht aangepast op 22 aug 2010 - 14:20 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    Dat is echt een kutstreek. ;o


    Hope goes lost but never dies.

    Helios schreef:
    hij heeft het wel gelezen want hij vroeg nog vet verbaast wie het verzonnen had enzo

    Wat boeit het, is toch leuk juist? Hij is dat de volgende dag toch weer vergeten. Tenminste dat is mijn instelling. Net zoals als je over straat loopt en je struikelt en mensen gaan lachen. Die zijn dat toch de volgende dag weer vergeten. (:


    *insert philosophical cringe expression here*

    Hij vindt het vast gewoon schattig dat een fan van hem een verhaal over hem geschreven heeft. Niets om je druk over te maken. (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    ik denk niet dat hij het bepaald fijn vond...:S


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    das egt balen, maar miss bedoelde die persoon het wel goed. in ieder geval had hij sowieso eerst jou toestemming moeten hebben... als iemand uberhaupt al zoiets zou doen, moest het je eigen verhaal zijn


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Niks van aantrekken.Binnenkort is hij het toch weer vergeten.Hij gaat het heus niet in alle intervieuws vertellen hoor.En trouwens als hij dat wel zou doen wat dan nog??Hij weet je naam toch niet dus niks om je druk over te maken.En anders zou hij het wel grappig of leuk gevonden hebben dat een fan een verhaal over hem heeft geschreven


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik snap wel dat je het vervelend vind.
    Maar stiekem zou ik het best wel cool vinden als een bekend iemand één van mijn story's zou lezen. :'D


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ja maar hij heeft zo'n beetje de hoofdrol dus is het best wierd dat te lezen en het was ook helemaal nooit de bedoeling dat hij die zou lezen!! ik schaam me echt :$ ik vind het ook vervelend dat iemand dat doet... dat iemand dat kán doen..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik zou het inactiveren als je het vervelend vind.


    I recycle my thoughts.

    zoals eve zei

    Ahh best zielig. misschien moet je zeggen dat er nog veel meer zijn? Dan kan hij je niks kwalijk nemen.

    Als je voor jezelf schrijft, waarom zou je het dan inactiveren? Waarschijnlijk vindt hij het gewoon schattig. Schrijf gewoon verder. En als van der Wiel er problemen mee heeft, dan moet hij het aan jou persoonlijk laten weten. Het is een rotstreek om zoiets te doen.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California