• luister dit dan maar eens. Dan weet je eens hoe geweldig JB is.(krul) Ja wel helemaal afluisteren hè? En durf nu nog te zeggen dat hij geen talent heeft en niet kan zingen en slechte nummers heeft.(cat) Neeeeee grapje, maar luister gewoon want het is echt mooi.(krul)


    .

    Ik weet dat hij goed kan zingen.
    Ik irriteer me meer aan hem, omdat hij doet alsof hij alles al heeft meegemaakt, zoals over 'zijn ware liefde'. Als hij meer van zulke nummers als die link zou zingen, zou ik best fan kunnen worden.
    Maar geen Baby-varianten. Dan bedank ik vriendelijk. (:


    Don't cry because it's over. Smile because it happened.

    en laat ons lekker ons gang gaan iedereen hoef niet geypnotiseerd te worden door die bustin jieber


    everyday is a step higher to the end of the world.

    Kikkeli schreef:
    Ja doh, elke artiest heeft talent. Maar ik vind hem gewoon bah bah niks aan 8D


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik irriteer me nog steeds aan hem en zijn ego.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik haat hem nog steeds. Ik vind gewoon echt dat hij niet kan zingen :( Sorry :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    liedje (flower)(H)
    zanger(duivel)(cat)
    I'm sorry I hate him to much(puh)(6)

    [ bericht aangepast op 27 aug 2010 - 17:47 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Cornflakes schreef:
    Ik irriteer me nog steeds aan hem en zijn ego.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    zijn stem nu is vet sexy :9~


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik ben totaal geen fan van Justin Bieber, maar ik vind dit lied toch wel echt mooi(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Omdat ik 'm niet mag betekent het niet dat ik vind dat'ie geen talent heeft, want hij heeft niet voor niets zoveel (die-hard) fans.

    Maargoed, ik kan 'm gewoon niet uitstaan. En NEE ik ben niet jaloers.


    Tell me how do my Leftovers taste.

    yaaaaawn :9~


    All this dampness is damp.

    Valerian schreef:
    Liefde voor dat liedje gewoon. <3

    Justin Bieber is vooral bekend geworden om zijn uiterlijk. MEER NIET!
    Ik bedoel zijn stem is niet super lelijk ofzo en hij kan echt wel zingen maar voor de rest zijn zijn liedjes nogal standaard...
    Ik haat hem trouwens niet want volgens mij is het een hartstikke aardige jongen, maar als artiest is hij het gewoon niet x3


    Time you enjoyed wasting was never really wasted <3

    Justin Bieber is alleen beroemd geworden door zijn uiterlijk en MEER NIET!
    Ik bedoel zijn stem is niet lelijk ofzo en hij kan wel zingen maar zijn liedjes zijn gewoon standaard. Verder is zijn muziek is ook niet mijn smaak maar Hey That's Just Me (A)
    En ik ben geen hater want volgens mij is hij best een aardige jongen maar als artiest is hij het gewoon NIET.
    >> Heb trouwens wel haat aan alle 12/13 jarige meisjes die over-obsessed zijn met hem. IT ANNOYS THE SHIT OUT OF ME! >.<


    Time you enjoyed wasting was never really wasted <3

    Oepsie 2 bijna dezelfde berichten.
    Sorry daarvoor, ik dacht dat de eerste het niet deed ^-^


    Time you enjoyed wasting was never really wasted <3