• Ik ben vanochtend vroeg terug gekomen en ben helemaal kapot van 3 dagen feesten: ik ben brak, misselijk, half doof en mijn hele lichaam doet pijn. Maar het was het zo erg waard!
    Mijn hoogtepunt was het 30 seconds to mars concert: ik stond bijna tegen het hek! Het was echt supercool. Voor het laatste nummer mochten 10 mensen het podium op, als ze crowdsurfend het hek over kwamen. Maar aangezien ik vooraan stond, wist ik dat het voor mij niet meer zou lukken. En toen begonnen ineens mensen gewoon over het hek te klimmen en een jongen achter me duwde mij ook het hek over (super aardig van hem). Een beveiligingsman was me al aan het helpen, maar toen ik voor driekwart over het hek was (alleen mijn kuiten hingen nog in het vak) werd ik ineens terug geduwd door hem. Het mocht niet meer, het was al vol =( Dat was echt heel erg stom. Maar doordat er wat andere mensen weg waren had ik toen tijdens het laatste nummer wel een plek tegen het hek aan en omdat ik zo'n goede plek had ben ik gewoon blijven staan zodat ik ook vooraan stond bij Placebo ^^

    En verder heb ik Ilse (Enough) gemeet en dat was ook super gezellig (ik heb de glowsticks nog steeds om =P). En natuurlijk nog een heleboel andere toffe bands gezien.

    Maar wie is er nog meer naar Lowlands geweest, of heeft het gevolgd op tv? Hoe vonden jullie het?
    Ben heel benieuwd naar de verhalen!


    I clicked my heels and wished for you.

    Reassurance hier op Quizlet is geweest.


    Keep on smiling

    Fijn dat het leuk was (: Reassurance zou inderdaad ook gaan.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2010 - 15:34 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Ik ga wenen omdat ik the kooks heb gemist. :Y)
    En voor de rest wist ik eigenlijk niet wie dat er kwamen. (nerd)


    All was well.

    Ik ben naar Pukkelpop, in België, geweest. En dat waren overwegend dezelfde artiesten, dacht ik? Maar dat was ook heel leuk. :9~ En ik ving twee plectrums van Jack (All Time Low) op met mijn tieten, hèhè.
    Ik ben blij dat jij het ook zo leuk had. :')

    [ bericht aangepast op 23 aug 2010 - 15:47 ]