• Er is met mij echt een kutstreek uitgehaald. Ik was gister met mijn vriend, twee vriendinnen van mij en wat vrienden van hem "uit" zeg maar.
    We waren wat aan het praten en ik ben er dus achter gekomen dat een of andere slut tegen weet-ik-veel-wie allemaal heeft gezegd hoe ik ontmaagd ben. De hele school zou weten in details hoe ik ontmaagd ben!
    Het zusje van de beste vriend van mijn vriend zit bij mij op school en er kwam iemand naar haar toe om het te zeggen en nog meer mensen, omdat het over het algemeen bekend is dat mijn vriend en zij elkaar kennen. Nou, ik vind het echt een naai-streek. Letterlijk en figuurlijk.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Hoe weet dat mens het in eerste instantie en is het verhaal waar?


    "Let them eat cake!"

    Jeez, dat doe je toch niet? indeed, dan ben je een slut.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Je hebt het perfecte woord uitgekozen. kutslet.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Aaah liefie, wat een kutmens(en)! Een ''vriendin'' van mij ging door de hele kantine krijsen dat ik het met Thomas had gedaan, dat vond ik ook niet zo heel grappig.

    Laten we zulke mensen uitmoorden! (6)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    Aaah liefie, wat een kutmens(en)! Een ''vriendin'' van mij ging door de hele kantine krijsen dat ik het met Thomas had gedaan, dat vond ik ook niet zo heel grappig.

    Laten we zulke mensen uitmoorden! (6)


    Geen Hitler-ideeen krijgen hea.


    "Let them eat cake!"

    Mythical schreef:
    Hoe weet dat mens het in eerste instantie en is het verhaal waar?

    Ik ken het verhaal niet, dat zusje (ik noem haar even Chantal) die kreeg te horen van: Ja, en zijn hand ging zo onder haar shirt en.. Toen heeft Chantal maar gezegd van dat ze het niet wilde weten.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2010 - 19:29 ]


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Dat is inderdaad heel kut. Doe alsof er niets aan de hand is en zeg dat er niks van waar is. Of negeer alle opmerkingen. Het beste is er niet op ingaan.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Als ze vragen of het lekker was zeg ik gewoon FANTASTISCH en loop ik weg :/


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Volgens mij heb jij het dus tegen iemand gezegd die je niet kan vertrouwen.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Omg, zo'n iemand moeten ze echt neerknallen x[


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ziekelijk gewoon

    [ bericht aangepast op 22 aug 2010 - 20:04 ]


    Only losers can act the way you do

    Hingucker schreef:
    Volgens mij heb jij het dus tegen iemand gezegd die je niet kan vertrouwen.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Omfg:s
    Gaat ze toch geen ene fucking moer aan :s omg


    My heart is yours and so am I

    Dat is echt ziek.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.