• Ja want quizlet gaat dood. sorry. maar kijk naar het niveau van de mensen die nu verslaafd zijn en het forum onder spammen. En ga nu niet zeggen: jij bent ook verslaafd, jij spamt het forum ook vol: dat doe ik niet. Ik vind quizlet doodsaai geworden en zit er hooguit 1 keer per week op? Naja, veel plezier nog, ik stop. en ik weet dat die topics niet mogen maar ik heb schijt aan quizlet en ze kunnen ******* krijgen. Doei.

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 aug 2010 - 18:04 ]


    when words fail, music speaks.

    Voiceless schreef:
    Wat interesseert het ons dat jíj het hier niet meer leuk vindt? En doe normaal. Niemand verdient kanker. Ga ergens anders aandacht zoeken, niet hier op Quizlet.


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind.

    millenium schreef:
    nou staan er sterretjes?
    Dat was een mod-edit. Bij mij kun je soms ook te ver gaan :'D.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Dat was een mod-edit. Bij mij kun je soms ook te ver gaan :'D.


    yeah go jou, go jou :9~

    ik weet ook eigenlijk niet wat de mod's allemaal verkeerd doen in iedereen's ogen?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    KirstenSnaps schreef:
    En topics gooien we niet meer zomaar dicht, omdat users dan kwaad worden en vinden dat ze niets meer mogen. Dus ik vraag het aan jullie. Willen jullie dat dit topic open blijft, of zal ik het gewoon sluiten?


    Doe 'm maar dicht!
    Dit slaat echt hélemaal nergens op.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2010 - 18:08 ]


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    KirstenSnaps schreef:
    En topics gooien we niet meer zomaar dicht, omdat users dan kwaad worden en vinden dat ze niets meer mogen. Dus ik vraag het aan jullie. Willen jullie dat dit topic open blijft, of zal ik het gewoon sluiten?


    Van mij mag het wel dicht, dit is pure aandachttrekkerij. :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    KirstenSnaps schreef:
    En topics gooien we niet meer zomaar dicht, omdat users dan kwaad worden en vinden dat ze niets meer mogen. Dus ik vraag het aan jullie. Willen jullie dat dit topic open blijft, of zal ik het gewoon sluiten?



    Ik vind dat het dicht moet omdat ik me verdrietig voel.. En ik meeleef met Sanne


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    dicht met die hap (cat)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Voiceless schreef:
    Wat interesseert het ons dat jíj het hier niet meer leuk vindt? En doe normaal. Niemand verdient kanker. Ga ergens anders aandacht zoeken, niet hier op Quizlet.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Wtf ? (cat) Respectloos.

    Edit: Doe maar dicht. Hier heeft niemand iets aan. xd

    [ bericht aangepast op 22 aug 2010 - 18:09 ]


    And now we're counting down to Phase Zero.

    KirstenSnaps schreef:
    En topics gooien we niet meer zomaar dicht, omdat users dan kwaad worden en vinden dat ze niets meer mogen. Dus ik vraag het aan jullie. Willen jullie dat dit topic open blijft, of zal ik het gewoon sluiten?


    Kijk, van mij mag het open blijven, zolang er niet hele rellen om ontstaan. Aangezien zij toch niet gaat reageren en dus ruzies aan gaat, zal er wel niet veel mis kunnen gaan lijkt me. Als dat wel gebeurt, dan zou ik hem dicht gooien.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    KirstenSnaps schreef:
    En topics gooien we niet meer zomaar dicht, omdat users dan kwaad worden en vinden dat ze niets meer mogen. Dus ik vraag het aan jullie. Willen jullie dat dit topic open blijft, of zal ik het gewoon sluiten?

    Sluit 'm alsjeblieft, ik vind met kanker schelden écht niet normaal. ö


    *insert philosophical cringe expression here*

    Het feit dat jij vindt dat 'ze' de kanker moeten krijgen, betekent dus dat dit tegen de users op Q gericht is.
    Ik wens niemand kanker toe, maar jij vraagt erom.

    Kijk, als je zo gaat doen, ga dan lekker weg, like I don't care :'DD. Want als je met zulke dingen komt dan heb ik echt liever dat je weggaat, want dit is echt kansloos. Ga ergens anders aandacht trekken.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Als eerste wil ik zeggen dat dit persoon hoogpersoonlijk ZIELIG is.
    Leuk voor je als je quizlet niet leuk vind, wij wel. Dus who cares?
    En ten tweede, met kk schelden. Echt weer een teken van zwakte, serieus. Kan je niks beters verzinnen dan schelden?


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    KirstenSnaps schreef:
    Ga even je frustraties ergens anders op africhten wil je? En als jij vind dat mensen 'de kanker mogen krijgen' dan vind ik dat jij een kogel door je kop verdient.

    Ja bot tegen bot ja. En ik weet dat een moderator dit soort reacties niet hoord te geven maar zoiets zeg je niet.

    En heb je geen zin meer in Quizlet, dan ga je toch? En dan kom je over een tijdje toch terug om te kijken of je het misschien wel weer leuk vind en zo niet, dan toch niet?

    Ik vind het een beetje achterlijk hoe je nu doet tegen de mensen die volgens jou verantwoordelijk zijn voor het feit dat Quizlet 'dood' is.

    Edit: Trouwens, aandacht krijg je hier niet door lieve Bo. Ga die maar bij je ouders halen...



    helemaal mee eens.En je hoeft hier toch niet op te zitten.Als je het toch niet leuk vind rot dan alsjeblieft op.En spam onze forum niet onder.En wie scheldt er nou met kanker!!dan ben je echt dom.Nou ik vind het niet erg dat je oprot.Mensen die met kanker schelden horen niet op quizlet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    millenium schreef:
    (...)

    yeah go jou, go jou :9~

    ik weet ook eigenlijk niet wat de mod's allemaal verkeerd doen in iedereen's ogen?


    Ik snap ook niet wat de mods verkeerd doen, ikzelf vind dat ze hun werk uitstekend doen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.