• Verliefd worden op iemand die je via internet kent.

    Ik vond altijd dat dat niet kon, maar nu heb ik dus zo iemand gevond én vind ik dat het wel kan.
    Ik had hem ontmoet via habbo ja lach maar en we voegde elkaar toe op msn enzo. En naja, ik vind hem echt leuk, en hij mij ook zeggen zijn vrienden én hijzelf. Maarja, hij lag in het ziekenhuis en moest geopereerd worden en hij kon serieus echt dood gaan door die operatie. dus ik kreeg die dag echt zon rotgevoel omdat hij niks van zich liet horen. En toen voegde zon vriendin van hem me toe en die dacht ook dat hij dood was, is hij gelukkig niet en het gaat alweer goed met hem. <3

    maaroke, vinden jullie dat je verliefd op iemand die je via het internet kent kan worden?(krul)


    Smiling but close to tears.

    Ik ben toch van mening dat je diegene eerst in 't echt moet meemaken.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Happysnail schreef:
    Ik ben toch van mening dat je diegene eerst in 't echt moet meemaken.


    Ja dat vond ik eerst dus ook.
    Maar ik had hem bijna gemeet, alleen mn vriendin wou niet mee haha ):


    Smiling but close to tears.

    Ik had dat ook. Ik begon hem zo leuk te vinden en hij vond mij ook leuk. Hij zei eerder voordat we het van elkaar wisten dat hij eerst wil meeten. Maar toen hij wist dat ik hem leuk vond, wilde hij niet meer aan zijn belofte houden omdat dat hem ongelukkig maakte. Dus toen paar dagen later hebben we gemeet en zijn we nu gelukkig saampjes ^^
    Dus ik vind dat het kan ;p


    Maybe part of loving is learning to let go...

    Je kan verliefd zijn,vind ik. Maar voor je iets hebt met elkaar zou ik eerst afspreken.

    Flawless schreef:
    Je kan verliefd zijn,vind ik. Maar voor je iets hebt met elkaar zou ik eerst afspreken.


    Ja dat gaat dan dus lang duren, want hij zit 3 tot 6 weken in een rolstoel. XD


    Smiling but close to tears.

    Mss moet je hem eerst een paar keer in het echt ontmoeten. Maar ik geloof wel dat het kan, zo is het met een vriendin van mij ook gegaan.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    het kan, alleen als je ver uit elkaar woont is het niet altijd 100% geschikt om een relatie te beginnen -spreekt uit ervaring-

    moll schreef:
    het kan, alleen als je ver uit elkaar woont is het niet altijd 100% geschikt om een relatie te beginnen -spreekt uit ervaring-


    Oh, ja zijn moeder woont in oldenzaal en zn pa in den haag.
    En den haag is wel dichtbij mij en oldenzaal dan weer niet haha.(krul)


    Smiling but close to tears.

    Ik vind dat het wel kan.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ja je kan wel iemand leuk gaan vinden via internet, alleen echt verliefd worden kan pas als je die gene ontmoet hebt in het echt. Dat heb je toch ook met die date sites, op internet? ;')


    Sometimes it's best not to care.

    Ik spreek uit ervaring, en mijn mening is; Nee.

    Breezy schreef:
    (...)

    Ja dat gaat dan dus lang duren, want hij zit 3 tot 6 weken in een rolstoel. XD

    Je kan naar hem gaan.(A) Als dat mogelijk is natuurlijk.

    Ik heb een relatie gehad van 2 jaar en 5 maanden, met Daisy. Wij ontmoetten elkaar ook op Habbo en ik mis haar nog elke dag. We hebben niet gemeet. Dus ik vind dat het kan.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik geloof dat dat niet kan.


    Keep on smiling

    Ja, het kan.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen