• *MOD*: DIT IS EEN VERHAAL, IK WEET NIET OF HET ECHT IS

    TH VERHAAL
    Ik werd wakker en realiseerde me dat het maandag was.
    Fijn. Weer naar die Kut school… Elke dag word ik uitgescholden, geschopt en geslagen..en waarom? Alleen omdat ik Tokio Hotel fan ben…
    Met tegenzin kom ik uit bed.
    Ik pak van mn stoel me Tokio Hotel trui&mn zwarte spijkerbroek en trek mn Tokio Hotel schoenen aan.
    Ik weet dat als ik dat aandoe mn dag een hel word alleen dat kan me niet schelen.
    Voor Tokio Hotel kan ik alles aan.
    Op weg naar school word ik bijna omver gereden door een paar VWO-ers die denken dat ze grappig zijn. ‘’KUT MOF KIJK 'NS WAAR JE FIETST! ‘’
    Ik negeer ze en kom aan bij school.
    Ik sleep mn tas mee naar binnen en plof ergens achterin de aula neer.
    Hopelijk laten ze me vandaag verder met rust..
    Maar te laat me grootste fans komen al op me af. ‘’HEEEE ! WEET JE HET AL? BILL IS GAY HE! GISTER HEEFT DIE ZN BROER IN ZN KONT GEPAKT..’’
    De Jongens lachen zichzelf dood.
    Ik word boos maar besluit niets terug te zeggen…Geen goede beslissing.
    De jongens pakken mn Tokio hotel tas en lopen dr mee naar de wc.
    Ik ren ze achterna ‘’ NEE NIET ME TAS!!’’ maar het is al te laat. Ze hebben hem al in de Wc-pot gegooid. ‘’LOSERS LAAT ME GEWOON MET RUST!’’ schreeuw ik kwaad en ik geef een van de jongens een duw.
    ‘’BLIJF MET JE VIEZE POTEN VAN ME AF,HOER!’’ de jongen duwt me op de grond en begint op me in te rammen. Ik voel langzaam iets warms langs mn gezicht druppelen. Ik heb een bloedneus. Ik zet mn nagels in het gezicht van de jongen maar hij is te sterk. Zn vrienden komen hem helpen en ze beginnen tegen me aan te schoppen. Dan opeens komt een van die jongens met een mes op me af.. ‘’NEEE..!!!’’ schreeuw ik. Maar het is al te laat. Ik voel het mes in mn hart steken en een scheut van pijn gaat door heel me lichaam. Met m'n laatste adem zeg ik: ” Wir sterben niemals aus…’’

    DIT VIND IK GW ZIELIG, WIE DOET NU ZOIETS?
    HEBBEN ZE DAN NOOIT GEHOORD VAN R.E.S.P.E.C.T?



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: iedereen neemt meteen aan dat het waargebeurt is...)


    Camille :')

    Er staat toch Th verhaal boven?
    Waarom leest men tegenwoordig niet meer? ¬¬"

    Bomba, het idee gewoon dat het kan gebeuren zegt al genoeg!! Het lijtk pcies dat je als TH-fan niet meer veilig bent op sgool en al die andere shit -_-


    Don't be a drag, just be a queen.

    Men kan ook overdrijven zeg. Het gebeurt ja, een of twee keer. Maar daar hoef je niet speciaal fan voor te zijn! Er worden in deze wereld zoveel mensen vermoord. Ga nu niet bang zitten wachten tot het jou ook overkomt, die kans is zo nihil!

    het klopt wat je zegt... Maar er gebeuren wel dit soort dingen, alleen minder heftig (voorzoverikweet)

    OMFG

    is dit waar gebeurt, wel heel heftig ik vind dat het zielig dat mensen het zo op de fans afreageren.

    bij mij in de klas zijn er ook maar een paar mensen fan en de rest in de het begin ook van jaa je luisterd tog niet na duitsers en blabla

    maar het leuke van alles was dat ze de hele tijd monsoon aan het zingen waren.
    maar nu maanden later zeggen ze jaa tokio hotel was op tmf en wanneer ga je na het volgende concert en blabla

    xx

    er is ook een meisje vermoord door jumpers/TH-haters in Brugge...:( Ze droeg elke dag kleren met iets van TH erop...STOMME KUT JUMPERS/TH-HATERS!!!

    MEIN GOTT...
    k ben ook th fan (tuurlijk anders zou ik hier nii zijn)
    op mijn school ben ik alleen samen met mijn vriendin fan.. Bij onds houden ze er ook niet van of ze haten het maar houden het *gelukkig* voor zich... Ben ik blij om... Beter dan dat ze je meteen in elkaar rammen


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    MEIN GOTT...
    k ben ook th fan (tuurlijk anders zou ik hier nii zijn)
    op mijn school ben ik alleen samen met mijn vriendin fan.. Bij onds houden ze er ook niet van of ze haten het maar houden het *gelukkig* voor zich... Ben ik blij om... Beter dan dat ze je meteen in elkaar rammen


    bij ons op school is iedereen een TH-Hater, behalve ik en me vrienden. De TH-Lovers laten nooit zien dat ze voor TH zijn op onze school want er zijn al een paar meisjes in elkaar geramt omdat ze iets van TH droeg. Daarom draag ik nooit mijn trui van TH alleen als ik naar een concert gaat van TH of als ik thuis bent.

    Weetje ..


    toen ik dit las, wat ik echt serieus 5 min. helemaal stil.

    Ik weet niet of dit waargebeurd is, nou denk het niet.
    Maar ik ken mensen (noem namen niet)
    Die ook fan zijn, en op school erover gepest, geslagen, opgewacht etc. worden!
    En weet je wat het achterlijke hiervan is?
    SCHOOL DOET ER NIKS AAN! ..
    Beetje zeggen dat ze moeten ophouden, en verder niks! Ik vind deze wereld echt gelachelijk, gewoon 1 stront hoop.
    Je kan niet eens fan van iets zijn, zonder ervoor geslagen te worden.

    xx'


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    En bij mij op school zijn ze allemaal haters. Ik heb 3 jaar voorgelogen dat ik th fan was, want ik ken 1 meisje op mijnn school die in elkaar geslagen wordt, omdat ze th fan is en beetje gothic. Ik heb kleren van th, en ik durf het niet eens aan te doen, "Niet normaal toch?" Ik vind het gewoon eng worden, je hoeft maar een shirt van th te dragen op straat, en ze maken al kotsgeluiden!

    In de HK staat een intervieuw vn TH in met zo'n probleem:" Ik wordt gepest omdat ik TH fan ben"
    Bill:"Ik denk dat je het moet negeren!.."
    Meen je dit serieus.. ? Negeren heeft echt geen zin. Ik ben al jaren gepest, om de stomste dingen, en ik moest van me ouders negeren, maar ze gaan gewoon door! Ze gaan "juist" door! Gaan ze zeggen:" Hee, kutwijf (sorrymaarhetisderealiteit) ben je doof ofzo?" Negeer je weer:" Of moet ik je ondoof slaan?" Nou daar heb je het weer. Weer dat geslaan! En school doet er niks aan, die zegt dat je die kleding dat niet moet dragen, en die kinderen krijgen misschien 1 week schorsing. Maar dan worden ze "JUIST BOZER!" En gaan ze je opwachten.

    Nu weten kinderen wel dat ik Fan ben, en kijken ze me aan alsof ik in me bloodje loop. Staan ze van een afstand de smoezen over mij.


    " ECHT WAAR .. IK HAAT DE WERELD ZOOÓ ERG, DAT IK ER SOMS GEEN ZIN MEER IN HEBB!.. "

    *Serieus .. *



    xx Houvanjullie <3


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    En bij mij op school zijn ze allemaal haters. Ik heb 3 jaar voorgelogen dat ik th fan was, want ik ken 1 meisje op mijnn school die in elkaar geslagen wordt, omdat ze th fan is en beetje gothic. Ik heb kleren van th, en ik durf het niet eens aan te doen, "Niet normaal toch?" Ik vind het gewoon eng worden, je hoeft maar een shirt van th te dragen op straat, en ze maken al kotsgeluiden!

    In de HK staat een intervieuw vn TH in met zo'n probleem:" Ik wordt gepest omdat ik TH fan ben"
    Bill:"Ik denk dat je het moet negeren!.."
    Meen je dit serieus.. ? Negeren heeft echt geen zin. Ik ben al jaren gepest, om de stomste dingen, en ik moest van me ouders negeren, maar ze gaan gewoon door! Ze gaan "juist" door! Gaan ze zeggen:" Hee, kutwijf (sorrymaarhetisderealiteit) ben je doof ofzo?" Negeer je weer:" Of moet ik je ondoof slaan?" Nou daar heb je het weer. Weer dat geslaan! En school doet er niks aan, die zegt dat je die kleding dat niet moet dragen, en die kinderen krijgen misschien 1 week schorsing. Maar dan worden ze "JUIST BOZER!" En gaan ze je opwachten.

    Nu weten kinderen wel dat ik Fan ben, en kijken ze me aan alsof ik in me bloodje loop. Staan ze van een afstand de smoezen over mij.


    " ECHT WAAR .. IK HAAT DE WERELD ZOOÓ ERG, DAT IK ER SOMS GEEN ZIN MEER IN HEBB!.. "

    *Serieus .. *



    xx Houvanjullie <3




    Oké wacht even..
    Dit wou dus iemand dat ik er ff neerzette..
    maar ik verwijder hem wel weer.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    O mijn god. Hoe zielig. Ik zit hier bijna te huilen.
    Dat laatste zinnetje.
    Als ik die gassies ooit tegenkom.

    En bij mij op school zijn ze allemaal haters. Ik heb 3 jaar voorgelogen dat ik th fan was, want ik ken 1 meisje op mijnn school die in elkaar geslagen wordt, omdat ze th fan is en beetje gothic. Ik heb kleren van th, en ik durf het niet eens aan te doen, "Niet normaal toch?" Ik vind het gewoon eng worden, je hoeft maar een shirt van th te dragen op straat, en ze maken al kotsgeluiden!

    In de HK staat een intervieuw vn TH in met zo'n probleem:" Ik wordt gepest omdat ik TH fan ben"
    Bill:"Ik denk dat je het moet negeren!.."
    Meen je dit serieus.. ? Negeren heeft echt geen zin. Ik ben al jaren gepest, om de stomste dingen, en ik moest van me ouders negeren, maar ze gaan gewoon door! Ze gaan "juist" door! Gaan ze zeggen:" Hee, kutwijf (sorrymaarhetisderealiteit) ben je doof ofzo?" Negeer je weer:" Of moet ik je ondoof slaan?" Nou daar heb je het weer. Weer dat geslaan! En school doet er niks aan, die zegt dat je die kleding dat niet moet dragen, en die kinderen krijgen misschien 1 week schorsing. Maar dan worden ze "JUIST BOZER!" En gaan ze je opwachten.

    Nu weten kinderen wel dat ik Fan ben, en kijken ze me aan alsof ik in me bloodje loop. Staan ze van een afstand de smoezen over mij.


    " ECHT WAAR .. IK HAAT DE WERELD ZOOÓ ERG, DAT IK ER SOMS GEEN ZIN MEER IN HEBB!.. "

    *Serieus .. *



    xx Houvanjullie <3


    Ow en nog een keertje wat.

    " MENSEN ALS IK ZEG DAT IK ER GEEN ZIN MEER IN HEB, HEB IK HET NIET OVER ZELFMOORD, NEE ZO BEN IK DAN NOG NIET! IK HEB HET DAN OVER, DAT IK GEEN ZIN MEER HEB OM ERGENS HEEN TE GAAN, BIJV. STAD, SCHOOL OVERAL WAAR DIE HATERS OOK ZIJN. IK TYPTE HET VERKEERD, ZODAT JULLIE HET VERKEERD OPVATTEN!!
    DUS NIET DENKEN DAT IK MORGEN DOOD BEN OFZO"..


    dankje.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ow wat ben ik dom.. ..
    Ga ik te snel typen, en typ ik het ook nog verdomme verkeerd -,-

    IK WIL "GEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN"ZELFMOORD PLEGEN, ALS JULLIE HET ZO OPVATTEN..


    xoxo


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    BLABLA....


    IK WIL DAT DINGETJE VERWIJDEREN MAAR HET LUKT NIET..



    FOCK!


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]