• Al jaren wil ik zó graag een jaar High School doen in Engeland of Nieuw-Zeeland en nu ben ik eindelijk eens gaan zoeken op internet, en wat ik heb gevonden wat me bevalt zijn de organisaties EF en AFS. EF is echter wel een beetje duur, en AFS organiseert geen jaar in Engeland terwijl ik dat toch het liefste wil (i.v.m. prijzen, afstand van huis etc.)
    Op internet heb ik toch een aantal positieve en negatieve ervaringen gelezen over beide organisaties, en nu vroeg ik mij af: heeft er iemand van jullie ervaring met een van de organisaties? Dan hoor ik er graag meer over! Wat zouden jullie me aanraden?
    Organisatie EF.
    Organisatie AFS.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik ken drie mensen die met AFS zijn. Maar zij zitten dan in Bolivia enzo =). Maar 'k heb er al wel wat positieve dingen over gehoord=)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik wil zelf in Nieuw Zeeland gaan studeren in de tijd dat mijn vriend daar zijn studie afmaakt, ik kan informatie voor je vragen via hem als je wilt? Ik geloof dat de middelbare waar hij op zat ook wel uitwisselingsstudenten aannam...


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    Ik wil zelf in Nieuw Zeeland gaan studeren in de tijd dat mijn vriend daar zijn studie afmaakt, ik kan informatie voor je vragen via hem als je wilt? Ik geloof dat de middelbare waar hij op zat ook wel uitwisselingsstudenten aannam...


    Als je dat zou willen doen, graag! :'D


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik wou dat ook heel graag doen en mij leek EF wel goed/leuk. Helaas is zoiets gewoon echt te duur, dus ga ik proberen gewoon in het buitenland te studeren :3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik had iemand daarover geïnterviewd, maar ben de vragen kwijtgeraakt =/


    Today will be Girl's Day party with you~

    Marshmellow schreef:
    Ik ken drie mensen die met AFS zijn. Maar zij zitten dan in Bolivia enzo =). Maar 'k heb er al wel wat positieve dingen over gehoord=)


    Zitten/zaten die er dan een heel jaar, of alleen met zo'n talencursus? AFS leek me ook wel een goeie, maar die organiseert niks in Engeland en Nieuw-Zeeland is gewoon enorm duur...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Yoseob schreef:
    Ik had iemand daarover geïnterviewd, maar ben de vragen kwijtgeraakt =/


    Ah, dat is jammer D:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Zugzwang schreef:
    Ik wou dat ook heel graag doen en mij leek EF wel goed/leuk. Helaas is zoiets gewoon echt te duur, dus ga ik proberen gewoon in het buitenland te studeren :3


    EF is inderdaad wel duur ja... Daarom ben ik van plan een deel zelf te gaan financiëren, als ik dit echt ga doen.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    (...)

    Zitten/zaten die er dan een heel jaar, of alleen met zo'n talencursus? AFS leek me ook wel een goeie, maar die organiseert niks in Engeland en Nieuw-Zeeland is gewoon enorm duur...

    Die zitten daar een heel jaar dus die zitten nu op een spaanssprekende school enzo =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Defensive schreef:
    (...)

    EF is inderdaad wel duur ja... Daarom ben ik van plan een deel zelf te gaan financiëren, als ik dit echt ga doen.
    Naja, ik had ook wat andere organisaties bekeken (weet alleen niet meer welke) en die waren wel ongeveer even duur als EF.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Die zitten daar een heel jaar dus die zitten nu op een spaanssprekende school enzo =)


    Wauw, best cool :') Hoe ging dat precies met voorbereidingen en vertrek, en hoe gaat het dan nu nu ze daar zijn?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Da lijkt mij zo cool om te doen xD De eerste dagen moet da raar zijn =P


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Zugzwang schreef:
    (...)Naja, ik had ook wat andere organisaties bekeken (weet alleen niet meer welke) en die waren wel ongeveer even duur als EF.


    Ja, maar toch zat er wel een verschil van 1000 à 2000 euro tussen. En als ik naar Nieuw-Zeeland zou willen kost dat met EF 12000 en met AFS 9000... Maar alsnog is 9000 dan enorm duur.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    (...)

    Als je dat zou willen doen, graag! :'D


    Lol, zou humor zijn als je daar zit in dezelfde tijd dat ik er (tijdelijk) woon. Heb je i.i.g wel iemand om Nederlands tegen te lullen of info via m'n vriend te vragen. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Defensive schreef:
    (...)

    Wauw, best cool :') Hoe ging dat precies met voorbereidingen en vertrek, en hoe gaat het dan nu nu ze daar zijn?

    'k spreek niet meer met ze eigenlijk :'D. Maar als ik foto's op facebook kijk ziet het er toch goed uit. Ze zijn eerst met alle AFS'ers die naar dat land gaan gewoon denk ik naar de hoofdstad gegaan en daar dan twee dagen ofzo verbleven om dan elk naar hun gastgezin te gaan.
    Maar qua voorbereidingen en vertrek weet ik het niet zo :'D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay