• Vandaag was m'n eerste schooldag, ookal was het maar een uurtje x). Ik heb op zich wel een leuke mentor maar er zitten weer alleen maar van die blonde meisjes in mijn klas. (als je snapt wat ik bedoel en nu je niet meteen aangevallen voelen, als je blond bent :'D) Morgen moet ik net zoals vorig jaar gaan polder sporten, maar ik durf daar werkelijk niks! Moet je aan zo'n trapeze gaan hangen --' en ik heb verschrikkelijke hoogtevrees, dus dat is niet écht een goede combinatie. Nu vind ik het ook al helemaal erg om te gaan aangezien mijn vriendinnen niet mee gaan want die hebben een kunstvak, dus ben ik helemaal alleen ><'
    Maar goed, hoe was jullie schooldag of waren jullie nog vrij?

    [ bericht aangepast op 23 aug 2010 - 14:44 ]

    Ik hoef pas volgende week dinsdag naar school.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ben nog vrij :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik heb nog eventjes vakantie :D
    6 september moet ik pas mijn boekjes ophalen!

    Ik ga morgen voor het eerst naar school, voor de academievoorlichting. Ik weet mijn klassenindeling al (maar 14 mensen :o) en ik zal wel zien hoe het loopt. Erger dan de havo kan het sowiezo niet, that's fer sure. En de tijd dat ik met trillende benen het gebouw in liep is voorbij.


    No growth of the heart is ever a waste

    Scofield schreef:
    Ik heb 1 september school.(:


    Life is all about having a good time.

    Haha, ik weet nog niet eens of ik naar school kan:Y)


    We're hiding behind skin that's too tough

    pas 1 september moet ik nar school(yeah)
    maar het is bijna 1 sept duzz:(


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Ik moest maar een half uurtje. Mentor kiezen, rooster ophalen, jaaropening aanhoren. Je kent 't wel. :') Morgen heb ik écht les.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik heb vandaag mijn kals gezien. Nou ik heb een leuke emntor maar de rest schiet ik af


    behind very angel is a demon

    echt geniaaaallll.. ik had maar een uurtje, eerst ff kennismaken met de mentor,, rooster halen en dan weer opsodeflikkeren naar huis xD

    xx


    What’s tasty in Busan?