• Rollen:
    AdoreDelano —— Drag Queen, Aiden Matthew Quinn • 1,3
    AdoreDelano —— Drag Queen, Kellin Brandon Scofield • 1,5
    Flazeda —— Drag Queen, Myles Zane • 1,3
    • Youngbae —— Drag Queen/Clubeigenaar, John Adam McFarland • 1,8
    AlecLightwood —— Drag Queen, Evan Hunter James • 1,2

    Panix —— Barman, Edward Charles Tremblay • 1,4
    • ALDL —— Barvrouw — Sasha Pieterse
    Jasonic —— DJ, Taavi Francuski • 1,10

    Regels:
    • Je mag meerdere personages aanmaken, mits je deze niet verwaarloost.
    • Geen ruzies, behalve in de rpg zelf.
    • Geen perfecte rollen! Iedereen heeft minpunten.
    • Bestuur elkaars personages niet. Alleen die van jezelf.
    • 16/18+ is toegestaan, maar zet er een waarschuwing boven.
    • In deze RPG moeten de posts 250 woorden bevatten.
    • Let op je spelling en grammatica.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2016 - 0:37 ]


    Bowties were never Cooler

    Jess.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Taavi Francuski


    Ik staarde naar Adore die was opgestaan, de verleidelijke blik die mijn kant op werd geworpen deed me slikken. Ik grijnsde en mijn ogen staarde naar haar heupen. Shit, Aiden had moves. Mijn ogen bleven over haar lichaam glijden en ik sprong half mee toen ze me aan mijn shirt omhoog tilde. Ik slikte bij de druk van Adore's lichaam tegen de mijne, haar heupen die perfect op de maat mee bewogen. Ik greep haar heupen vast, gefrustreerd met het verschillende tempo dat we beide aanhielden. Ik besloot haar met mij mee te bewegen. Zoveel mogelijk frictie te krijgen. Mijn ogen die strak op onze onderlichamen gericht waren geweest bewogen nu naar haar ogen. Ik beet in mijn lip en gaf een kleine zucht. Ik bewoog een hand omhoog en pakte haar kont gretig beet waarna ik de andere naar achter liet hangen terwijl ik mijn lichaam ook iets liet hangen om zo anders te kunnen schuren. Ik grijnsde. Adore was een goede danspartner. Beter dan de meeste gogo-boys waar ik ooit mee heb samen meoten werken. Misschien wat dat ook wel onze fysieke relatie die meespeelde. Ik bleef Adore zwoel aankijken. De club was eigelijk wel verdwenen. Een speelse lach speelde op mijn gezicht toen ik besloot Adore om te draaien om van achter tegen haar aan te grinden. Mijn twee handen op haar onderbuik. Ik trok haar dicht tegen mij aan en glimlachte, ik drukte een snel zacht kusje op haar schouder en bleef ons op en neer bewegen.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2016 - 23:53 ]


    We're all mad here.

    Kellin "Alaska" Brandon Scofield.



    Het was dat Bat me vast had en ik daarom zijn tempo aan moest houden, anders was ik nu de straat waarschijnlijk nog niet uit geweest. Ik klemde de fles drank nog altijd in mijn hand en moest moeite doen om op adem te blijven. Ik hield helemaal niet van haasten en opschieten. Voor ik het goed en wel besefte stonden we al in de club en ik moest even blijven staan omdat mijn hoofd tolde. Snel nam ik nog een slok Jack en brabbelde ik dat ik het door zou geven aan Aiden, die waarschijnlijk meteen alles naar binnen zou werken. Ik plofte neer op mijn stoel en draaide eerst een rondje, voordat ik uiteindelijk aan mijn make-up begon. Heel mijn gezicht ging in de stijgers en zelfs mijn borstkas werd gecontourd, zodat het leek alsof ik echte borsten had. Ik had geen flauw idee wat het resultaat ging zijn, omdat ik nog altijd niet wist wat ik wilde. Maar dat wees zich uiteindelijk vanzelf. Toen uiteindelijk al mijn make-up erop zat, vond ik dat het tijd was voor een peuk. Ik trok een trui aan en verliet de kleedkamer. Ik had geen flauw idee waar Iedereen was, maar toen ik Bat zag, vroeg ik hem of hij als hij Evan zag, kon vragen of hij naar buiten kwam. En ook bij de bar seinde ik naar James dat het rookpauze was. Waarna ik naar de achterdeur liep.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Aiden "Adore" Matthew Quinn.



    Ik kon Niks anders dan puur in het moment opgaan en genieten. De muziek stond hard, we stonden in een overvolle club, maar waren toch alleen. Mijn handen raakte Taavi zijn lichaam niet, maar de rest was allemaal met elkaar verbonden. Ik beet speels op mijn lip en kon niks anders dan grijnsen. Mijn handen grepen naar zijn borst op het moment dat hij vol mijn achterwerk beet greep en ik hupste automatisch iets omhoog. Vel keek ik Taavi aan, maar stopte niet waar ik mee bezig was. Alles leek onder stroom te staan en mijn handen verkende zijn lichaam, alsof ik het voor het eerst aanraakte. Ik bewoog mijn hoofd naar dat van hem, maar hield een paar millimeter afstaan. Zodat ik de warmte kon voelen, maar hem niet aanraakte. Gewoon om de spanning wat op te bouwen. Maar het duurde niet lang, want Taavi draaide me zonder pardon om. Ik moest met een hand de afscheiding van het VIP gebied vastgrijpen om niet om te vallen, maar ik het pakte me snel. Ik bleef de spieren in mijn achterwerk ritmische samenspannen en holde mijn rug. Mijn arm gooide ik omhoog, naar achter, zodat ik Taavi zijn haar kon beet grijpen en duwde zijn gezicht in mijn nek die ik bloot stelde door mijn hoofd naar achter te gooien. ik had mijn ogen gesloten, omdat ik toch naar niks anders wilde kijken dan naar Taavi en dat op dit moment niet kon en ik mompelde zachtjes mee op de muziek. Alsof we nog de enige op deze wereld waten.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2016 - 0:10 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Taavi Francuski


    Ik staarde over haar schouder naar Adore's lichaam en beet in mijn lip. Ik probeerde een zAchte "fuck te onderdrukken maar dat lukte niet." Ik bewoog mijn handen over haar heupen, domweg langs haar tuck. Hopelijk had ik niet veel gezeik nu met Aiden want ik was in het moment vergeten waar mijn vingers precies over langs schraapte. Ik bewoog ze langzaam naar d'r borst en drukte hier met mijn vingers hard aan terwijl ik mijn onderlichaam verder in haar duwde. Ik liet een hand terug zakken naar haar onderbuik en een hand liet ik los terwijl ik ritmisch tegen haar aan bleef schuren. Ik keek naar de blootgestelde nek en drukte er zachtjes kusjes in voor dat ik mijn tanden erin zette. Ik legde mijn mond naast haar oor. "Je bent zo mooi." Ik kon mijn ogen niet van haar afhouden. Elke beweging leek wel mij meer en meer te veroveren. Ze zeiden dat het zeemerminnengezang was dat je hard veroverde maar ik wist nu zeker dat dansen niet zo goed meehielp. Ik draaide gefrustreerd Adore weer terug met haar gezicht naar mij. Beide handen terug op haar heupen. Ik staarde haar lang en diep aan en liet mijn ogen weer over haar lichaam glijden. Ik beet in mijn lip en keek vervolgens terug naar haar gezicht. Ik trok haar aan d'r heupen mee en liep naar achter. Ik liet mezelf op de stoel vallen en trok haar met een been aan elke kant van mijn rechterknie boven me. De muziek stond nog hard en ik liet mijn handen over haar achterste glijden. Ik drukte een kusje op jaar onderbuik. Met mijn handen duwde ik haar heupen mee op het ritme. Ik likte even langs mijn lip.. Ik wilde verder schuren tot de realiteit me raakte door het gekuch van James die glazen aan het ophalen was. Ik keek rond in de club en zag enkele blikken op ons, gelukkig niet heel veel. Ik staarde even vragend naar Adore. Ik wilde nog met haar dansen, zolang de avond duurt maar misschien was dat niet zo goed voor onze privacy. Mijn handen gleden even over haar bovenbeen. Ik trok haar zo perongeluk uit evenwicht en zat vervolgens met Adore op schoot.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2016 - 23:52 ]


    We're all mad here.

    Aiden "Adore" Matthew Quinn.



    Ik was vergeten dat we in het openbaar stonden. En dat deed er ook helemaal niet meer toe. Mijn adem stokte in mijn keel en mijn hand klemde zich hard in Taavi zijn haar op het moment dat zijn vingers langs mijn tuck kwamen. Het was totaal niet fijn, maar ik liet het rusten, zodra zijn handen weer naar boven verdwenen. Dat was beter. Ik ontspande meteen weer en ging weer vol op in de muziek. Onze lichamen paste in elkaar als puzzelstukjes. Het was allemaal perfect op elkaar ingespeeld. Zelfs toen Taavi me weer omdraaiden. Ik legde mijn handen op zijn borst die op en neer ging. 'Jij bent mooier.' Mijn adem sloeg tegen zijn lippen. Grijnzend liet ik me meetrekken. Ik legde mijn handen op Taavi zijn schouders en bewoog mijn huilen zijn richting op. Mijn vingers verstrengelde in zijn haren en ik wilde me net naar hem toebuigen toen ik ruw uit mijn trans gekucht werd. Razendsnel keek ik om en slaakte ik een gilletje omdat Taavi ervoor zorgde dat ik mijn balans verlies en viel. Gelukkig op zijn zachte schoot. Mijn blik schoot heel even naar hem, maar richten zich daarna al snel weer op James. Mijn kaken kleurde rood, alsof ik betrapt was en ik beet verlegen op mijn lip, toen ik ook andere mensen zag kijken. Wat we hier deden was normaal. Het maakte alleen dat ik hier een bekende kop had, dat het niet normaal was en dat vergat ik wel eens. 'Moet jij geen soa's verspreiden ofzo.' Probeerde ik de aandacht op James te richten, zodat het wat minder leek alsof ik me nu enorm ongemakkelijk voelde.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2016 - 0:11 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Taavi Francuski



    Ik grinnikte om Adore haar woorden en besloot dat hoe bekend Adore ook was, schuren met iemand in een club was meer dan normaal. Besides, ik moest misschien eens meer gaan nadenken over wie ik was. Ik schuurde normaal iedereen, dat was men vast ook wel gewend. Ik bleef tenslotte een gogo-danser. Ik rolde mijn ogen nog even naar James en gaf hem een zwaai als teken dat 'ie op kon flikkeren. Dat ie lekker glazen ging ophalen en omspoelen terwijl wij betaald kregen om tegen elkaar aan te geilen. Ik grijnsde breed en herpakte ons moment. Ik staarde Adore aan om haar reactie te peilen en liet mijn handen terug op haar heupen. Ik trok haar over mijn rechterknie en bewoog haar heupen . Ik staarde naar haar kruis en beet grijnzend in mijn lippen terwijl ik terug naar haar ogen staarde. Ik begon zacht te lachen en trok Adore met twee armen geheel bovenop me. Ik besloot haar hard te kroelen en trok ons achteruit zodat we op de bank lagen. Ik lachte hardop en staarde lang naar Adore. Ik duwde haar rechtop en zette mij vervolgens er naast. Ik legde mijn hoofd op haar schouder en mijn hand op haar knie. "Love you. " mompelde ik zachtjes. Ik keek de club in en staarde toen naar Adore. Een paar fans waren naar de VIP gekropen en vroegen om haar aandacht. Ik glimlachte en duwde haar richting het VIP hek. Ik staarde naar de bedoeling en probeerde het gesprek af te luisteren. Een jongen zag er wel heel erg geïnteresseerd uit. En stiekem kwamen de in-de-gaten-houdende vriendgevoelens op.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2016 - 18:27 ]


    We're all mad here.

    Aiden "Adore" Matthew Quinn.



    Ik probeerde James verder zo goed als te negeren. Ik was hier voor mezelf, niet voor hem. Taavi wuifde hen ook weg en ik richten me snel weer op de jongen waarbij ik op schoot zat. Zodra hij mijn huilen beet greep, begon ik weer zachtjes tegen hem op te rijden en speels bleef ik hem aanstaren. Ik legde een hand op zijn wang en bewoog mijn hoofd dichter naar hem toe. Maar voordat ik iets kon doen, veranderde de situatie compleet. Al snel lag ik schatlachend half op de bank. 'Mafkees.' Grijnsde ik. En besefte me dat ik oo dit moment echt enorm gelukkig was. Met glinsterende ogen keek ik hem aan en liet me weer echte trekken. 'Luf you to.' Ik kroop dicht tegen hem aan. Ondanks dat dit de VIP was, was het niet echt afgezonderd en had ik kunnen weten dat we waren opgevallen. Een kleine handje mensen stond voor de afzondering en al snel werd ik erheen geduwd. Ik schonk nog een glas voor mezelf in en op knieën en voeten kroop ik naar het hek, zodat ik niet nog meer zou opvallen. 'Hi!' Kirde ik vrolijk, waarna ik de eerste de beste persoon knuffelde. Foto's en kleine gesprekjes volgde. Ze hadden zin in het optreden en vragen over Taavi werden naar mijn hoofd gevuurd. 'He is mine.' Glunderde ik trots, waarna ik heel even naar achter keek en de jongen op de bank een luchtkusje en een knipoog stuurde.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2016 - 22:45 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''


    Evan Hunter James || Tawni
    Eindelijk had ik wat rust gekregen en kon ik mezelf klaarmaken voor mijn optreden. Het voelde altijd goed om op het podium te staan, maar het klaarmaken zorgde er nog altijd voor dat ik me raar voelde. Nu was ik dan toch helemaal klaar voor mijn optreden, en hoefde eigenlijk alleen mijn pruik nog op en mijn schoenen aan. Precies op dat moment kwam Kellin langs om te vragen of ik nog een peuk wilde roken. Eigenlijk wel en bij de achterdeur zou het wel kunnen. Ik trok mijn eigen gympen nog even aan en pakte mijn pakje peuken. Een peuk kon nog wel voor ik mijn transformatie afmaakte en het podium op kon. Buiten zag ik de jongen staan en ging naast hem staan. Ik stak een sigaret uit mijn pakje op en nam een lange hijs. Stiekem had ik er best wel eentje nodig gehad. Ik wilde niet toegeven dat ik verslaafd was, maar ik rookte inderdaad flink door als ik kon. "Was het gezellig?" Natuurlijk had ik ook door gehad dat hij en Bat weg waren gegaan en sinds mijn liefdesleven persoonlijk en vrij voorspelbaar was, hoorde ik het graag van anderen. Daarbij was iedereen hier zo praatgraag, dat hij anders wel over iets anders zou gaan kletsen. Ik liet de rook nog eens diep over mijn longen gaan en genoot van het rustige gevoel wat het me gaf. Ik had weinig zin om me echt uit te sloven vandaag, want mijn hoofd zat er ook helemaal niet bij. Mijn hoofd lag thuis, bij Noah en onze mogelijk toekomstige kindjes. Toch was dit mijn werk en ik zou het met alle inzet doen, maar mijn hart zat er vandaag niet in.


    Bowties were never Cooler

    Taavi Francuski



    Mijn ogen bleven gefocust op de jongen die naar Adore staarde. De typische gaytwink. Ik rolde mijn ogen toen ik merkte hoe hard hij zijn best deed. Soms danste die wat sletterig op de muziek en bleef Adore's ogen zoeken. Zijn face crackte even en ik zag Adore d'r zelf omdraaien en me een luchtkusje werpen. Ik deed net alsof ik hem ving. Ik grinnikte. Ik bedacht me dat ik niet zo bezitterig of jaloers moest die. Er waren nog duizdnd andere jongens met ren oogje op mijn aiden. Ik zette me terug recht en besloot te genieten van de muziek. Ik bewoog mijn lichaam op dr muziek. Het begon wat ingetogen, maar ik dans sletterig voor een beroeo dus toen de goede platen gedraaid werden sloeg het dan ook helemaal in. Ik bewoog mijn heupen en wist vooral hoe ik mjjn ass moest blijven bewegen. Soms keek ik even naar de meet en greet vooraan. Ergens voelde ik me besproken en of bekeken. Ik besloot express een beetje een show op te voeren. Als snel kruiste ik de blik van de Adoregroupie. Ik werd vals aangestaard door de jongen. Hij probeerde er een wedstrijdje van tr maken leek het wel. Ik grinnikte. Hij had opzich wel moves en bewoog zo sletterig mogelijk in Adore's gezichtsveld. Ik wilde er niet op in gaan en pakte een glas drinken voor mezelf. Tot ik meeluisterde mer het gesprek. Hij had eundelijk met Adore een conversatie aangestrikt. "En? Ik kan best wel zo, als niet beter dan die jongens dansen hier. " even bleef ie stil en ik zette mijn glas neer. "Zouden mij moeten aannemen. Zou het zo doen, lekker op podium. Denk je ook niet dat ik dat wel kan?" Ik haatte uit de hoogte gedrag maar he struck a chord. Ik nam mijn werk erg serieus rn er zat een hoop meer in dan een beetje dansen. Ik besloot mijn shirt express uit te trekken toen ik begon met mjjn speciale cadeau aan hem. Ik zou eens laten zien hoe erg onder het niveai hij wel niet zat.


    We're all mad here.

    Aiden "Adore" Matthew Quinn.



    Ik was in kleermakerszit gaan zitten en kauwde op mijn rietje terwijl ik vrolijk met twee meisjes praten die ik had herkend omdat ze hier veel vaker kwamen. Maar hoe gezellig het gesprek ook was, ik werd vaak afgeleid door de jongen die schuin naast hun stond, die zich behoorlijk stond uit te sloven. Pas toen hij een vuile blik naar achter wierp, draaide ik mijn hoofd weer even en zag ik Taavi die weer in zijn element was en stond te dansen. Ik grinnikte even en richte me weer op de meisjes die nu hun telefoon hadden gepakt voor een foto, waarna ze weer vertrokken om de rest er ook bij te laten. Nog meer foto's en kleine praatjes die vooral bestonden uit hoe geweldig ik wel niet was en hoeveel er wel niet van me gehouden werd, volgde. Ik zat enorm in mijn element en meende dat ik net zoveel van hun hield. De massa werd kleiner en ik kon niet meer onder de jongen uit die al heel de tijd mijn aandacht probeerde te trekken. Ik complimenteerde zijn moves uit beleefdheid, maar dat had ik beter niet kunnen doen. Meteen prees hij zichzelf de hemel in en probeerde hij Taavi naar beneden te halen. En dat was iets wat hij bij mij niet moest proberen. Fan of niet, niemand praten slecht over mijn vrienden en al helemaal niet over mijn geliefde. Ik trok mijn wenkbrauwen op en keek even achterom naar Taavi die zijn shirt uittrok. Uitslover. Grijnzend keek ik weer naar de jongen voor me. Ik kroop verleidelijk dichter naar hem toe en pakte zijn shirt beet. Ik trok hem tegen me aan en bracht mijn lippen naar zijn oor. 'Al zou iedereen hier ontslag nemen word je nog niet aangenomen.' Fluisterde ik op de liefste toon. Ik duwde hem weg, pakte mijn glas en stond op. 'Owjah, nog een ding.' Omdat ik op een verhoging stond en ik hakken droef, torende ik boven de jongen uit. Ik zetten mijn voet op zijn schouder en keek hem glimlachend aan. 'Als je nog een keer vuil naar hem kijkt, duw ik je ogen uit je kassen.' Ik wierp hem een luchtkusje. Gaf hem een zet met mijn voet en draaide me vrapant om.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Kellin "Alaska" Brandon Scofield.



    Zodra ik buiten was stak ik meteen een sigaret op en nam ik een diepe hijs. Nu het nog kon wilde ik even van mijn rust genieten. Al was ik wel blij dat Evan zich snel bij me voegde, wat ik wilde dan wel rust, alleen zijn was niet mijn sterkste kant. Ik had zijn vraag kunnen verwachten en ik grijnsde hoofdschuddend. 'Ik heb me uitstekend vermaakt ja.' Ik wiebelde even met mijn wenkbrauwen en nam nog een slok van de fles die ik al die tijd nog niet had losgelaten. Lachend keek ik Evan aan. 'En nee, er is niks gebeurd.' Ik wist dat als ik dat niet zou zeggen er binnen no time in de ronden zou gaan dat Bat en ik seks hadden gehad. Niet dat ik er echt moeite mee zou hebben als dat het geval was geweest, maar alsnog. Dat was niet zo en het hoefde dus ook geen roddel te worden. Ik bleef drinken en roken en keek met een schuin hoofd naar Evan. 'Moet jij straks niet op?' Vroeg ik uiteindelijk, toen ik me bedacht dat als hij nu nog op was geweest, geen een queen nog op het podium had gestaan en het daar ondertussen wel de hoogste tijd voor werd. oNiet dat ik me echt druk maakte, ik kreeg toch wel betaald, maar alsnog. We wilde geen boze menigte. Ik schoot mijn filter weg en stak eigenlijk meteen nog een sigaret op. Als ik drank op had bleef ik altijd als een ketter roken. En nu ik daar nog de tijd voor had, nam ik het er gretig van.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2016 - 21:03 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Taavi Francuski



    Ik staarde naar Adore met grote ogen en pakte haar hand waarna ik haar dicht tegen me aantrok. "Schatje, hoe lief ik je ook vind en hoe ergens dat heel leuk en sexy was. Fysiek is nooit het antwoord." Ik drukte een kusje op haar mond. "Behalve natuurlijk als het fysiek met mij is." Ik trok haar dichter op mij. Ik duwde mijn lipppen gretig op de hare. Mijn handen verdwenen over haar lichaam. Na de heftige makeout sessie staarde ik terug maar het jochie met opgetrokken wenkbrauw. Ik ik grijnzend terug maar Adore. "Ach ik voel me wel een beetje gemeen. Zijn idool heeft hem helemaal kapot gemaakt."Ik wist hoe het was, een gebroken hart of je idool die een asshole blijkt te zijn. Ik was menselijk en daarnaast soms veel te lief. Plus voor mij was Adore wel ver gegaan. Niet dat ik het geen leuk aanblik vond. Mijn vriendje is ontzettend heet als ie boos is. maar toch. Ik aaide Adore over haar onderrug en liep even snel naar de jongen toe. "Luister sorry daarvoor. Goed oefenen en je redt het wel en dan date je zo mensen als Adore." Ik gaf hem een vriendelijke hand. Ik liep terug en draaide Adore tegen me aan en begon jaar te schuren. "waar waren we?" Ik trok haar Dichter tegen me en kuste zachtjes haar schouder..


    We're all mad here.

    James McBrian


    Na de geweldige aanvaring met Aiden en zijn nieuwe liefje moest ik even nadenken over wat ik precies wilde doen. Ik besloot alles van me af te zetten en draaide de jongen ruw om. "Ik kan niet geloven dat ik geneukt wordt door Adore's ex." Ik zuchtte. Ik probeerde me erover te zetten en knoopte zijn broek los. "Neem me zoals je Adore nam." Die woorden waren de druppel. Ik rolde mijn ogen en duwde me van hem weg. Ik ging wel een ander zoeken. "Kleed je terug aan." Ik was bot met mijn bevel en al snel kreeg ik de jongen zijn welgemeende excuses maar ik hoefde ze niet meer te horen. Ik nam hem mee terug uit de kleedkamers en keek rond in de club. Ik besloot ondertussen wat glazen op te halen. De jongen had ik zonder woord achter gelaten. Tijdens mijn glas ophaal tocht zag ik de twee tortelduifjes die een tijd terug mijn moment verpestte gezellig tegen elkaar aanschuren. En best wel intens. Ik rolde mijn ogen en kuchte luid. Aiden riep me nog na maar ik liep breedlachend weg. Tussendoor had ik al wat goed vlees gevonden en ik besloot dat ik na het glas terug gebracht te hebben, het verdiende om door de menigte te bewegen maar niet voor werk gerelateerde doelen. Mijn oog viel op een jongen, ik kreeg het gevoel hem eerder gezien te hebben. Volgensmij kende hij Aiden. Het zal wel, ik liep dichter op hem af. "Hey." Hij keek mij aan en begroette me terug. Hij was volgensmij al ver heen. Ik was zelf al behoorlijk hard en kon mezelf sowieso niet bedwingen. Hij knikte enkel met een geniepige grijns op zijn gezicht en ook deze jongen nam ik mee naar achter. Om verder mijn SOA's te verspreiden. Na de gepassioneerde love-making gingen we beide onze eigen weg. Geen idee hoe hij heten, gewoon een gezicht op mijn lijst. Ik grijnsde en liep terug achter de bar waar voor mij de showdown tussen Taavi en een Adore fan begon.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2016 - 23:30 ]


    We're all mad here.

    Aiden "Adore" Matthew Quinn.


    Ik rolde met mijn ogen en sloeg mijn armen om Taavi zijn schouders. 'Soms moet je gewoon op je plek gezet worden.' Ik haalde mijn schouders op. Ik lachte en kuste hem vol passie terug. Ik genoot er vol van, maar dat gevoel keerde totaal om toen Taavi terug trok en naar de jongen liep. Ik sloeg mijn armen over elkaar en keek het stel vel aan. Ik snapte best dat het hard van me was geweest, maar ik hoefde niet op mijn plek gewezen te worden door Taavi. Ik had enorm het gevoel alsof hij me nu voor paal zetten. Het was nog net niet dat hij me zelf terug stuurde om sorry te zeggen. Ik wende mijn hoofd dan ook af toen hij terug was en me wilde kussen. 'Wij waren hellemaal nergens. Jij was bezig met een wit voetje halen bij een gozer die geen manieren heeft en ik was bezig met vertrekken.' Waarom zou die jongen mij wel mogen beledigen door mijn geliefde af te kraken en ik hem niet. Flikker lekker op. Ik pakte mijn glas en liep stug van het podium af naar de achter uitgang om te gaan roken. Ik stormde naar buiten, negeerde Evan en Kellin volkomen liep om het hoekje.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''