• Hee ,,

    hebben jullie dit ook ?,
    Ik heb een Meisje op Msn ,, en ik vraag heb je Quizlet Nee zegt ze , Heb je dan hyves, Ja en ze geeft me der Hyves Naam ,, en ik de mijne , En ze ziet iets met Tokio Hotel staan , en ze roept me weer aan en ze zegt Tokio hotel ?.. ooh nou dan blok ik je ,,


    Hebben jullie dit ook ?,, Zet het dan in een Reactie..

    Kijk dit is tog zo zwaar irritant,, Tegenwoordig mag je nergens meer naar luisteren,

    Ja dat had ik eerst ook.. maar dat heb ik sowieso altijd.. als er mensen zijn die niet van rock houden metal of screamo.. dan gaan ze gelijk dom reageren.. omdat op mijn hyves veel jongens staan met make-up en ander haar enzo.. ik was zelf eerst ook zwaar TH fan.. en toen werd er ook raar tegen mij gedaan.. Ik vind het ook er irri...

    Nee dat heb ik iet... want ik ben juist de gene die zegt: ben jij fan van die? ieuuwww ik ga je blokken als je iets over hem gaat krabbelen =']

    had ooit een jongen op msn, en alles klikte supper! toen vroeg hij wat ik van Tokio Hotel vond, heb toen verteld dat ik ze erg goed vond. Hij blokte me ..

    twee maanden later heeft hij die blokering opgeheft en zei hij dat het hem spijtte .. was lief, maar kwam te laat!

    had ooit een jongen op msn, en alles klikte supper! toen vroeg hij wat ik van Tokio Hotel vond, heb toen verteld dat ik ze erg goed vond. Hij blokte me ..

    twee maanden later heeft hij die blokering opgeheft en zei hij dat het hem spijtte .. was lief, maar kwam te laat!


    Dat vin ik zo gemeen van iemand dat ze je blokken ?, Alleen omdat je een TH Fan bent,,

    Een jongen had me een paar jaar geleden zegmaar verrot gescholden over MSN. Hij zei dat hij me ging verwijderen, en was toen offline. De volgende dag kwam hij weer online, dus ik vragen hoe dat nou eigelijk zat, toen had hij me wel verwijdert. Voegde hij me laatst weer toe op hyves en zag ik op zijn VF in zijn bandlist ook TH staan. Die mensen zijn gewoon raar. n_n


    blame the bully.

    Een jongen had me een paar jaar geleden zegmaar verrot gescholden over MSN. Hij zei dat hij me ging verwijderen, en was toen offline. De volgende dag kwam hij weer online, dus ik vragen hoe dat nou eigelijk zat, toen had hij me wel verwijdert. Voegde hij me laatst weer toe op hyves en zag ik op zijn VF in zijn bandlist ook TH staan. Die mensen zijn gewoon raar. n_n


    net ook zo jongen wou me verwijderen , dus hij stond opeens op offline ,, dus ik heb berichtjes gestuuurd krijg ik terug ,, Ik wil niks meer met je te maken hebben :S,, Jongens zijn raar,, en ik weet niet waarom :S

    Hmmm, nooit meegemaakt.
    Maar mochten mensen zo reageren, zal ik eens duidelijk maken, en vragen wat het voor verschil maakt ^^
    (oke.. staken van hoe geil Tom is, in het bij zijn van die desbetreffende persoon xD ^^)

    Maar, aan de andere kant, klinkt raar maar;
    Je weet wel wie je echte vriendinnen/vrienden zijn.

    ^^ En dat van dat meisje dat je blokte, dieptriest.

    Sorry hoar ,,maar dat is egt sielug :8
    En eigenlijk ook raar.. Wnt Seg maa Bijv: Justin Timberlake kseg maar wat ik vind dat tie een homostem heeft xD majaa ,,als ik dat tegen son wijf seg segt se: Tja ieder sn eigen smaak. en dan segt iemand anders dat se tokio hotel goed vind.. Segt se: Iewll ,, Val dood.. :8
    En dat slaat egt nergens op ,,alleen omdat hun tenminste WEL lef hebben om te dragen wat se self willen .. Dat is egt dom,, Net of hun bepalen van wie je fan mag sijn ofniet


    Crack a bottle

    Heb ik ook altijd last van... Nogal irritant xS


    Tears are crashing out of my eyes

    je mag toch fan zijn van wie je wilt!!!

    Heb ik niet vaak last van,Gelukkig heb ik mensen om me heen die het wel accepteren,tuurlijk leveren ze wel eens kritiek,Maar dat negeer ik gewoon Ö


    Pictures fade away, but memories are forever

    Heb ik niet vaak last van,Gelukkig heb ik mensen om me heen die het wel accepteren,tuurlijk leveren ze wel eens kritiek,Maar dat negeer ik gewoon Ö


    Ja oké dat doe ik ook,, Maar dat ze je blokken vin ik wel zwaar triets :S

    nee, want ik ga niet om met zulke mensen :') lol xD
    nee, zo zielige mensen heb ik nog niet meegemaakt..

    nee, maar echt zielig hoor
    dan blok ik je alleen omdat je fan bent


    You are so god damn Sexy <3