• Heel simpel: wie of wat staat er op je avatar en waarom heb je hiervoor gekozen?

    Ik begin wel.
    Ikzelf heb Manuel Neuer (keeper van het Duitse nationale voetbalelftal en FC Bayern München) als avatar. De reden is simpel; Bayern is mijn clubje en daarbij vond ik dit een erg mooie foto van de, in mijn ogen, op dit moment beste keeper ter wereld.
    Op het moment is die foto verandert in Bastian Schweinsteiger, ook een Duitse voetballer en het hart van Bayern München.

    What about you?

    [ bericht aangepast op 30 sep 2013 - 21:15 ]


    ars moriendi

    Johnny Depp als Sweeney Todd, dat past bij mijn username. Plus wie wil Johnny niet :9~


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik kies altijd een ava die bij mijn naam past. Dit maal is dat dus Thranduil (Elven king). :Y)

    Deborah/Debbie Harry, de zangeres van Blondie. Aangezien mijn username de titel van een nummer van Blondie is, vond ik dat wel toepasselijk. :Y)


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ushio met een dango, van de anime Clannad, dat paste bij mijn naam, Daikazoku, van dango daikazoku. :'D
    Ik vond het een geweldige anime, dus ja..


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Perrie Edwards, zangeres van Little Mix. Omdat ik deze foto van haar gewoon leuk vind en ze ook mijn girl crush is. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Een man met een half tijger-gezicht, omdat ik die mooi vind (cat)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Omdat ik zelf ook een tijger ben, rawr (wbw) HAHAHA


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Jung Taekwoon Aka Leo (VIXX). Heb een crush op hem, zo simpel is dat. :P

    [ bericht aangepast op 11 dec 2013 - 8:33 ]

    Xenophilius schreef:
    Een man met een half tijger-gezicht, omdat ik die mooi vind (cat)


    Hetzelfde alleen dan met een meisje met een skelet gezicht :Y)

    [ bericht aangepast op 12 juli 2013 - 14:01 ]

    Shion & Nezumi..
    Heey mijn username is Shion. What a coincidence ;o Ghehe. En heb een plaatje samen met Nezumi gedaan omdat ze schattig zijn ok ;$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Een wolf, omdat ik eerst dol was op wolven, en nu vind ik het nog steeds een mooi plaatje


    ©1998

    Voldemort, Mijn meester


    Queer zijn is gewoon alles

    Zayn en Niall, dat betrekking heeft tot mijn username.


    Pretty is just a pretty word.

    30 Seconds to Mars.

    Omdat ik mijn username naar een van hun nieuwste liedjes heb veranderd en naar het concert in A'dam ga, als het goed is. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Een jong meisje dat bid, dat past wel bij mijn naam Croyance wat betekend geloof.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.