• Dus, als jullie niets te doen hebben nu, ik ga jullie een interessant verhaal vertellen. Of romantisch, zoals een vriendin van mij het noemde. Het is maar hoe je het ziet.
    Als ik van thuis naar mijn kot ga, moet ik altijd overstappen in Luik. Er liep een jongen langs, zoals velen op het station, en net als velen maakte ik een snap-judgement. Als jullie het per se willen weten, het was een positieve indruk, hij leek mij een nerd. Dus, eenmaal in de trein blijkt dat hij schuin achter mij gaat zitten. Ik keek een keer toevallig om, en toen zag ik hem naar mij kijken, of wegkijken. Maar ik dacht van hm, misschien is dat niet zo, en verzin ik maar iets. Disclaimer, dit denk ik vaak, om veilig te zijn, want ik heb een wilde fantasie, geloof me. Anywho, ik keek ook af en toe eens om, en hij denk ik ook. En ik begon hem steeds leuker te vinden, en ik begon ook half het idee te krijgen dat hij mij leuk zou vinden. Toen kwamen we in Leuven aan, en ik stond op, en gaf hem een kleine glimlach en ging in het halletje staan. Ik dacht, dit is over, geen gezeur meer. Want ik krijg dikke stress van dit soort situaties. Wat bleek? Hij kwam naast mij in het halletje staan. Ik keek star omlaag, of weg, maar niet naar hem. Want ik ben een non-sociale awkward hoopje van een nerd die super verlegen is. Toen ik naar onder ging, gaf ik hem nog maar een glimlach, want zie, ik vond hem wel oké, en hij mij -dacht ik nog steeds-, maar dit was het einde, want hoe groot is nu de kans dat we dezelfde richting uit zouden gaan? He? Niet groot he? We zaten op dezelfde bus... Nog steeds zeiden we geen woord, en ik ontweek hem met alles wat in mij zat, want ik was nog steeds verre van zeker of hij mij leuk vond, en ik zou niet eens weten wat ik zou moeten zeggen. Ik had zoiets van, als hij nu uitstapt samen met mij, dan spreek ik hem aan. Dan ga ik al mijn moed verzamelen, en hem aanspreken. Maar shit gek, hij stapte niet uit op dezelfde plaats als mij. Nee, maar het wordt nog erger. Toen de bus weg reed keek ik nog eens om en HIJ ZWAAIDE NAAR MIJ. Shit, hij vond mij dus wel leuk. En ik hem..
    Dat is ondertussen driekwartier geleden en ik heb nog steeds dikke stress als ik er aan terug denk. Geloof het of niet, dit overkomt mij niet gauw. Dus ik met alle stress in mij naar mijn kot gelopen en mijn vriendin een bericht gestuurd over wat ik moet doen. En zij gaat morgen een KUL spotted insturen voor mij. Ik hoop dat het nog goed komt, maar shit gek, ik heb nog steeds de grootste stress als ik er over terug denk. Waarom moet ik per se zo verlegen zijn..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Aww, vet schattig! ^^

    Ik zou me vooral niet teveel zorgen maken. Als je vaker op dat traject reist, kom je hem vast nog wel eens tegen.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    I ship it.

    Zoals hierboven wordt gezegd! Ik hoop dat je hem weer tegen komt. c:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Misschien kom je hem nog eens tegen als hij ook vaker naar Leuven moet reizen? Zou wel een leuk verhaal zijn moest het ooit iets worden. :')


    Take me to wonderland

    Dit is zo cuuuuuuuuute! Hopelijk reageert er iemand op die KUL spotted ofzo en kan je hem opnieuw ontmoeten!

    Maar ik zou ook wel wat gestressed zijn hoor, je wil jezelf namelijk niet belachelijk maken als je de situatie verkeerd zou hebben opgevat :p


    The soul needs autumn.

    Clique schreef:
    I ship it.

    Zoals hierboven wordt gezegd! Ik hoop dat je hem weer tegen komt. c:


    Dit. ^
    :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Super cute ^^
    Ik hoop echt dat je hem nog eens tegenkomt. (:


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Madonna schreef:
    Aww, vet schattig! ^^

    Ik zou me vooral niet teveel zorgen maken. Als je vaker op dat traject reist, kom je hem vast nog wel eens tegen.


    16 - 09 - '17

    Man, ik zou echt exact hetzelfde reageren en voelen als jij. Maar echt super schattig, wow. Ik hoop echt dat je hem 'terugvindt'. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Is er niet zoiets als Hartstocht in de Trein, maar dan voor Belgen? In Nederland heb je die facebookpagina, voor anoniempjes die iemand leuks tegen zijn gekomen in de trein (linkje). Als er ook een Belgische facebookpagina is: grijp je kans!
    Ik vind het in ieder geval ongelooflijk schattig klinken. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Barristan schreef:
    Is er niet zoiets als Hartstocht in de Trein, maar dan voor Belgen? In Nederland heb je die facebookpagina, voor anoniempjes die iemand leuks tegen zijn gekomen in de trein (linkje). Als er ook een Belgische facebookpagina is: grijp je kans!
    Ik vind het in ieder geval ongelooflijk schattig klinken. ^^

    In België heb je 'Spotted : NMBS' en 'KUL spotted' als facebook pagina voor zulke dingen, dus dat zijn ze al van plan om te doen.


    Take me to wonderland

    Clique schreef:
    I ship it.

    Zoals hierboven wordt gezegd! Ik hoop dat je hem weer tegen komt. c:


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    thats adorbs


    i put the fun in funeral

    N'aaaahww, dat is adorable^^ ik hoop dat je hem nog eens tegen komt^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Met zo'n dingen hoef je echt niet in te zitten. Ik snap wel dat het lastig is, als je verlegen bent van aard, maar je zult je echt niet belachelijk maken, zelfs al heb je het verkeerd geïnterpreteerd, gewoon tegen iemand praten die je niet kent, houdt echt niets in. Het is maar een terloops en vlot gesprekje, geen huwelijksaanzoek. Draai het eens om. Mensen vinden het echt niet erg om te worden aangesproken. Ik heb dat toch wel regelmatig eens, dat ik door zo'n random kerel wordt aangesproken in het openbaar, die ik totaal niet ken. Op straat, in het station, in de trein. Ik heb het nog nooit erg gevonden als zo'n jongens ineens een praatje willen maken, ik vind het charmant en dapper en het is net altijd een groot compliment en aan een sociale babbel uit het niets, is echt niets verkeerd. Zelfs al heb je het verkeerd geïnterpreteerd, er iets niets vreemds aan om uit het niets met iemand beginnen te praten hoor, dat komt zoveel voor. Dus maak je niet druk om een rare indruk te maken omdat je elkaar niet kent. Maak gewoon een terloopse, vlotte opmerking van: het is warm weer hé. Nog één tip: pas wel op voor je je hoofd gek maakt, door iemand die je niet kent, ook al ziet hij er oké en onschuldig uit. Ik heb één keer in mijn leven exact hetzelfde gehad wat jij had en hij bleek uiteindelijk al een vriendin te hebben, die mij ook aantrekkelijk vond en het leuk vond om mee te flirten. Sommige jongens doen dat gewoon omdat ze je een mooi, aantrekkelijk meisje vinden in de eerste plaats, niet omdat ze je leuk vinden. Altijd wat uitkijken voor manvolk die hun ogen niet kan thuishouden, als je een jonge vrouw bent, heel vaak is het pure lust. In de allereerste plaats is het lust meestal. Scherm je gevoelens, hoop en verwachtingen toch wat voor hem af en kijk eerst wat de kat uit de boom tot je weet wie je te maken hebt. Succes!

    [ bericht aangepast op 29 aug 2016 - 11:04 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik hoop voor je dat je hem vindt! Klinkt allemaal zo lief en schattig!

    Laat je het ons weten als je hem gevonden hebt? (flower)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury