• Please help mij!!! Ik werk me kapot aan nieuwe quizzen maar helemaal niemand doet ze!!! Please maak de mijne ik heb 2 series:
    * What there happend just don't let go
    * Middelbare school SUCKS!!!

    Please help mij uit de nood!!!

    Whahah, het is handiger om niet erin te zetten, IK WIL FANS, want dan vraag je een beetje om aandacht.
    maar ik zal wel is kijken ;)

    Jh egt mensen, je moet ze eens maken, ze zijn supper goed! :D

    X3


    Erase and Replace

    Je moet je quizjes vaak doen, dan komt er in die balk links te staan van 'laatst gemaakt: 'jouw quiz''
    en dan maken andere mensen m, en komt er weer te staan van laatste gemaakt enz. En het is natuurlijk ook wel handig als je quizjes goed zijn, niet dat de jouwe dat niet zijn hoor, maar dat je t ff weet.xxAmanda

    Je moet je quizjes vaak doen, dan komt er in die balk links te staan van 'laatst gemaakt: 'jouw quiz''
    en dan maken andere mensen m, en komt er weer te staan van laatste gemaakt enz. En het is natuurlijk ook wel handig als je quizjes goed zijn, niet dat de jouwe dat niet zijn hoor, maar dat je t ff weet.xxAmanda

    dus alleen jij maakt jouw quizjes:P dan lijkt het of hij vaak gedaan wordt.. jaa kan ook he:P
    nee grapje hoor, ik maak ze ook en ze zijn spr:D
    xxx


    It's not what you say, it's about the way you say it.

    Je moet je quizjes vaak doen, dan komt er in die balk links te staan van 'laatst gemaakt: 'jouw quiz''
    en dan maken andere mensen m, en komt er weer te staan van laatste gemaakt enz. En het is natuurlijk ook wel handig als je quizjes goed zijn, niet dat de jouwe dat niet zijn hoor, maar dat je t ff weet.xxAmanda

    dus alleen jij maakt jouw quizjes:P dan lijkt het of hij vaak gedaan wordt.. jaa kan ook he:P
    nee grapje hoor, ik maak ze ook en ze zijn spr:D
    xxx


    Amanda is gek x]
    nee grapje