• Nou, ik zit al een tijdje met een nieuw idee, maar ik weet niet zeker of ik het nou moet doen, of toch niet. Dus aan jullie de keuzes.

    Alles in het rood: Namen zijn niet zeker, maar k moest iets hebben xD Ideeën voor namen zijn dus ook welkom (A)

    Gracie is een meisje dat alles mee lijkt te hebben. Ze is mooi, rijk, populair, hoofdcheerleader en heeft verkering met de aanvoeder van het rugby team, Tyler. Elk meisje in de school zou haar willen zijn.
    Gracie heeft alleen 1 geheim. Zij is een agent, spy, heldin, hoe je het ook wilt noemen. Zij vecht tegen het kwade en helpt de wereld zo een handje. Geen schurk weet wie zij werkelijk is en heeft haar gezicht ooit gezien. In die wereld staat Gracie bekent als Agent Ellegant, oftewel Ella.

    1. Op een dag krijgt ze te horen dat ze een missie samen moet doen. Agent Crysler (Tyler)is de aangewezen agent. Beide hebben er totaal geen zin in om samen te werken. Van elkaar weten ze niet wie de ander werkelijk is. De missie vordert en ze beginnen steeds meer respect voor elkaar te krijgen en samen werken is al niet lang een probleem meer. Samen zijn ze een geweldig team. Ze beginnen zelfs gevoelens voor elkaar te krijgen. Maar wat gebeurd er als ze er achter komen wie de ander werkelijk is?

    2. Op een dag word ze op een gevaarlijke missie gestuurd. Ze weet binnen te dringen bij de organisatie als zichzelf, Gracie dus. Langzaam moord ze de organisatie uit. Alle sporen naar de dader leiden naar niets en Gracie speelt het spel mee. Niemand heeft ook maar enig vermoeden dat Gracie Ella is en die moorden pleegt. Tot ze op het eind ontmanteld word. De laatste 4 mensen proberen haar te stoppen, maar betalen dat met hun eigen leven. Dan komt de grote baas opdagen, James Clied. Maar hij is niet alleen, zijn zoon is erbij. Gracie is enkele secondes onthuts. Tyler is James Clied's zoon!? Ze weet dat ze hun beide zou moeten vermoorden, maar kan zij dit ook?


    Dat was dus het idee, maar welke van de twee ik moet kiezen als verhaal lijn weet ik niet, dus laat me dat ook even weten :$
    Dankjulliewel :$

    [ bericht aangepast op 25 aug 2010 - 7:37 ]


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    ipv Gracie zou ik Claire ofzo doen?:$

    ReneeCullen schreef:
    ipv Gracie zou ik Claire ofzo doen?:$

    Ik vind het een leuk idee, dus ik zeg: Doen.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2010 - 10:59 ]


    make cake, not war

    die eerste vind ik het leukst


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik vind de eerste het leukst [:


    Wear a necklace of rope, side by side with me

    ik vind ook het eerste het leukst, maar ik zou gracie houden! Claire vind ik een lelijke naam, sorry :D


    laat de zon in je hart

    ik vindt het allebei geweldig... mss kun je het eerste doen en het tweede met haar bff?

    wat je ook doet ik wil het wel lezen. Laat me weten wanneer je begonnen bent!


    Vallen is niet moeilijk, het opstaan wel

    Ik zou de eerste doen, maar wel een andere naam. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    XD ik las net; 'ik zou de eerste doen'
    dacht dat het in elkaar over zou lopen XDDDD

    Ik zou een meer bitchie naam kiezen ivm dat ze mooi, rijk, populair, hoofdcheerleader en heeft verkering met de aanvoeder van het rugby team, Tyler ;P

    En misschien kun je je 2 voorstellen samen voegen? 8D


    MENSEN DIE GEEN REACTIE PLAATSEN REEGT OP!

    xXStarsssXx schreef:
    XD ik las net; 'ik zou de eerste doen'
    dacht dat het in elkaar over zou lopen XDDDD

    Ik zou een meer bitchie naam kiezen ivm dat ze mooi, rijk, populair, hoofdcheerleader en heeft verkering met de aanvoeder van het rugby team, Tyler ;P

    En misschien kun je je 2 voorstellen samen voegen? 8D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan