• Ik heb een story idee, aangezien er veel (vooral op Wattpad) verhalen zijn over Prims games (dat Katniss zich niet aanbied enzo), bedacht ik dit:



    -Nog geen titel-
    De zestienjarige Katniss Everdeen biedt zich aan om mee te doen aan de 74ste Hunger Games. Haar beste vriend Gale biedt zich aan. Na een avontuur op zichzelf in het Capitool komen ze samen in de Arena terecht. Wie overleeft? Zullen ze in staat zijn elkaar te doden? Is dat wel nodig? Read and you'll know!

    Ik dacht aan iets als "You're my Mockingjay" of zoiets, maar misschien hebben jullie nog betere ideeën :)
    Thanks!

    [ bericht aangepast op 1 dec 2013 - 9:32 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Ik heb echt geen verstand met The Hunger Games, ik weet niet of je een titel wilt die ermee te maken heeft, maar goed.


    I'm Hungry
    Je weet wel, van The Hunger Games, heb ik Hungry van gemaakt. Het faalt. I know.


    Some people are art and do art at the same time

    - Dubbelpost. -

    [ bericht aangepast op 1 dec 2013 - 11:26 ]


    :)

    Het spijt me, maar dit verhaal heeft precies dezelfde inhoud als de mijne: Let's Change One Thing. Klik. Hierin biedt Gale zich aan om in plaats van Peeta samen met Katniss mee te doen aan de Hongerspelen.
    Ik denk niet dat het je bedoeling was om dit verhaal na te schrijven, maar ik wilde het je wel graag zeggen.


    :)

    Scorpia schreef:
    Ik heb echt geen verstand met The Hunger Games, ik weet niet of je een titel wilt die ermee te maken heeft, maar goed.


    I'm Hungry
    Je weet wel, van The Hunger Games, heb ik Hungry van gemaakt. Het faalt. I know.


    Hahahahaha :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    O sorry Givens. Ik ga dit topic wel sluiten :)

    [ bericht aangepast op 1 dec 2013 - 14:04 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Dit lijk wel verdacht veel op het verhaal Let's change one thing van Givens...


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    @Lunalovesit: Bedankt. (:

    [ bericht aangepast op 1 dec 2013 - 13:54 ]


    :)

    Givens schreef:
    Het spijt me, maar dit verhaal heeft precies dezelfde inhoud als de mijne: Let's Change One Thing. Klik. Hierin biedt Gale zich aan om in plaats van Peeta samen met Katniss mee te doen aan de Hongerspelen.
    Ik denk niet dat het je bedoeling was om dit verhaal na te schrijven, maar ik wilde het je wel graag zeggen.


    Eerlijk gezegd heb ik daar ook wel meer FF over gezien, net als van Prims Games.


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom