• Iemand wel eens filmpjes gezien van mensen die zichzelf piercen? Door die filmpjes ben ik nu bang voor naalden x|
    Er was zo'n filmpje van iemand en die piercte zichzelf en toen gutste het bloed eruit en ik ben toen kotsmisselijk naar de plee gerend, omdat ik er gek van werd.

    video is verwijderd -.- shit


    Ooh fáck. ._.
    Bestaan er geen andere video's??


    Love is in the air'<3

    dat moet toch pijnlijk zijn of niet??!!

    Er zijn toch andere videos?? Of was dat de enige in zijn soort?? ;')


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    hha , ik heb het zelf geprobeerd x) maar het deed teveel pijn en ik graakte der nie helemaal door x). echt NIET DOEN xD.
    Ik ben drna gewoon naar een piercer geweest x). Nja , in mijn lip x) rechtsvanonder ;D


    actin' like sluts, we want cunt !

    dat moet toch pijnlijk zijn of niet??!!
    nee x'D want je kan volgensmij zo'n set kopen

    Een meisje van mijn school heeft haar eigen navel gepierct [ofhoejedatookschrijft] O_o'

    Het is totaal af te raden. Oké je hoort af en toe dat het goed gaat, maar ongeveer 60% daarvan gaat finaal fout.
    Serieus, piercings zijn al gevaarlijk, dan al helemaal.

    Uhu mijn vriendin stak een keer een naald door haar tong ;) Is goed afgelopen hoor maar zo eng!


    I do not hook up.

    Ik vind het grappig omdat ik het maar dom vind van die mensen. :]


    blame the bully.

    Iemand wel eens filmpjes gezien van mensen die zichzelf piercen? Door die filmpjes ben ik nu bang voor naalden x|
    Er was zo'n filmpje van iemand en die piercte zichzelf en toen gutste het bloed eruit en ik ben toen kotsmisselijk naar de plee gerend, omdat ik er gek van werd.


    nja 'k heb ook zo'n filmpje gezien, en dat was echt verschrikkelijk :S! ik zou het noooit zelf doen, zéker niet nu ik die filmpjes gezien heb!


    Beeeeeeeesje :-)

    OMG omg omg omg Ö
    Die filmpjes zijn zooooow; IEWLL!

    Je moet nooit maar dan ook nooit je zelf piercen dat kan doodelijk zijn
    ja nu denk je vast komt die doos weer met der wijze praat maar het is echt zo. een meisje uit denhaag die zat bij mijn neefje in de klas en die had een navelpiercing bij haarzelf laten zetten.Nou allemaal leuk een aardig hij ging ontsteken maar zij wilde hem er niet uithalen dus wat denk je die ontstekking werd erger en erger en ze werd er ziek van uiteindelijk zat er een virus in haar lichaam en daar is ze aan overleden

    maar als je dan toch een piercing wilt
    laat hem dan zetten door mensen die er verstand van hebben. ik heb hem in een speciaale zaak laten zetten genaamd body max dat zijn mensen die niks anders doen dan piercen en die lopen ook in pakken rond en helemaal schoon. er je krijgt ook een staafje ( ik heb dan een navelpiercing ) van speciaal staal. maar nu heb ik hem al 4 jaar en in die 4 jaar nog nooit ergens last van gehad.
    en precies het zelfde met mijn tragus piercing ( oor piercing ) ook nog geen last gehad. oja ontsmet hem wel 1x in de week dat er geen bacterien op komen

    Je moet nooit maar dan ook nooit je zelf piercen dat kan doodelijk zijn
    ja nu denk je vast komt die doos weer met der wijze praat maar het is echt zo. een meisje uit denhaag die zat bij mijn neefje in de klas en die had een navelpiercing bij haarzelf laten zetten.Nou allemaal leuk een aardig hij ging ontsteken maar zij wilde hem er niet uithalen dus wat denk je die ontstekking werd erger en erger en ze werd er ziek van uiteindelijk zat er een virus in haar lichaam en daar is ze aan overleden


    je hebt helemaal gelijk, hoor!
    Kijk dit eens;
    http://nl.youtube.com/watch?v=R4HXiRxALQE&feature=related