• ik zit in een dubio (?) Want met school werkweek gaan we naar Tsjechie, en dan gaan we allemaal sportieve dingen doen, en ik heb daar dus echt helemaal geen zin in. En mijn ouders zijn uit elkaar en mijn moeder heeft nu bijna geen geld meer. Dus ik heb zoiets van: dan ga ik niet op werkweek en dan kun je dat geld houden voor het huis enzo. Maar me ma wil juist dat ik wel ga omdat ik dan even uit de drama ben, maar ik heb er eigenlijk toch geen zin in maar ik denk dat ik ook weer spijt krijg als ik niet meega.

    Dus: wel naar Tsjechie of gewoon thuisblijven?

    Als je er geen zin in hebt, dan moet je niet gaan. Anders zit je daar met tegenzin, omdat je het niet leuk vind en dat is dan weer zonde van het geld.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik denk.. meegaan. Op het moment zie je alles somber in - die eigenschap heb ik ook - maar als je het moment zelf beleeft valt het in 99 % van de gevallen wel mee. Spreek uit ervaring :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Als je het sowieso niet leuk vind zou ik niet gaan.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    In jou geval zou ik thuis blijven. Je houdt wat geld over en als je er geen zin in hebt, zou ik ook niet gaan ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik zou thuisblijven :$


    Life is hard and then we die

    Ik zou gaan. Dan ben je er idd even uit.
    Maar kan je vader niet betalen, dan?


    Alis volat propriis

    Ik zou er niet heengaan, als je nu al geen zin hebt..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Zaitsev schreef:
    Ik denk.. meegaan. Op het moment zie je alles somber in - die eigenschap heb ik ook - maar als je het moment zelf beleeft valt het in 99 % van de gevallen wel mee. Spreek uit ervaring :']


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Zaitsev schreef:
    Ik denk.. meegaan. Op het moment zie je alles somber in - die eigenschap heb ik ook - maar als je het moment zelf beleeft valt het in 99 % van de gevallen wel mee. Spreek uit ervaring :']


    Hier ben ik het mee eens (: Die ervaring ken ik ook (:


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Als je eigenlijk niet wilt lijkt het me wel duidelijk. Je kan ook andere goedkopere dingen doen om de heisa te vergeten, ga bijvoorbeeld een keertje met je mams iets leuks doen, leuk voor haar 'en jou.


    it's so empty living behind these castle walls

    Zaitsev schreef:
    Ik denk.. meegaan. Op het moment zie je alles somber in - die eigenschap heb ik ook - maar als je het moment zelf beleeft valt het in 99 % van de gevallen wel mee. Spreek uit ervaring :']


    Has no one told you she's not breathing?

    Zaitsev schreef:
    Ik denk.. meegaan. Op het moment zie je alles somber in - die eigenschap heb ik ook - maar als je het moment zelf beleeft valt het in 99 % van de gevallen wel mee. Spreek uit ervaring :']


    Get back motherfuckerz'

    Ik zou wel meegaan.


    Smiling but close to tears.

    Meegaan, vooral socializen met Tsjechen.
    Nee nu even serieus, ik zou wel meegaan, je hebt nu geen zin Maar zoals Zaitsev zegt: Als je er eenmaal bent valt het wel mee, of is het zelfs leuk.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Gaan, je kunt er toch een gezellige boel van maken met vriendinnen? :'D


    -