• Op dit moment loopt WMM helemaal vast bij mij. Ik word er knetter van...
    Mijn Adobe is niks voor wat ik wil maken en Sony Vegas doet het eventjes niet. Maar ik wou dus een trailer maken en dit is het resultaat.



    Het is voor Ghostgirl, een boek. Maar de effecten lopen niet goed. En sommige delen zijn te lang. Maar ja, het moet maar even. wat vinden jullie?

    Ik vind het mooi gedaan ;)


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Anikachan schreef:
    Ik vind het mooi gedaan ;)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Hij is mooi hoor


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Hij fantastisch, nu wil ik die film ook zien ;p


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mitch377 schreef:
    Hij fantastisch, nu wil ik die film ook zien ;p

    Die bestaat lekker niet :)

    Ik vind het echt heel mooi gedaan voor iets dat je iets met WMM hebt bewerkt, serieus als je het er niet bij had gezegd, had ik gewoon gedacht dat je het met sony vegas had gedaan (:

    hij is echt cool,
    met welk programma doe je dat want ik wil een trailer maken voor nederlands en dat lukt niet zo goed... ><


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Hij is leuk. Ik zou zeggen, download Avid Media Composer? (:
    Die gebruik ik ook. (;
    Of Final Cut Pro/Aftereffects.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik vind dat je het echt heel knap hebt gedaan. Mij vallen die fouten die jij noemt helemaal niet op. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    wow echt mooi (heart2).


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Netjes. Kben nieuwsgierig hoe het boek gaat. Waarom maak je er gene voor je stories al je er hebt. Dat zou echt leuk zijn. Ik heb dat ook al gedaan. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Reverend schreef:
    Hij is leuk. Ik zou zeggen, download Avid Media Composer? (:
    Die gebruik ik ook. (;
    Of Final Cut Pro/Aftereffects.


    bedankt (flower)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Marquise schreef:
    (...)

    bedankt (flower)

    Nou ik krijg weer sony vegas maar dat duurt waarschijnlijk even voordat ik het erop het staan en het helemaal onder de knie heb.

    Tisdale schreef:
    Ik vind het echt heel mooi gedaan voor iets dat je iets met WMM hebt bewerkt, serieus als je het er niet bij had gezegd, had ik gewoon gedacht dat je het met sony vegas had gedaan (:

    Sony heeft ook kleuringen en je kan beelden mengen. Dan gaat het er heel anders uitzien. En dan zijn er net wat ander effecten erbij.

    Passerby schreef:
    Netjes. Kben nieuwsgierig hoe het boek gaat. Waarom maak je er gene voor je stories al je er hebt. Dat zou echt leuk zijn. Ik heb dat ook al gedaan. :)
    dat probeer ik wel eens maar dat is heel lastig. Een keer eerder gedaan voor een storie die niet meer loopt.


    toevallig zat ik erover te denken of ik hem toch moest starten. Maar ja het is erg lastig om het voor storie's te maken.