• ja ik wil ze eigenlijk wel maar een meisje in mijn vorige klas had ze ook en bij haar waren ze achter haar oog gedraaid ofsow.
    dus kan iemand mij wat informeren over lenzen, want vertrouw het niet helemaal (cat)


    =

    Oh, maar dat gebeurd maar zeldoen hoor. Als ik jouw was zou ik eerst harde lenzen nemen, maar als je daar niet tegen kan, dan zou ik dan zachte lenzen nemen.


    SLOAN.

    Nou, mijn opticien zei dat dat onmogelijk is. Er zijn maar 2 dingen die kunnen gebeuren, hij kan uitvallen of je krijgt oogontsteking.
    Hij valt er alleen uit als je te weinig hebt gedronken enzo, en oogontsteking krijg je als je je handen niet goed wast.
    Naja, het is echt niet gevaarlijk en dat van dat meisje klopt volgens mij echt niet.


    Alis volat propriis

    Het is wel wennen, vooral het in- en uitdoen. Maarjah, na een tijdje wil je niet anders ^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Nou... Ik heb nu al ruim 4 jaar lenzen en bij mij was de lens wel achter mijn ooglid geschoven, maar hij kan denk ik nooit helemaal naar achteren schuiven.
    Voor de rest heb ik er nooit last van.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Het kan achter je oog komen, maar meestal draait het vanzelf mee. En, dat gebeurt mss 1 kans op de tien ofzo. (: Ik heb al anderhalf jaar lenzen, en nog nooit last van gehad. (zachte maandlenzen) Soms kan je wel, als je ze bv al de hele dag in hebt, een beetje last krijgen dat ze wat te droog worden. Dan moet je ze gwn gaan uitdoen en bril opzetten. (:


    007

    ik greep even naar mijn oog, toen ik het verhaal las van het achter het oog draai dingxd,
    maar ik heb al sinds groep 6... ehh. sinds ik 10 jaar was. en er is nog nooit iets ergs gebeurt ^^,
    maar het is volgens mij ook maar een heel kleine kans hoor.


    Dance like nobody's watching'

    Iemand die ik ken heeft nooit een bril gehad en is gelijk begonnen met lenzen, hij zegt dat hij zachte lenzen lekkerder vind zitten.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik ahd altijd een bril, sinds 3 week heb ik zachte lenzen. Zachte zitten lekkerder en je went er sneller aan dan harde. Het in en uit doen was in het begin wel lastig, maar na een paar dagen gaat het heel makkelijk :}


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Dat gebeurt zelden gewoon uit doen als je gaat slapen. (cat)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hmm ik draag nu al zo'n 5 jaar lenzen en ik heb dat nog nooit meegemaakt. Je moet gewoon goed je handen wassen als je de lenzen insteekt en uithaalt, ook elke dag het product in je potje veranderen tenzij je daglenzen gebruikt dan is dat nog anders maar ik gebruik maandlenzen anders zouden het heel erg dure lenzen worden voor me =S .


    But love's a malady without cure

    je moet lenzen nemen bij een professionele oogarts, niet bij pearl ofzo. dat kost iets meer, maar ik heb nog nooit problemen met mijn lenzen gehad.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    dankje wel iedereen :'D


    =

    Ik heb het nog niet door gehad. Mijn nicht wel, maar zolang je niet in je ogen wrijft gebeurd dat normaal gezien niet


    Live life limitless.

    Ik zou nog even wachten met lensen. Je ogen zijn nu nog aan het ontwikkelen. Oke, het klinkt raar omdat heelveel jonge kinderen lensen dragen, maar het is zo. M'n vader is opticien(nerd)

    ik heb ze sinds vorige week donderdag en het bevald me goed.
    maare heb je gezien dat ze achter het oog zaten of heeft ze dat verteld.
    want de oog meneer (geen idee hoe dat heet)
    zij tegen mij dat, dat helemaal niet kan vanwegen iets..
    nja in ieder geval is de kans zeer klein dat het gebeurd.
    je kan ze trouwens eerst 2 weken uit proberen.
    bij mij bevallen ze goed.


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt