• ja ik wil ze eigenlijk wel maar een meisje in mijn vorige klas had ze ook en bij haar waren ze achter haar oog gedraaid ofsow.
    dus kan iemand mij wat informeren over lenzen, want vertrouw het niet helemaal (cat)


    =

    Je kan by je opticien gratis proeflenzen vragen, heb ik ook gedaan. & je opticien legt alles wel aan je uit (;


    Let us die young or let us live forever.

    Bij mij was m'n harde lens een keer bovenop m'n oog geraakt, dat was wel even lekker prutsen om terug te krijgen (cat)
    En ik ben heel slecht in zachte lenzen uitdoen.
    Maar goed.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Kalona schreef:
    Bij mij was m'n harde lens een keer bovenop m'n oog geraakt, dat was wel even lekker prutsen om terug te krijgen (cat)
    En ik ben heel slecht in zachte lenzen uitdoen.
    Maar goed.

    Ik was juist heel slecht in harde lenzen uitdoen (krul)
    En ik vond harde lenzen vervelend, dus na twee weken of zo stapte ik mooi over op zachte :3


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik heb zachte lenzen en volgens mij bedoelt die vriendin van jou dat die gewoon onder haar ooglid zit. Dan voel je hem ergens opgepropt zitten terwijl je hem niet ziet. Heb ik al vaak gehad door te hard in mijn ogen te wrijven enzo.
    Voor de rest zijn lenzen niet moeilijk. Alleen met uitdoen moet je opletten met je nagels. Heb al een paar keer gehad dat die kapot ging door mijn nagel x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Thingies schreef:
    (...)
    Ik was juist heel slecht in harde lenzen uitdoen (krul)
    En ik vond harde lenzen vervelend, dus na twee weken of zo stapte ik mooi over op zachte :3
    Maar bij harde lenzen krijg je zo'n plopper om ze uit te doen en bij zachte moet je het met je vingers doen D: En ik doe lang over lenzen indoen (hard en zacht)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Kalona schreef:
    (...)Maar bij harde lenzen krijg je zo'n plopper om ze uit te doen en bij zachte moet je het met je vingers doen D: En ik doe lang over lenzen indoen (hard en zacht)

    Ik kreeg mijn lenzen pas mee als ik die binnen een halve minuut in en uit kon doen. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    zippertje schreef:
    ik heb ze sinds vorige week donderdag en het bevald me goed.
    maare heb je gezien dat ze achter het oog zaten of heeft ze dat verteld.
    want de oog meneer (geen idee hoe dat heet)
    zij tegen mij dat, dat helemaal niet kan vanwegen iets..
    nja in ieder geval is de kans zeer klein dat het gebeurd.
    je kan ze trouwens eerst 2 weken uit proberen.
    bij mij bevallen ze goed.


    het gebeurde in de klas


    =

    twiddict schreef:
    Nou, mijn opticien zei dat dat onmogelijk is. Er zijn maar 2 dingen die kunnen gebeuren, hij kan uitvallen of je krijgt oogontsteking.
    Hij valt er alleen uit als je te weinig hebt gedronken enzo, en oogontsteking krijg je als je je handen niet goed wast.
    Naja, het is echt niet gevaarlijk en dat van dat meisje klopt volgens mij echt niet.


    dat kan wel gebeuren:Y) het gebeurde me vandaag nog, ze waren zo helemaal naar boven gegaan, maar niet er helemaal achter denk ik (': maar ik had ze dan ook in water laten weken -wat niet zo slim is- & dan plakken ze helemaal en toen was hij achter m'n oog, maar hij kwam wel terug ;D maar het gebeurt nauwelijks hoor , enkel als je ze dus in water weekt wat niet de bedoeling is ^^ het is echt niet gevaarlijk , ik hou van mijn lenzen & zou ze nooit meer afgeven

    [ bericht aangepast op 27 aug 2010 - 18:45 ]


    We're hiding behind skin that's too tough

    ik heb ook lenzen, je moet niet in je oog wrijven want dan verplaatst ie soms, maar dat is niet zo heel erg, je kan m zo weer terug doen.


    Er is meer dan alleen zwart en wit

    Ik moest vorige week een bandagelens voor mijn oog en ik moet zeggen die dingen zitten best lekker, je moet alleen niet in je oog gaan wrijven. Ik had toen gevraagd of er nog rare dingen mee kunnen gebeuren en ze vertelden me dat rare dingen bij 1 op de 1000 mensen gebeuren.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik heb zelf ook lenzen. En das nog nooit gebeurd in 7 maanden ofzo.

    Ik ben gewoon begonnen met zachte lenzen, die zitten veel fijner. En als je niet te veel in je ogen wrijft, en niet gaat slapen met je lenzen gebeurt dat niet. Bij mij zijn ze wel eens vaker naar achter gedraaid. En als dat gebeurt, niet panikeren. Vraag je moeder of iemand in je buurt of ze even willen kijken of ze de lens zien zitten. Zo nee, draai je oog een paar keer en dan komen ze meestal wel tevoorschijn.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Ik had heel koel een keer paarse lenzen gekocht bij de HEMA.
    Maar dat bij dat meisje kan volgens mij niet.
    Ik ken vet veel mensen die lenzen hebben en nog nooit hebben ze der last van gehad ofzo.


    Never wait for perfection, just make it.