• Mijn vader heeft een nieuwe vriendin, en ze heeft hyves. Mijn vader was net met haar aan het bellen en ik kwam de woonkamer in om wat te drinken dus ik volgde half het gesprek.
    En toen was het ineens zo: 'Elisa, hoe kan Inge jou vinden op Hyves?'
    Dus ik zat: 'Euh..'
    Ik ben best wel gesteld op mijn privacy. Mijn moeder heeft ook hyves, en die heb ik ook verwijderd & geblokkeerd, omdat ze anders serieus al mijn krabbels gaat lopen nalezen. En dat wil ik dus absoluut niet hebben.
    Dus ik zei tegen mijn vader dat ik haar liever niet wou accepteren, omdat hij dan ook weer via haar hyves mijn krabbels wil gaan checken -nee ik ben niet paranoïde, hij doet dat echt-
    Wordt ie vet boos en blabla. Vind ie me respectloos, kinderachtig, etc.

    Zal ik haar nou accepteren of niet? ;__; Eigenlijk wil ik echt niet.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Als jij het niet wilt, moet je het niet doen.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Als jij het niet wil, zou ik het niet doen. Het blijft tenslotte jouw Hyves en jij mag toevoegen en blokken wie je wil! Ik zou het er heel rustig met je vader over hebben en vooral zeggen dat het écht niet aan haar ligt, misschien denkt hij dat het daaraan ligt. Succes!


    It's time to be happy again.

    neu, zou ik niet doen


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Niet doen, als je het zelf niet wilt


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Bodysnatcher schreef:
    Als jij het niet wilt, moet je het niet doen.

    Accepteren en dan defrienden? Als dat kan, ik ken Hyves niet. Heb ik ook gedaan met mijn nicht.
    En anders; voet bij stuk houden. Als je je moeder niet toevoegd, moet je zeker zijn nieuwe vriendin niet toevoegen.
    En anders: go facebook ;3


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Niet doen. Iedereen heeft recht op privacy.


    Tell me how do my Leftovers taste.

    Bodysnatcher schreef:
    Als jij het niet wilt, moet je het niet doen.


    effort never betrays you

    Ik zou het niet accepteren.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Bodysnatcher schreef:
    Als jij het niet wilt, moet je het niet doen.


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Niet accepteren. (:

    Mijn moeder wilde me ooit toevoegen op Facebook, wat ik steeds weigerde. Vervolgens heeft ze een hele map gemaakt op haar profiel met de titel 'mijn dochter', waarin verschrikkelijk lelijke foto's van me staan... Maar dat heb ik serieus nog liever dan dat ze m'n profiel kan checken enzo...

    als jij het niet wilt, niet doen.
    je hebt recht op privacy


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Je hebt helemaal gelijk hoor. (:


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Nee. Niet doen.


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Prodigy schreef:
    Niet accepteren. (:

    Mijn moeder wilde me ooit toevoegen op Facebook, wat ik steeds weigerde. Vervolgens heeft ze een hele map gemaakt op haar profiel met de titel 'mijn dochter', waarin verschrikkelijk lelijke foto's van me staan... Maar dat heb ik serieus nog liever dan dat ze m'n profiel kan checken enzo...


    Omg da's gemeen! (Maar de mijne zou dat ook nog doen, denk ik, maar die is gewoon 7/7 pissed op mij.)


    Home is now behind you. The world is ahead!