• Ik ben opzoek naar rollen voor in mijn story I'll meet you in jail. -TOMKAULITZ
    Het verhaal gaat over het meisje Sam die door drugsmokkel in de gevangenis zit en daar Tom Kaulitz ontmoet. In het begin mag ze hem niet omdat hij heel erg verwend wordt, hij heeft een luxe cel en krijgt lekker eten. Later leert ze hem beter kennen en krijgen ze steeds een betere band. Maar wat als Tom eerder uit de gevangenis mag dan Sam en als ze met de dood wordt bedrijgt door haar ex Brian, waarvoor Sam drugssmokkelde.

    Ex vriendin en ook de beste vriendin van Tom-xWahreLiebe/Patricia
    Vriendin Sam-Inamorta/June

    [ bericht aangepast op 26 aug 2010 - 22:48 ]


    Russian Roulette is not the same without a gun.

    Wat moet ik invullen? Dan solliciteer ik wel even n__n


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Inamorta schreef:
    Wat moet ik invullen? Dan solliciteer ik wel even n__n


    Whoops, vergeten. Staat er nu wel bij (:


    Russian Roulette is not the same without a gun.

    Vriendin Sam..(je mag ook de ex vriendin vn Tom doen =D)

    wt moet je eigenlijka allemaal wetn??
    agja ik doe gwn iets ^^


    Rol: Vriendin van Sam(mag ook ex vriendin)
    Naam: Jolie Martin,word liever Jo genoemd.
    Karakter: Kan aardig zijn,maar is dat liever niet,heeft eigenlijk nooit egchte liefde gekent,houd vooral van lekkere jongens maar is een gesloten boek.
    Foto: (weetniet hoe ik da met da klik gedoe moet doen,dus)
    http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:KLsjRHCy_tOEnM:http://img139.imageshack.us/img139/2351/emogirls286lv4.jpg&t=1

    als jet geen luwke foto vind kan je ng altyd een ander zelf kiezn of my bereikn en dn vragn achtr een andere fotow ^^

    [ bericht aangepast op 25 aug 2010 - 23:35 ]

    Rol: Ex-vriendin en ook de beste vriendin van Tom.
    Naam: Patricia Konrad.
    Karakter: Patricia is een behulpzaam meisje die altijd voor iedereen klaar staat tenzij je daar misbruik van maakt dan kan ze een echte bitch zijn. Verder is ze ook heel gevoelig en maken veel mensen daar gebruik van. Ze is ook een heel eigenwijs typje als iemand zegt dat ze iets niet moet doen krijgt ze juist de drang er naar om het toch te doen. Ze is ook heel sociaal en kan met bijna iedereen wel op schieten. Ze is ook heel erg nieuwschierig en steekt overal haar neus in. Ook is ze heel erg betrouwbaar als haar vriendinnen met iets zitten is ze de eerste waar ze naar toe komen.
    Foto: Deze of deze.
    :Y)


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Rol: Wat het beste erbij past (:
    Naam: June Harding
    Karakter: June is een meisje dat zich niets door niemand laat vertellen. Ze is eigenwijs en tegendraads en trekt zich van niemand iets aan. Ze houdt van feesten maar heel soms wil ze gewoon even alleen zijn en nietsdoen. Haar vertrouwen win je niet makkelijk, maar als je het uiteindelijk hebt, zal ze een hele goede vriendin zijn.
    Foto: One Two Three 8D


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Rol: ex vriendin en beste vriendin Tom
    Naam: Jamie Breukelen
    Karakter: vrolijk, sociaal, betrouwbaar, tegen mensen die ze niet goed kent wat terughoudend, soms een echte bitch..
    Foto: Klik


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Rol: ex vriendin en beste vriendin van Tom
    Naam: Anna Chase
    Karakter: Anna is een lief en buitengewoon slim meisje, ze is de meeste tijd bezig met studeren maar ze in het weekend gaat ze helemaal los bij het uitgaan. Anna is een levensgenieter, ookal zouden de mensen dat niet van haar zeggen. ze is veel met haar studie bezig, ze studeert namelijk bij de universiteit en wil graag arts worden. daarom trekken mensen vaak het oordeel dat ze een nerd is en saai, maar niets is minder waar. Anna is erg slim maar zeker niet saai, ze heeft een grote mond en laat niet zomaar over zich heen lopen. Ze geniet van alles wat ze doet, maar is soms wat stil als ze echt zich op het werk geconcentreerd. ook danst Anna bij de dansacademie, vanwege haar talent voor popping. ze kan ontzettend goed dansen en is erg lenig, daarom komt het goed uit dat ze zo dun is. Anna kan zich opstellen als een beter-dan-iedereen superbitch, maar dat komt omdat Anna erg onzeker is. ze is het niet eens met haar uiterlijk.
    Foto: Anna.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: Ex + beste vriendin Tom
    Naam: Brooke Dawson
    Karakter: Brooke is een lief behulpzaam meisje, maar als je ruzie met haar hebt, kan ze ineens veranderen in de brutale bitch. Als je bevriend met haar bent, geen probleem. Ze zal je uit de nood helpen, ook al is het om 4uur 's nachts. Ze is aardig, sociaal, betrouwbaar, en een tikkeltje romantisch.
    Foto: Klik


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Invullijstje:
    Rol: Beste vriendin van Tom (of Sam).
    Naam: Kimberly Light.
    Karakter: Aardig, gezellig, niet heel druk, kan goed luisteren, (verzin zelf maar meer als je wilt).
    Foto:
    http://kimbb-l.hyves.nl/album/19929004/Vrienden/r8lcJ7kZ/fotos/918630684/0/BVpM/#media_navigator_1=2&media=4.918630684.BVpM&__state__=1

    [ bericht aangepast op 26 aug 2010 - 11:11 ]

    Rol: Ex Tom.
    Naam: Xetha Flash
    Karakter: Aardig tegen mensen die ze mag, sociaal, redelijk volwassen (alhoewel ze dat niet altijd laat blijken), spontaan en zo nu dan heeft ze wel eens een rustige bui.
    Foto: Deze.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2010 - 11:54 ]


    Scream for mercy!

    Rol:vriendin sam
    Naam:Alexandra Swartz
    Karakter:Alexandra is een meid die met een glimlach door het leven gaat.Ze heeft een hekel aan ruzie maken en is daar ook gevoelig aan.Als andere ruzie maken durft ze wel eens een traantje laten.Vele mensen hebben haar ook lief omdat ze altijd oprecht is en luistert naar anderen als die gene met problemen zitten.

    foto:Klik*

    [ bericht aangepast op 26 aug 2010 - 22:17 ]


    good or bad times we just keep smiling.~Timeless

    Dankje voor de rol! ;D
    <3

    [ bericht aangepast op 26 aug 2010 - 22:48 ]


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Het was heel erg moeilijk, want ik vond jullie allemaal leuk en geschikt, maar ik moest er toch 2 uitkiezen!
    Maar de andere niet getreurd, want jullie krijgen allemaal een kleine bijrol (: stuur mij even een privebericht met de bijrol die je wilt hebben(maakt niet uit wat, mag je zelf verzinnen) en dan komen jullie ook een stukje in mij verhaal(:


    Russian Roulette is not the same without a gun.