• Ik moet van mijn vader weer ontbijten als school begint (vanaf maandag dus), maar ik weet niet waar ik Godsnaam mee moet ontbijten, want ik ontbijt eigenlijk nooit. Dus ga ik hier naar ideeën zoeken _O_

    Dus, wat eten jullie als ontbijt? ()=]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    cornflakes eet ik
    ofwel een boterhammetje met choco ! :D


    laat de zon in je hart

    Ik ontbijt niet


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    ik ontbijt nooit ook niet als het school is, maar tijdens proefwerk week moest ik en toen dronk ik ontbijtdrank


    (Be)lieve in (you)rself

    Het ontbijt is het belangrijkste maaltyd van de dag. Ik eet meestal cornflakes met een glas chocomelk. :Y)


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    CAC schreef:
    ik ontbijt nooit ook niet als het school is, maar tijdens proefwerk week moest ik en toen dronk ik ontbijtdrank
    bij mij ook , en ik at altijd een boterham met confituur en speculaasjes , dat is een rare combo maar wel lekker :Y)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    cracots.
    ik at namelijk ook nooit sogtens, maar nu ben ik aant sonjabakker -><- en moet het.
    maar ik eet nu 2 cracots omdat ik nooit honger heb sogtens en dat bijna niet vult, maar je maag anders niet opgang komt en dus ook niet verteerd als je niet ontbijt
    (A)
    jha intresant he.
    nee maar dus voor de derde keer.
    cracots(cat)


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Brood met pindakaas(krul)
    én melk :'D

    Cornflakes of brood, en dan meestal met hagelslag, omdat ik dat makkelijk wegkrijg :3 als drinken een glas water voor mn allergiepil, en meestal een beker melk/yoghurtdrink erbij.


    Destroy what destroys you.

    ö
    Geen ontbijt kan ik me echt niet voorstellen!
    Hoe blijf jij dan wakker?
    In de vakantie en weekends eet ik cornflakes voor de tv, anders een boterham met choco en een kom aardbeimelk. (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Uhm... Als ik moet werken - ik moet altijd om 7 uur beginnen - eet ik een beschuit, omdat ik simpelweg zo vroeg niks naar binnen kan werken, maar ik weet dat ik iets moet eten omdat ik het anders niet eens volhoud tot de eerste pauze.
    En als ik naar school ga, ontbijt ik eigenlijk niet.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Als ik school heb ontbijt ik niet, aangezien ik altijd een kwartier voordat ik moet vertrekken opsta, haha.

    Uh, gewoon brood met iets erop?


    I live for the applause, you will die for it.

    wauw. ik ben niet zo'n ontbijter.. maar als ik tijd heb dan eet ik cornflakes of een beschuitje met chocola =D


    Everything is worse without music.

    Ik eet meestal een of twee boterhammen met een kop thee :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Voor mijn domme allergie moet ik eerst een stuk brood eten met zo een dom pufferspray-ding op. Maar dat moet jij -gelukkig- dus niet doen. :Y)

    Ik raad je dus aan om cornflakes te eten, dat is tenminste lekker. x]


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    yoghurt met muesli. Dat vult ontzettend ik hoef tot 12 uur geen eten meer :x


    La credenza è una medicina contro il timore